Jerryt's eigenbouw deel 9

Wat een uitkomst dat facebook veel bla bla bla maar als voordeel anders zouden ze dat hier op het M-F gaan proberen.Dus elk nadeel heb z'n voordeel (van Johan 14)
 
Heb je zeker gelijk in,het is op faceboek veel rommeliger ten opzichte van hier😇
Maar het leeft hier gewoon niet meer kwa motorbouw en op faceboek zeker wel en wat ik al eerder zei kwa dat gekloot met die foto’s verkleinen is ook ruk.
Maar je hebt zeker een punt
 
Je kan ook een iegen pagina op Facebook maken dan wordt het een stuk overzichtelijker.
Ik vind Facebook vooral leuk voor de advertentiepagina's, kom je van alles tegen.
Maar er gaat niks boven de rust hier op het forum :-)
En als je Imgur.com gebruikt hoef je ook geen foto's te verkleinen, wel nog uploaden naar Imgur en de link in je topic kopieren dus het blijft wel wat behelpen.
 
Ik dacht dat foto's verkleinen hier niet per se meer hoefde?

Waar op smoelboek zit je dan, J?
 
Ik dacht dat foto's verkleinen hier niet per se meer hoefde?

Waar op smoelboek zit je dan, J?

Plaats nu en dan wat onder mijn eigen naam(gerard kramer)en nu en dat wat pics op caferacer nederland/belgie.Niet zo actief als ik hier in het verleden wel was😁
 
Gérard kun je mij appartement sturen ben je 06 kwijt..net al mijn andere gegevens. .en foto....hadden virus in mijn tel..dacht dus even backups. .beter niet kunnen doen..

Sorry voor het ongemak
Gr henk ut reduzum
 
Tuurlijk jonguh,ik ga je een compleet ingericht appartement naar je opsturen😂
 
Hij is van alle markten thuis. :+
Frame gefabriekt voor een Aprillia xv550 racer(supermoto blok),is de bedoeling dat we op 120/125 kg totaalgewicht uit komen en dat met 80ponys op het achterwiel en geometrie van een rs250 moet het sturen en voorruit willen op de baan.
Frame weegt 8,5 kg. *O*
full
 
Laatst bewerkt:
Mooi hoor!Heeft wel wat van een Ducati.
125 kg en 80pk,dat wordt echt een heerlijk fietsje...
 
Weer dank voor de complimenten en wat alu betreft kun je lichter bouwen maar hoeft niet want het originele xv frame is zelfs paar kg zwaaarder dan deze en dat is alu.t😇
Alu is voor de hobbyist veel gevaarlijker materiaal om complete frames te maken kwa scheurgevoeligheid/vele alusoorten/niet nagloeien.😬
 
Laatst bewerkt:
Jij wilt dus zeggen dat ik maar een kwart weet waar ik mee bezig ben🤔😁

ik heb jou ontmoet dus ik mag oordelen :+
nee zonder gein , een echte vakman maar zoals je zelf al zegt... alu is gewoon echt gevoelig voor trillingen , piek belasting etc.
alu frames moet je in mijn ogen echt door berekenen wil je een fatsoenlijke frame hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan