Zetjes Hemelvaartweekend 2018

Hemelvaart 2018

  • Eifel

    Stemmen: 3 21,4%
  • Moesel

    Stemmen: 1 7,1%
  • Zwarte Woud Noord

    Stemmen: 1 7,1%
  • Zwarte Woud Zuid

    Stemmen: 1 7,1%
  • Harz

    Stemmen: 1 7,1%
  • Vogezen

    Stemmen: 7 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Dus de «organisateur» gaat definitief boeken/reserveren afhankelijk van het aantal deelnemers tot 15 januari?

Voor mij is het overzicht weg, wie wel en niet mee gaan 8-)

IK BEN ER WEL BIJ, GÄLL :] :o
 
www.waldhotel-eisenberg.de is voor mij wel een stukje dichterbij :+ voor jullie ook denk ik :t

De Pfalz (Rheinland-Pfalz) is ook een mooi gebied om te rijden en westelijk zit je redelijk snel/dicht bij de Moesel :]
 
Dus de «organisateur» gaat definitief boeken/reserveren afhankelijk van het aantal deelnemers tot 15 januari?

Voor mij is het overzicht weg, wie wel en niet mee gaan 8-)

IK BEN ER WEL BIJ, GÄLL :] :o

Heb nu de optie genomen en aangegeven dat er wellicht 3 af kunnen vallen. Dit zijn Sander, Ray en of Rene.

De optie is alleen na gisteren nog niet bevestigd.
 
Is je schouder weer zover genezen dat je kan rijden 3
Dat is dus de grote vraag.
Rechts zal wel gaan denk maar links is afwachten.
Eerlijk gezegd denk ik dat de heen- en terugreis de grootste belasting is.
Maar ik zag dat mijn ex dealer de Versys 1000 verhuurd dus die voor die tijd maar eens een dagje meenemen en kijken hoe het gaat.
 
Bij deze gereserveerd en bevestigd. Geen aanbetaling benodigd. Degene die in de eenpersoonskamer komt te liggen betaalt een rondje, die krijgt namelijk 40,- korting!


Reservierungsbestätigung_Korrektur



Sehr geehrter Herr van der Woude,



herzlichen Dank für Ihre freundliche Reservierung. Gerne bestätigen wir Ihnen folgende,

verbindliche Buchung:



Anreise Abreise Anzahl Zimmer Preis pro Person

10.05.18 13.05.18 1 Einzelzimmer * € 244,00

10.05.18 13.05.18 6 Doppelzimmer mit getr. Betten € 244,00



*Sonderpreis



Gastnamen: Bitte übersenden Sie uns bis 14 Tage vor Anreise eine Namensliste mit Vor- und Zunamen sowie die Anzahl der, an der Tour teilnehmenden, Motorräder.



Motorradfahrer Christi Himmelfahrt

Unsere Leistungen im Überblick...



Donnerstag, 10.05.2018

• Begrüßungsgetränk

• abends 3-Gang Verwöhnmenü oder Pfälzer Spezialitäten-Buffet



Freitag, 11.05.2018

• reichhaltiges Frühstück vom Buffet

• begleitete Pfalz Tour (heiße Kurven bis in die Vogesen) mit Tourguide aus der Region

• abends Salatbuffet, Flammkuchen und Spezialitäten vom Pelletsgrill, Dessertbuffet



Samstag, 12.05.2018

• reichhaltiges Frühstück vom Buffet

• begleitete Mosel Tour mit Motorrad-Tourguide aus der Region

• je nach Wetter Grillabend oder Schlemmerbuffet



Sonntag, 13.05.2018

• reichhaltiges Frühstück vom Buffet

• Abreise



Im Preis enthalten ist die Nutzung unseres Saunabereiches mit Infrarot-Wärmekabine,



- Bademantel und Saunatücher für die Dauer des Aufenthaltes,

- Garagenstellplatz (bei Verfügbarkeit), Stellplätze für Anhänger,

- Trockenraum, Schrauberecke, Waschplatz mit Wasserschlauch, W-LAN.



Unsere Zimmer stehen Ihnen am Anreisetag ab 15:00 Uhr zur Verfügung, sollten Sie nach 18 Uhr anreisen, so bitten wir Sie um eine kurze Nachricht.
 
Ok, ok, dan ga ik wel in de 1-perssonskamer en dan is het eerste rondje in het cafe EN het eerste rondje koffie onderweg voor mij...
 
Bij deze gereserveerd en bevestigd. Geen aanbetaling benodigd. Degene die in de eenpersoonskamer komt te liggen betaalt een rondje, die krijgt namelijk 40,- korting!


Reservierungsbestätigung_Korrektur





Unsere Zimmer stehen Ihnen am Anreisetag ab 15:00 Uhr zur Verfügung, sollten Sie nach 18 Uhr anreisen, so bitten wir Sie um eine kurze Nachricht.

Welk hotel is het nu geworden Dennis?
 
Perfect Dennis! :t :} *O*


Ik zie dat we twee dagen een begeleide tour hebben? 1x met hete bochten zelfs ohlala :o :]

We hoeven bijna niks te doen deze keer... blind volgen :z

Inderdaad :] .

Maar wellicht is het een idee om toch een route achter de hand te houden. Dit in het geval de lokale rijder een ander tempo hanteert dan wij.
 
ik heb net ff in google maps gekeken naar een mogelijke route...dat wordt ook nog een leuk stukje sturen vanaf simmerath is het binnendoor 270km sturen met een tijd van 5 uur. :] })
 
Inderdaad :] .

Maar wellicht is het een idee om toch een route achter de hand te houden. Dit in het geval de lokale rijder een ander tempo hanteert dan wij.

Ja ik wil als alternatief ook wel 1 of twee routes maken. Hebben we die achter de hand mochten we de eerste dag niet tevreden zijn :)

Ze hebben van het Hotel zelf ook «route-vorschläge» die je kan downloaden... :]
Komt allemaal goed. Hopelijk met het weer ook 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan