Altes Elefanten treffen

Ja, het was weer een feestje :)
Een koude heenrit (halverwege even de vlucht een stuk groter gezet - de gewichts verhouding was niet optimaal) en op het terrein heerlijk kunnen crossen, tot eind van de zaterdag; toen mijn maatje met zijn bmw met sneeuwband naar beneden gleed en ik mocht gaan manouvreren met alleen rem en stuur (mijn grip was al 5 meter eerder verdwenen) hebben we de machines maar in de berm geparkeerd en het hout zelf naar boven gebracht. Heerlijk geouwedeurd en goed gelachen - veel zwart/rauw vlees gegeten en precies genoeg alcohol gedronken. Veeeeeeeel te weinig geslapen en genoten van de saamhorigheid en de lol.

Daarna in het zonnetje naar huis - halverwege toch maar weer de regenbroek aangetrokken toen het zonnetje het wel welletjes vond.
Volgend jaar weer? HELL YEAH!


Ik begreep dat jij Nocturna enthousiast gemaakt heb en die mij weer dus het plan is om te gáán.... is er al een 2018 topic? Tips & truuks?
 
het aftellen kan nu toch al wel weer beginnen vind ik...

en in tegenstelling tot vorig jaar staat mijn span er eigenlijk wel behoorlijk startklaar al bij.
Wil eigenlijk alleen de bakverlichting in de neus nog even aangesloten hebben zodat ook in het donker te zien is dat die toch wat breder is dan alleen de koplamp
 
Haha :t nee niemand wil de koude trotseren

Jawel. Maar niet iedereen rijdt in (groepsverband) naar hetzelfde wintertreffen.

Zo ben ik een paar keer naar het echte Elefantentreffen in Thurmansbang/Solla/Loh geweest, maar nog nooit naar het Altes-Elefantentreffen. En voor dit jaar ga ik hoogstwaarschijnlijk naar het Wintergespannfahrer treffen in Sankt Andreasberg Harz.
Ik ken St. A.berg wel, maar nog nooit naar de Winterfeste c.q. Winterdinges geweest. Eens is het de eerste keer, en het kan maar 1 keer tegenvallen.

http://www.braunlage.de/veranstaltu...ghlights/winterfest-in-sankt-andreasberg.html of MSC-Sankt Andreasberg/Oberharz

Maar voor het AET, hou 't hier in de gaten, en PB de andere gegadigden eens wat de mogelijkheden zijn om mee te rijden.








Hebbie een ligbad? :+
 
Laatst bewerkt:
hebt aan enkele vrienden van me gevraagt maar helaas pinda kaas. nu ja ik durf gerust alleen te gaan maar het is gewoon leuker om met enkele vrienden of MF leden te gaan.

@bosso een ligbad :?
 
Wouwer, betekent dat je uit Wouw komt? Bij Bergen op Zoom? Indat geval, houd het topic in de gaten of pm maar ff. Ik rijd vanuit Zeeland en/of vanuit BoZ. Mij nog onbekend wie er dit jaar met me rijden, of bij wie ik aanhaak.
;)
 
als je een beetje aardig doet kan je zo ergens je tentje naast zetten Wouwer. ik heb me een paar jaar geleden ook maar gewoon opgedrongen bij Mielko en CB750f die hierboven al poste ;)


@dwaal: ik heb m zelfs al super aan het pruttelen op LPG met ruim 40 liter lpg in de bak, dus ik hoef in principe niet eens meer te tanken onderweg.

Ik heb er ook echt al weer zin aan: alleen nog even hopen dat de regen nog weer overgaat in sneeuw
 
Wouwer, betekent dat je uit Wouw komt? Bij Bergen op Zoom? Indat geval, houd het topic in de gaten of pm maar ff. Ik rijd vanuit Zeeland en/of vanuit BoZ. Mij nog onbekend wie er dit jaar met me rijden, of bij wie ik aanhaak.
;)

volgens zijn profiel info komt die uit Nijlen ten oosten van Antwerpen.

Ik kom helaas uit een heel andere kant (regio Almelo), maar zal weer samen met Geewiz rijden en dan waarschijnlijk via venlo Duitsland in rijden op de vrijdagochtend
 
ZO, ik ben ook weer terug van een paar weken sneeuw... jemig, flink wat sneeuw hoor, in de Franse alpen.

over ~4 weekjes is het AET weer, dus ook hier begint het weer te kriebelen.
@ EHE, we zien je daar wel weer :t
wanneer wil je al gaan? Woensdag/Donderdag al?

Wouwer reageert al niet meer... 1-dags bevlieging??
enfin, Antwerpen/Bergen op Zoom ligt zowat naast elkaar
aanbod staat.
 
Nee heb nog altijd zin hoor *D was eventjes het topic uit het oog verloren. Nu ik heb wel geen span aan me motor dus weet niet of het een probleem is?
 
Laatst bewerkt:
Ik vertrek weer op vrijdag en hoop dit jar niet pas op zaterdag aan te komen...

Ik ben de eerste paar keer ook op de solo gegaan. De eerste keer lag er zelfs flink sneeuw en was t de eerste nacht -15. Maar was met een beetje beleid prima te doen met een transalpje.

Grootste voordeel van een span is dat je meer zooi mee kan nemen en dus makkelijker kan koken op open vuur, maar als.je bij cb750f enzo aansluit dan is dat geen echt probleem meer. Ik neem ook zat mee en gezamelijk heb je dan altijd tools zat om niet te verhongeren ;)

Niet langer twijfelen, gewoon proberen wouwer. ( als je tenminste wel gezellig genoeg bent ...)
 
Koude maakt me niets uit. En van hoeveelheid bagage is er ook geen probleem. Heb topkoffer van 47l zijtassen van elks 45l en roltas van 60l plus tanktas van 25l dus dat zou wel moeten volstaan. Voor paar daagjes niet? :+ en kamperen heb ik al wel gedaan vorig jaar zweden gedaan met denemarken. Tja of ik gezellig ben als jij wilt zal ik tijdens de avond een kaarsje aansteken :+ _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan