Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?


Speciaal voor de dames een foto zonder helm. :t

17798976_1946066685622904_4295416018606716596_n.jpg
 
Ik zag gisteravond rond 9 uur bij turfmarkt/lange brug haarlem een mooie dame op een grijze sport motor bij de stoplichten aan het wachten. Als je dit leest: zeg asociale rijder, zwaai is de volgende keer even terug als ik je passeer en begroet hihi.

Een aantal adviezen:
[1] denk om de toon in je berichten.
[2] besef dat niet elke motorrijder in Haarlem aangemeld is op dit forum cq dit topic leest
[3] voor het spotten van andere MF'ers is er het gespot topic
[4] misschien dat de dame in kwestie wel wilde zwaaien, maar dit niet kon omdat zij de koppelingshendel en remhendel tegelijk ingetrokken had omdat zij bij een brug stond (risico op achteruit rollen) en beide benen aan de grond moet houden, waardoor zij dus even geen handen vrij had. ;)
 
Een aantal adviezen:
[1] denk om de toon in je berichten.
[2] besef dat niet elke motorrijder in Haarlem aangemeld is op dit forum cq dit topic leest
[3] voor het spotten van andere MF'ers is er het gespot topic
[4] misschien dat de dame in kwestie wel wilde zwaaien, maar dit niet kon omdat zij de koppelingshendel en remhendel tegelijk ingetrokken had omdat zij bij een brug stond (risico op achteruit rollen) en beide benen aan de grond moet houden, waardoor zij dus even geen handen vrij had. ;)
:} :}
 
Een aantal adviezen:
[1] denk om de toon in je berichten.
[2] besef dat niet elke motorrijder in Haarlem aangemeld is op dit forum cq dit topic leest
[3] voor het spotten van andere MF'ers is er het gespot topic
[4] misschien dat de dame in kwestie wel wilde zwaaien, maar dit niet kon omdat zij de koppelingshendel en remhendel tegelijk ingetrokken had omdat zij bij een brug stond (risico op achteruit rollen) en beide benen aan de grond moet houden, waardoor zij dus even geen handen vrij had. ;)

Mee eens |( :Y
 
18/4/2017 heb ik dit topic geopend

18/1/2018 zitten we op 1/4e :+

Ik denk dat je die nieuwe titel even moet opslaan in het lange termijn geheugen
 
Oooooooo voelen jullie ook al de lentekriebels opkomen???
Ik kan niet wachten op mooi weer!

Ben ook druk bezig om mijn motor te veranderen zodat ik met een glimlach de lente/zomer in kan.

Kappen krijgen een andere kleur + angel eyes monteren (is besteld, nog niet binnen) maar wat is het een ****** klus om de angel eyes te minteren.. alles moest eraf wat eraf kon en dan nog zaten bepaalde dingen vast en neemt gwn heel veel tijd in beslag. Pfffff t wordt nog een dingetje

240ycna.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan