Voor de winteravonden: Raad de rijder deel 4

ja, bij deze dan
full
 
Nou dan moet ik toch maar (weer) een hint gaan geven.

Een bijna zekere overwinning(niet met de getoonde motor overigens)...maar toen werd het helaas opeens wel heel erg warm onder z'n kont...
 
Laatst bewerkt:
Met grote zekerheid durf ik wel te beweren dat dit Bert Smit niet is, maar wie is het dan wel??
Ik denk aan de sponsor te zien een Ier of Noord-Ier maar wie??
 
Laatst bewerkt:
Een paar foto's van '91 en '92. Corrado Catalano die op een scooter de boel onveilig maakt. Een jaar later vroeg hij mijn fototoestel. Waarom? Dat liet zich makkelijk raden. Nu zou je er voor opgepakt kunnen worden. Toen was het een vrij onschuldig spelletje van een Team Italiamonteur om zijn hand voor haar brievenbus te houden.
360.jpg
360.jpg
360.jpg

De foto's zijn slecht, heb ze even snel met de telefoon vanuit het album gekopieerd.
 
Laatst bewerkt:
Een paar foto's van '91 en '92. Corrado Catalano die op een scooter de boel onveilig maakt. Een jaar later vroeg hij mijn fototoestel. Waarom? Dat liet zich makkelijk raden. Nu zou je er voor opgepakt kunnen worden. Toen was het een vrij onschuldig spelletje van een Team Italiamonteur om zijn hand voor haar brievenbus te houden. [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
De foto's zijn slecht, heb ze even snel met de telefoon vanuit het album gekopieerd.

haha schitterend. geen #metoo
 
Terug
Bovenaan Onderaan