Hoe ziet jouw Fighter werkplaats eruit ??

Welkom in mijn buildoff ;) Niet heel erg strak uitgerust, geen draaibank, kolomboormachine of las apparatuur, maar doorgaans een stalling. Maar hier heb ik met hulp en tijdelijk gereedschap mijn VFR span uit het onderschrift gebouwd. Op dit moment nog bezig met de laatste loodjes van de ombouw van mijn Voxan die onder het kleed staat. Het is een heerlijke ruimte die ik een jaar of 7 geleden als dubbele garage kocht, maar niet aan mijn woning vast. Heb de boel geisoleerd en er is een nieuw dak op gekomen. Tussenwand gezet en de andere kant is het winkeltje van mijn truus ;)



Had er geen stroom, en dat heb ik met een tussenmeter via de buurman. Verwarming alleen in het winkeltje, maar het is in de winter nooit heel koud in de sleutelruimte.

Ik klus meestal met mijn maat H-D Lasmoat. In zijn schuur hebben we samen geinvesteerd in de nodige zaken om zijspannen te kunnen bouwen. Draaibank, buigpomp, lassen tig en Co2 etc hoeven dus niet in mijn eigen schuur te staan ;) Overigens is dat ook op loop afstand.
 
Heb een leuke loods waar mn auto's ook staan

22519807_1745320875538151_2814821843537223090_o.jpg


aan de andere kant nog een brug en inmdiddels 5 project auto's ^^
 
Terug
Bovenaan Onderaan