Ongewenste doorverwijzing

"weg..."

stond in de titel,
was ook al op gereageerd door menig medeforummer.. over kwijtraken van zaken terwijl je zeker weet dat....
etc..

ben benieuwd, in het off-topic draadje..
vast dank!
:t
Verhip, die heb ik voor vandaag ook gezien in OT. :Y En verhip, hij is inderdaad helemaal weg uit de zoekdatabase van 16 januari 2018 03:22. :?
 
Zojuist weer een doorverwijzing naar een fantastische prijs. Direct na het plaatsen van een reactie in het Petfles topic.
 
Ik had er ook weer 1.


full
 
Hij was er weer, tijdens openen topic "mijn ideale garage" vanuit mijn motor forum
 
Ik was van plan om te melden dat ik er geen last meer van had. Maar ik open dit topic vanuit mijn MF onderwerpen waarin je gereageert hebt en....

Paf weer een iphone..

Met de adblock browser geen last. Moet toch bijna wel in de ads ziten?
 
Ik ga dit weekend met adblock browser op MF. Is traag door het blocken maar als ik het daar niet mee heb dan is het wellicht iets wat kan helpen met de oorzaak zoeken.

Dit nu ook met adblock browser getikt en geen ad gezien. (Op mijn screenshot na ;) )
Ach als je er koppijn van krijgt weet je in ieder geval wat je halen moet. :+


Kreeg ook een paar keer de idesignphone melding :')
 
Iphone kopen ;)

Hopen dat ze iets vinden of anders wachten tot de nieuwe forumsoftware er is.
Nu is t een beetje Honda en met die nieuwe software helemaal Ducati :+
En iedereen met een iPhone zeker eena ndroid toestel :+
 
Het ligt niet alleen aan de advertenties op MF.
Ik heb het op meerdere sites met pop-up advertenties.

En volgens mijn virusscanner heb ik geen virus. Het is scam ofzo. Ik zoek nog even verder.
 
Laatst bewerkt:
Kan soms niet eens meer reageren in een topic omdat er een advertentie over het reactie knopje schuift best irritant, soms als je mf sluit en weer opend kan je wel reageren en soms weer niet.
 
Ik heb Mc Afee op de telefoon, die blokkeert dat schijnbaar want ik heb hier geen last van.

Op de laptop heb ik ook Mc Afee, maar dan betaald. Totaal geen advertenties te zien door de blokker :t
Trouwens ook AdGuard — World's most advanced adblocker! , zie ik net. Dit is waarschijnlijk dé blokker :t

Ik heb dus alleen last van deze ene pop-up met die fucking IPhone op mijn telefoon, op meerdere sites.
Op mijn laptop heb ik hier geen last van.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb even een andere browser (Firefox) geïnstalleerd.
Eens zien of dat verschil maakt.
 
Is niet alleen "dure" merk gebonden, op mijn Oneplus 3 heb ik hier ook al enkele maanden last van, maar ook alleen op dit forum.
Mijn vermoeden is dat er enkele malafide "adverteerders" worden toegelaten die voor deze problemen zorgen.
Vervelende is dat de enige manier om er vanaf te komen is alle open tabbladen sluiten en alles weer opnieuw openen, iets wat op mobiel helaas wat lastiger is dan op de desktop.
Daar heb ik overigens nergens last van, ook op mn tablet nergens last van.
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
9
Weergaven
715
Terug
Bovenaan Onderaan