Silly Season 2018

Zie je wel dat ik niet goed op de hoogte ben. Stond op de vorige pagina en we lezen alleen altijd de laatste pagina hè :)
Ik had deze gisteren uitgeknipt maar vergeten te posten.
Bedankt voor de reminder. ;)

Ben gaat nooit meer MotoGP rijden, meerdere dagen achter elkaar topsport haalt hij namelijk niet meer met de schouder.
 
Laatst bewerkt:
Cameron Beaubier naaar WSBK, VDM naar de GP.

There are former Grand Prix and World Superbike riders who are capable and available, but considering Tech 3’s history of bringing young and emerging talents (including Folger, Johann Zarco, Pol Espargaro, Cal Crutchlow and Ben Spies) into MotoGP it seems that calling in an older, veteran rider would not be Poncharal’s first choice. So who is a potential candidate? The popular speculation is that Poncharal, working in coordination with Yamaha, may bring in former Supersport World Champion and current Yamaha World Superbike rider Michael Van Der Mark, who filled in for Folger in 2017.

Yamaha in theory could then fill Van Der Mark’s seat on the Pata Yamaha team with another Yamaha Superbike rider, like 2017 FIM Endurance World Champion Niccolo Canepa or two-time MotoAmerica Superbike Champion Cameron Beaubier, and then move another Yamaha-contracted rider up to backfill any opening that leaves. In the case of Beaubier, Yamaha has four-time AMA Pro Superbike Champion (and former Tech 3 MotoGP fill-in rider) Josh Hayes to replace Beaubier on the Monster Energy/Yamalube Yamaha MotoAmerica Superbike team.

Yes please!!
 
Ik had deze gisteren uitgeknipt maar vergeten te posten.
Bedankt voor de reminder. ;)

Ben gaat nooit meer MotoGP rijden, meerdere dagen achter elkaar topsport haalt hij namelijk niet meer met de schouder.

Dat denk ik ook hoor. Maar minder dan een half jaar geleden heeft hij zelf te kennen gegeven dat hij geen last meer van zijn schouder had en weer wilde gaan racen. En dan is bij dit soort speculaties de wens de vader van de gedachte.
 
Cameron Beaubier naaar WSBK, VDM naar de GP.

There are former Grand Prix and World Superbike riders who are capable and available, but considering Tech 3’s history of bringing young and emerging talents (including Folger, Johann Zarco, Pol Espargaro, Cal Crutchlow and Ben Spies) into MotoGP it seems that calling in an older, veteran rider would not be Poncharal’s first choice. So who is a potential candidate? The popular speculation is that Poncharal, working in coordination with Yamaha, may bring in former Supersport World Champion and current Yamaha World Superbike rider Michael Van Der Mark, who filled in for Folger in 2017.

Yamaha in theory could then fill Van Der Mark’s seat on the Pata Yamaha team with another Yamaha Superbike rider, like 2017 FIM Endurance World Champion Niccolo Canepa or two-time MotoAmerica Superbike Champion Cameron Beaubier, and then move another Yamaha-contracted rider up to backfill any opening that leaves. In the case of Beaubier, Yamaha has four-time AMA Pro Superbike Champion (and former Tech 3 MotoGP fill-in rider) Josh Hayes to replace Beaubier on the Monster Energy/Yamalube Yamaha MotoAmerica Superbike team.

Hier de link naar het hele artikel: MotoGP: Who Will Monster Yamaha Tech 3 Choose To Replace Jonas Folger In 2018
 
sorry, was de bronvermelding inderdaad vergeten.
Het is maar wat vermaak natuurlijk wat er wordt geschreven maar het kon me wel bekoren. :P
 
sorry, was de bronvermelding inderdaad vergeten.
Het is maar wat vermaak natuurlijk wat er wordt geschreven maar het kon me wel bekoren. :P

:Y :t

Maar ga er nog steeds vanuit dat het iemand anders wordt. En dus geen Bo en geen vdM. Zou me echt verbazen als het wel zo zou zijn.
 
haha ja als die zijn carriere om zeep wil helpen moet hij dat gaan doen...
Maar zijn de stappen van Moto3 naar Moto2 naar MotoGP nog steeds zo logisch...?
Van 125 naar 250 naar 500 was logischer, wispelturige 2 takt motoren met vooral piekerig vermogen.
Tegenwoordig ga je van een redelijk dikke Moto3 eenpitter naar een piekerige 4-cilinder 600 en daarna naar een brute big-bang 4-takt.
Miller heeft de Moto2 overgeslagen, maar zijn carriere is toch niet echt om zeep toch?

Ik heb het dan alleen over de motorkarakteristiek en niet over het vermogen en topsnelheden, carbon remmen etc.
Ik vindt de Moto3 en MotoGP ook meer prototype-klasses en de Moto2 teveel eenheidsworst, er zitten geen grote merken achter.

Gaat nu niet gebeuren, maar ik zou Bo graag op een MotoGP-fiets zien. Zeker op een topfiets als de M1 :Y
 
Ik had deze gisteren uitgeknipt maar vergeten te posten.
Bedankt voor de reminder. ;)

Ben gaat nooit meer MotoGP rijden, meerdere dagen achter elkaar topsport haalt hij namelijk niet meer met de schouder.

Sorry maar motorracen is niet eens sport, laat staan topsport.
 
5lhu15smz9.jpeg

uokboy9pki6.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Holy shit @Vierge. Lekker seizoen bij Tech3, weggaan omdat je een toffe Moto2-fiets onder je kont geschoven krijgt, en dan moeten zien dat je nu ook bij Tech3 Yamaha in de MotoGP had kunnen zitten. :-p
 
Het groene van Movistar is wit geworden op de nieuwe 2018 livery. :P
Verder niet veel veranderd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan