*** Het ZX9R topic - deel 21 "Op zoek naar nieuwe leden"***

2ltc84.jpg


Voorwiel met andere schijven is binnen, remblokken ook.
Kan ik aan de schijven zelf ook zien of ze links of rechts moeten? Of maakt dat niet uit?

Dit weekend maar even klussen! Schijven zijn aan de rand ong 1mm dikker dan waar de blokken komen, dus ze lijken nog dik genoeg.
 
Ik kan je niet met je vraag helpen. Maar volgens mij heb ik nog ergers de duo steunen van mijn 9 liggen (F model). Als het opknappen nou niet lukt kan ik wel een keer de schuur voor je induiken.
Van een F model nog wel. You've got PB :)

Ik zou het ook niet weten maar heb anders ook nog wel een setje liggen ;)
Bedankt. Mocht het met turtle niet lukken dan neem ik contact met je op.

Ik heb spijt dat ik ooit dit rotte exemplaar heb gekocht, ik had verder moeten zoeken |( |(
 
Die van mij is trouwens geen F model Puntmuts, ik heb een c model.

@ Gyss : ja kan je zien, voor al aan de tape met L en R er op :P
 
Die van mij is trouwens geen F model Puntmuts, ik heb een c model.

@ Gyss : ja kan je zien, voor al aan de tape met L en R er op :P


Haha goh.. :p maar niet zonder tape?

Edit: Helaas, deze schijven nu pas kunnen opmeten, die zijn nog maar 4.1 mm dik. Daarnaast was de paddock te hoog om voor te gebruiken.

Oftewel: Misschien toch maar nieuwe schijven en de motor wegbrengen om het te laten doen. Hopelijk kan ik dan gewoon lekker rijden, wordt toch wel een prijzigere motor zo. Of is er iemand in de regio Leeuwarden die mij hier tegen betaling mee kan helpen?
 
Laatst bewerkt:
@ Gyss : ja kan je zien, voor al aan de tape met L en R er op
:P

Edit: Helaas, deze schijven nu pas kunnen opmeten, die zijn nog maar 4.1 mm dik. Daarnaast was de paddock te hoog om voor te gebruiken.
Oftewel: Misschien toch maar nieuwe schijven en de motor wegbrengen om het te laten doen. Hopelijk kan ik dan gewoon lekker rijden, wordt toch wel een prijzigere motor zo. Of is er iemand in de regio Leeuwarden die mij hier tegen betaling mee kan helpen?
Leeuwarden is voor mij wel heel erg ver weg. Anders had je wel mijn paddock stands wel kunnen lenen (heb een dubbele set)




Poets update: puzzelen met kabels

full
 
Haha goh.. :p maar niet zonder tape?

Edit: Helaas, deze schijven nu pas kunnen opmeten, die zijn nog maar 4.1 mm dik. Daarnaast was de paddock te hoog om voor te gebruiken.

Oftewel: Misschien toch maar nieuwe schijven en de motor wegbrengen om het te laten doen. Hopelijk kan ik dan gewoon lekker rijden, wordt toch wel een prijzigere motor zo. Of is er iemand in de regio Leeuwarden die mij hier tegen betaling mee kan helpen?


Das wel een eind weg. Ik sleutel wel een bij demotorwerkplaats.nl kom je der niet uit helpt erik je zelf( zit bij de brughuurprijs in)
 
Ah oke, nou ik schaf er maar een bij aan denk ik, altijd handig.

Jouw motor ziet er echt super net uit trouwens!
\

€ 30 heb je er vaak al wel 1 ;) Vind het onmisbaar ! Anders mag je mijn set gerust ff ophalen alleen is dat in Hoogeveen ( uurtje vanaf leeuwarden ) alleen ben je dan het zelfde geld kwijt aan brandstof.

Om nog even terug te komen op je schijven verhaal ; ik denk dat deze expres gemerkt zijn met L en R zodat je ze zelf ook weer juist kan monteren ;) Daarbij staat er volgens mij in het hard ergens een L of een R , dacht ik ?!
 
Ha cool :) Wist niet dat er nog meer hoogeveners zijn met een zx9 die ook op dit forum zitten !

Welke heb jij ? ik heb een 99'r C model met gepolijste wielen.. misschien heb je me wel eens zien rijden ?
 
Klopt ZXRH88, ik had ze zelf gemarkeerd met het tape. Ik was benieuwd of dat ook nog op de schijven zelf te zien was, maar dat staat in het hart dus. Thanks!

Thanks voor het aanbod, ik heb dus nu een paddock voor achter. Die voor voor haal ik ook nog.
 
Laatst bewerkt:
Klopt ZXRH88, ik had ze zelf gemarkeerd met het tape. Ik was benieuwd of dat ook nog op de schijven zelf te zien was, maar dat staat in het hart dus. Thanks!

Thanks voor het aanbod, ik heb dus nu een paddock voor achter. Die voor voor haal ik ook nog.

Verstandig :) ik weet het niet zeker hoor maar volgens mij staat het er bij de originele schijven vaak in.
 
Ninjaturtle kon helaas zijn duo stepjes niet meer vinden. Daarom toch maar verder gegaan met mijn exampleren. En er verfafbijt op gesmeerd.
Maar dat spul deed helemaal niets behalve stinken :')
Toch maar op ebay zoeken naar andere exemplaren want dit wordt niets.
 
Pb beantwoord ;)

Remvloeistof reservoir stoor ik me ook aan dus heb via Ebay nu een mooie zwarte metalen besteld voor 7 euro ofzo :P
Ook meteen maar weer een setje verse remhendels ( zwart ) en haakse ventielen besteld, als ie straks weer klaar is kan dat er meteen op :)
 
Remvloeistof reservoir stoor ik me ook aan dus heb via Ebay nu een mooie zwarte metalen besteld voor 7 euro ofzo
Duur! :+

Is inderdaad ook een idee. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet.

Gister kwamen de nieuwe remleidingen binnen. Ik had nog een poging gedaan om de oude op te poetsen maar het zag er echt niet meer uit. Dus daar ging weer 80 euro. B|

full


glimt wel weer mooi
 
Duur! :+

Is inderdaad ook een idee. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet.

Gister kwamen de nieuwe remleidingen binnen. Ik had nog een poging gedaan om de oude op te poetsen maar het zag er echt niet meer uit. Dus daar ging weer 80 euro. B|

[afbeelding]

glimt wel weer mooi

je bent er maar druk mee👍

Ik weet niet of ik mijn zx9 nog heel lang hou, de zithouding is wel een dingetje 😒 ombouwen naar naked is nog een optie wanthet is verder een hele goeie motor en superstrak dus eigenlijk zonde😒 eerst maar eens mooi weer en de spaarpot vetmesten 😉
 
Kawasaki Motoren Kopen? Occasions Motorfiets van kawasaki

Deze uitvoering is wel een mooie, al heeft ie aardig wat kms gedraaid
Grappig een Z1000. Toen dat ding in 2003 uitkwam had ik echt zoiets van "dit is de motor die ik wil hebben, echt 100%". Ik vond het echt een schitterend ding.
Maar ja, toen net mijn eerste ZX-9R gekocht. Toen wel naar Z1000 meetings geweest O-)
Later nog wel een Z750 gekocht, maar het verlangen naar een Z1000 is inmiddels geheel verdampt :+

Poets update: remmen er weer op. Nu aan het nadenken of ik wel of niet nieuwe remblokjes zal kopen; het is toch wéér 70 euro.

full


full
 
Zo, druk hier :z

Inmiddels toch maar schuurpapier gepakt om mijn duo stepjes mooier te krijgen.
Vele uren later is dit het resultaat:

full


Ik vind het eigenlijk wel geslaagd. Dat gepolijste is te.
 
Zo, druk hier :z

Inmiddels toch maar schuurpapier gepakt om mijn duo stepjes mooier te krijgen.
Vele uren later is dit het resultaat:

[afbeelding]

Ik vind het eigenlijk wel geslaagd. Dat gepolijste is te.
Gelukkig, je had mijn duo stepjes dus helemaal niet nodig ;).
Remblokken zou ik niet vervangen tenzij dit nodig is. Tenzij je ook schone remblokken wilt hebben :+ .
 
Gelukkig, je had mijn duo stepjes dus helemaal niet nodig
Sterker nog, ik heb helemaal niets nodig. Eigenlijk 4 motoren teveel :+

Inmiddels ook het andere stepje gereed. En kon ook de uitlaat er weer onder

full


Dit is trouwens de originele uitlaat van mijn eerste 9. Die heb ik ooit proberen te poetsen toen ik nog niet wist dat je dat helemaal niet kan poetsen |(
Dus er zitten wat doffe plekken op :')
 
Laatst bewerkt:
Sterker nog, ik heb helemaal niets nodig. Eigenlijk 4 motoren teveel :+

Inmiddels ook het andere stepje gereed. En kon ook de uitlaat er weer onder

[afbeelding]

Dit is trouwens de originele uitlaat van mijn eerste 9. Die heb ik ooit proberen te poetsen toen ik nog niet wist dat je dat helemaal niet kan poetsen |(
Dus er zitten wat doffe plekken op :')
Ja hoe krijg je die het beste schoon/ mooi die demper? Die van mij glom ook wel eens beter😒
 
Is dat niet met een metal polish te doen zoals Belgom of Great lion polish ?
Hele lichte verfijnde krassen zitten er bij mijn weten altijd in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan