€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Al meerdere jaren dit gevolgd. In mei 2017 een VF750F voor 2 kratjes bier opgehaald. Helaas niet in 2018:( Anders had ik best mee kunnen doen haha.

Misschien dat er dit jaar nog iets leuks op me pad kom en inderdaad mee doe. Ben ik dan de jongste met 23 jaar?
 
Grote kans dat je de jongste bent. Maar laat dat je niet beletten om op zoek te gaan naar een "brik" .

Als je een motor vindt die ouder is dan jezelf krijg je zelfs extra punten ;) (bij mij niet meer mogelijk '(, iets vinden met een bouwjaar van voor 1965, absoluut onmogelijk)
 
Al meerdere jaren dit gevolgd. In mei 2017 een VF750F voor 2 kratjes bier opgehaald. Helaas niet in 2018:( Anders had ik best mee kunnen doen haha.
Als je wilt gaat het lukken om een fiets te scoren! Aanbod genoeg zou ik denken...
Misschien dat er dit jaar nog iets leuks op me pad kom en inderdaad mee doe. Ben ik dan de jongste met 23 jaar?
Zal erom hangen. Ik dacht de laatste keer ook de jongste te zijn maar er waren toch deelnemers nog die jonger dan ik waren *D
Bovendien is de inschrijving nog niet begonnen, al lijkt het er wel op!
 
Op de één of andere manier zie ik geen plaatjes op MP. Ik dacht eerst dat theredone51 zat te fucken door allemaal advertenties uit te kiezen waar geen plaatjes bij zijn maar dat is niet zo blijkbaar.
Zijn hier mensen die de oorzaak weten en dit willen delen?
 
Op de één of andere manier zie ik geen plaatjes op MP. Ik dacht eerst dat theredone51 zat te fucken door allemaal advertenties uit te kiezen waar geen plaatjes bij zijn maar dat is niet zo blijkbaar.
Zijn hier mensen die de oorzaak weten en dit willen delen?
Ik zie wel plaatjes, moest de eerste keer wel even een kookie accepteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
V twin plus 250 O-)

Ik vind trouwens dat mensen die in Belgie wonen sowieso paar honder extra budget moeten hebben. Wat zijn de motoren daar duur zeg. Zelfs de sloperts kosten bekant 1000 euro... :/
Mijn challengebike vorig jaar was import uit NL, inclusief kosten voor het papierwerk nog altijd goedkoper..
 
Oei Elles, die WR voor €500,-!!!!!!! Dat lijkt me ook wel wat, die TT350 van je lacht me eigenljk ook wel toe.

BTW: Mitkah heeft vorige week ook net een WR gehaald! Ging als de brandweer volgens hem.

Tt is te koop uiteraard, alleen niet voor 500 ;)
De wr moet nog aan versleuteld worden, volgens eigenaar water in de carbs.
Ik heb geken dat die ban mitkah een 450 is. Ik wil heb die wel eens zien benutten als beginnert O-)
 
Zeker als je een zware diesel rijdt is de maandelijkse aanslag niet leuk meer :N


Blij dat ik een benzinegestookt vierwielig blik rij ;)
 
Die laatste foto _O- Ik dacht dat de afbeelding niet goed geladen werd. :? En daarna dat mijn lenzen niet goed zaten. :+

Dit topic trekt steeds mijn aandacht... echt zo gaaf.
Zaterdag krijg ik toevallig een oud-challenge held op bezoek. :)

Vertel,vertel!!! wie komt er langs??
 
Zeker als je een zware diesel rijdt is de maandelijkse aanslag niet leuk meer :N


Blij dat ik een benzinegestookt vierwielig blik rij ;)

Je hebt gelijk. 1700kg op Diesel is niet goed voor je bankrekening, volgende keer toch maar wat kleiner gaan rijden!!
 
Kwam toevallig hier langs... heb wel interesse in de volgende editie. Nu alleen nog een bril scoren🤗
 
Terug
Bovenaan Onderaan