Jerryt's eigenbouw deel 9

Iedereen een gelukkig 2018 gewenst👌

Beetje laat, maar niet minder gemeend, een goed 2018 en dat er maar weer mooie dingen mogen komen uit Friesland.

Bedankt wederom voor je uitgebreide antwoord, ik vind het enorm leerzaam om te zien (en begrijpen) hoe je dit soort dingen maakt.

Je zou me een plezier doen als je de foto van de TR1 uitlaat nog een keer wil plaatsen voor mij eigen plakboek (de foto is helaas verdwenen uit de topic)
Daarbij vind ik het wel heel grappig om de Suzuki GR650 te ontdekken, ik kon hem nog niet, en het blok ziet er goed uit, er staan al redelijke wat verbouwde op het internet (wat me niet verbaast ;) )
 
Goedemiddag
Vorige week nog een mooie alutankzit voor een Duuc 999 afgeleverd, prachtig en uitdagend klusje! :+
full
 
Ik vind de kont en de tank afzonderlijk van elkaar heel fijn, maar de combinatie niet zo eerlijk gezegd (klassieke ronde, smalle caferacerkont en brede tank met best scherpe lijnen).
 
Ik vind de kont en de tank afzonderlijk van elkaar heel fijn, maar de combinatie niet zo eerlijk gezegd (klassieke ronde, smalle caferacerkont en brede tank met best scherpe lijnen).

Zou inderdaad mooier zijn als de vormen van de tank in de kont terugkomen maar ja smaken verschillen ;)

Wel geweldig mooi gemaakt G :9~ :} :9~
 
Danku,vind zelf de verschillende stijlen wel lekker bij elkaar staan😁
 
die tank is wel een van de mooiste die ik ooit heb gezien. mooie scherpe lijnen, eens wat anders dan dat ronde. je ziet dat bij de huidige auto's ook meer die scherpe lijnen.
 
Laatst bewerkt:
ik kan er maar niet aan wennen dat faceboek, of ik snap het niet,......dat zal het wel zijn denk ik ;)

hier op het forum zie ik een topic over 1 project, die bij het begin begint en zo naar de huidige status toe werkt.
op face boek zie ik alles door elkaar, en moet ik eigenlijk eerst een hoop scrollen om ergens bij het begin te raken. daarbij lees ik een hoop comentaar van mensen die volgens mij nog nooit op een motor hebben gezeten.
er zit voor mij geen logische samenhang in
 
Terug
Bovenaan Onderaan