Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje... proefrit ging goed. Niets op aan te merken. Toen ik terug kwam had ik een beetje moeite om de vrij te vinden en ineens brande het lampje ook niet meer. Koppeling was los dus hij moet wel in zijn vrij hebben gestaan. Kwestie van wennen en misschien eenmalig of moet ik ergens rekening mee houden? Voor de proefrit werkte alles nog. Mvg


Het gaat om deze sensor dot vb is wel van een moderne GSXR maar ze zien er hetzelfde uit en zitten ook op dezelfde plaats.Spuit eerst maar eens de stekkers in met wd40 of contact spray wellicht heb je geluk?

 
Laatst bewerkt:
@roelkaboel, zelf heb ik in mijn K8-750 een paar weken geleden een gasbuis van een R1 in gezet (volgens instructies van Roy: Howto: Suzuki (diversen) snelgas dmv gashendel R1 / R6). Dit is gewoon plug en play (mits voldoende slack in de gaskabels, anders even bij de throttle body kant friemelen).
Zoals in het gelinkte topic te lezen is zit de R1 gasbuis tussen de standaard en R6 gasbuis in. Voor gebruik op de openbare weg wordt de R1 gasbuis aangeraden, echter na een korte proefrit merk ik wel verschil t.o.v. standaard, maar zou ik toch liever de R6 gasbuis hebben gekozen.
 
m'n clipon is krom, maar voor de prijs van die ene OEM buis met klem, kan ik er ook een leuk pimpie compleet setje van Gilles, Vortex, of PP Tuning op zetten

Nou is de vraag: Doen? en zoja: Welke? (en hoe zit het met 0/6-7 graden/verstelbare clipons?)

Goed even mezelf gequote

Iemand?

Anyone? ..Bueller?
 
Buis is van een R6,dat andere spul is weer iets anders,past zo in het huis.
Laat mij maar even weten wat je wilt.
Gaat Marten lekker weer knutselen aan de Gixxer...
 
Hallo! :W

Ik ben sinds vandaag ook weer eigenaar van een GSXR *D
Mijn eerste motor was een k6 750 en na verschillende 600tjes gehad te hebben nu toch weer een 750. Deze vond ik toch het lekkerste rijden.


Ik hoop hem voor het weekend op te halen. Staat nu nog bij de motorzaak.


Plaatje (van de motorzaak) bij het praatje.
full
 
Laatst bewerkt:
Doen en welk merk je koopt is vaak smaak en prijs.

Je zit wel dieper dus lager voorover.Er is een merk die ook de OEM hoogte heeft.


Persoonlijk leken de verstelbare van PP Tuning me wel wat, maar wat deze aan hoek verstelbaarheid hebben
missen ze weer qua lengte verstelbaarheid (en dat word heel vervelend als de leidingen en kabels het niet redden)
 
Hallo! :W

Ik ben sinds vandaag ook weer eigenaar van een GSXR *D
Mijn eerste motor was een k6 750 en na verschillende 600tjes gehad te hebben nu toch weer een 750. Deze vond ik toch het lekkerste rijden.


Ik hoop hem voor het weekend op te halen. Staat nu nog bij de motorzaak.


Plaatje (van de motorzaak) bij het praatje.[afbeelding]

Welkom thuis dan ;)
 
Hallo! :W

Ik ben sinds vandaag ook weer eigenaar van een GSXR *D
Mijn eerste motor was een k6 750 en na verschillende 600tjes gehad te hebben nu toch weer een 750. Deze vond ik toch het lekkerste rijden.


Ik hoop hem voor het weekend op te halen. Staat nu nog bij de motorzaak.


Plaatje (van de motorzaak) bij het praatje.[afbeelding]
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee :] :W
 
Hallo! :W

Ik ben sinds vandaag ook weer eigenaar van een GSXR *D
Mijn eerste motor was een k6 750 en na verschillende 600tjes gehad te hebben nu toch weer een 750. Deze vond ik toch het lekkerste rijden.


Ik hoop hem voor het weekend op te halen. Staat nu nog bij de motorzaak.


Plaatje (van de motorzaak) bij het praatje.[afbeelding]

Mooi :Y :]
 
Hallo! :W

Ik ben sinds vandaag ook weer eigenaar van een GSXR *D
Mijn eerste motor was een k6 750 en na verschillende 600tjes gehad te hebben nu toch weer een 750. Deze vond ik toch het lekkerste rijden.


Ik hoop hem voor het weekend op te halen. Staat nu nog bij de motorzaak.


Plaatje (van de motorzaak) bij het praatje.[afbeelding]


Mooie motor Mitchell welkom terug :W deze is piano black , hoogglans :9
 
Persoonlijk leken de verstelbare van PP Tuning me wel wat, maar wat deze aan hoek verstelbaarheid hebben
missen ze weer qua lengte verstelbaarheid (en dat word heel vervelend als de leidingen en kabels het niet redden)


Ik heb STP en de vortex clip ons maar er zijn nog veel meer merken en smaken.
 
Staat wel op jouw buis,De Hunekop Harrekieten.
Ik kan met een gerust hart naartoe,komt goed.
Het restant Suzuki is weer schoon dus ie kan weer in elkaar,is dit keer niet helemaal uitelkaar geweest was nog mooi schoon niet waar de ketting had gesputterd had met vet,wat een meuk.
Moet nu nog wat bedenken voor de stroomvoorziening van mijn Tomtom,volgens mij krijgt deze te weinig stroom,zit aan de kentekenplaat verlichting.
 
Hallo! :W

Ik ben sinds vandaag ook weer eigenaar van een GSXR *D
Mijn eerste motor was een k6 750 en na verschillende 600tjes gehad te hebben nu toch weer een 750. Deze vond ik toch het lekkerste rijden.


Ik hoop hem voor het weekend op te halen. Staat nu nog bij de motorzaak.


Plaatje (van de motorzaak) bij het praatje.[afbeelding]
Mooi ding :]
 
Staat wel op jouw buis,De Hunekop Harrekieten.
Ik kan met een gerust hart naartoe,komt goed.
Het restant Suzuki is weer schoon dus ie kan weer in elkaar,is dit keer niet helemaal uitelkaar geweest was nog mooi schoon niet waar de ketting had gesputterd had met vet,wat een meuk.
Moet nu nog wat bedenken voor de stroomvoorziening van mijn Tomtom,volgens mij krijgt deze te weinig stroom,zit aan de kentekenplaat verlichting.
Via een relais direct aan de accu met de kentekenplaatverlichting als schakelcontact?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan