MF-ers in Ede Deel 18

Dat vindt ik een behoorlijk nette prijs. Maar helaas teveel voor mij. Als ik die 150 had liggen had ik hem van je gekocht. hart42wheels sla je slag!
 
Pajic Racing in Genderingen.

Heb daar demper uitgezocht en hij maakte hem met linkpijp passend voor mn R6.
Hoge kwaliteit, zeer tevreden!

www.pajic.nl
 
Die zag ik al ja maar voor losse linkpijpen is hij een beetje duur, 130 euro per stuk vind ik vrij prijzig en ik moet er 2 hebben.
 
dat is wel prijzig inderdaad, m'n akrapovic was ook niet goedkoop..

wel een vakman :}

succes met de speurtocht! :t
 
Ben eigenlijk wel benieuwd van wie die zwart groene kawa is die ik altijd spot in de stad (naast de kerk die verbouwd word) of bij rozenplein.

betreft een 300 of 400je?

Laatst in voorbijgaan compliment gegeven, maar als je ook hier bent :W
 
Jij ook gelukkig nieuwjaar! Dat er maar vele veilige kilometers gereden mogen worden dit jaar :)
 
Gelukkig nieuw jaar, iedereen! *O* *O* *O*

Ik ga vanmiddag eens de eerste kilometers maken van het nieuwe jaar. Misschien moeten we nu vast beginnen met het plannen van een voorjaarsrit! :]
 
Iedereen een gelukkig nieuwjaar met vele veilige kilometers toegewenst.
Vandaag de 1e rit gemaakt. Fris en ook nog stukjes " glad" van vuil/ modder op de weg.
Wel 1 rijder tegengekomen😎
 
Iedereen een gelukkig nieuwjaar met vele veilige kilometers toegewenst.
Vandaag de 1e rit gemaakt. Fris en ook nog stukjes " glad" van vuil/ modder op de weg.
Wel 1 rijder tegengekomen😎


Ik wou ook gaan rijden vandaag :( helaas de hele dag bezig geweest met problemen oplossen (kut Italianen). Tegen de tijd dat ik kon gaan rijden was het hier al stormachtig weer.
 
:?

Werkgerelateerd?


Nee, helaas heeft Yamaha ooit in een dronken bui besloten om een geweldige motor naar Italië te brengen en daar door de Italianen een nieuw iets van te laten maken. Die Italiaanse onderdelen gaan 1 voor 1 stuk en soms gewoon allemaal tegelijk.
 
Zo, met de hoge temperatuur vanavond (ok, toegegeven, het was erg druilerig en de lampen van tegenliggers reflecteerden irritant op de druppels op mijn vizier, maar goed...) zat ik mij al te verheugen op een mooie voorjaarsrit. Zullen we hier alvast een datum voor gaan prikken en eens voorzichtig naar een route gaan kijken?
 
Dat klinkt als een heel goed plan! In maart ga ik met een groep een rondtochtje maken. Ik kan die route opslaan mocht ie mooi zijn.
 
Vandaag hem even wakker gemaakt

full


eerste spot van het seizoen door mezelf :W

full



En onderweg met de auto naar de opslag nog een cadeautje gekregen van de A12, kost me weer........ 0,- euro bij Leroy ;)

full


Laten we snel een afspraak maken voor een rit, ben er weer klaar voor :Y *O* Al was er vandaag wel erg veel wind :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan