H7 halogeen vervangen door LED

Heb je een idee of deze een storing op je autoradio geven?
Ik heb net een nieuwe auto, met projectors met H7 erin, die wil ik vervangen door LED, maar zou zeker moeten zijn dat ze niet storen.

Mijn nieuwe auto heeft nog een radio zonder DAB.
(is een uit Hongarije ingevoerde auto, scheelde meer dan 6000€ tenopzichte van een in België ingevoerde).
IK heb geen ervaring met ledlampen.
Of deze storen op je radio weet ik niet maar als er iemand wel van op de hoogte is hoor ik dat graag.
Ik ben zelf op zoek voor een paar h7 lampen voor in mijn Kia ceed.
Ik zou ook graag willen weten of ze goed werken i.v.m. het canbussysteem.
IK lees dat er ook adapters nodig zijn voor de bevestiging. Wanneer zijn deze wel en wanneer niet nodig? Deze kosten bij Ali overigens ook ongeveer 1/5 deel van hier.
full
 
LED lampjes zijn inmiddels binnen en ingebouwd. Geeft veel licht iig. Lichtkleur is ook mooi helder. Ik heb nog geen mening over het lichtbeeld omdat de motor opgebokt staat zonder wielen. Hoe hebben jullie het probleem opgelost met de rubberen afdichting aan de achterzijde van de koplamp? Achterop de LED zit een niet verwijderbaar koelblok en daar krijg ik natuurlijk nooit de rubberen hoes overheen. Het lijkt me niet echt een goed idee om het zo te laten zitten...[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik de reviews bekijk heb jij deze?
Hlxg 2 stks CSP H8 H11 Mistlamp H4 Led H7 H1 H3 Auto Koplamp Lampen Voor Auto S1 N1 HB3 HB4 Led Automotive 12 v 24 v 50 w 8000LM 6000 k in Hlxg 2 stks CSP H8 H11 Mistlamp H4 Led H7 H1 H3 Auto Koplamp Lampen Voor Auto S1 N1 HB3 HB4 Led Automotive 12 v 24 v 50 w 8000LM 6000 k van Koplamp Lampen op AliExpress.com | Alibaba Groep
Heb je geen problemen met canbus, of heb jij dat niet?
Weet je of deze storen op de radio?
 
IK heb geen ervaring met ledlampen.
Of deze storen op je radio weet ik niet maar als er iemand wel van op de hoogte is hoor ik dat graag.
Ik ben zelf op zoek voor een paar h7 lampen voor in mijn Kia ceed.