Kawasaki versys 650 deel 4

Toeter en alarm is binnen in mijn knutselkamer wel knijter hard. })

Heel het huis wist dat het inmiddels werkte *O*
 
Ik wil ook wel een alarm, maar de SpyBall-alarmen van eerdere Japanse motorfietsen (HONDA en YAMAHA) hebben me indertijd meermaals langs de weg doen stilstaan... ik ben er dan ook wat huiverig voor...

Dat weerhoud mij nog even om de startblokkering te activeren.

Dit kost bij Ali maar iets van € 16 en even tegen de motor stoten is genoeg voor het alarm om i.i.g. alvast twee keer kort te loeien. Maak je het bonter met de fiets dan zet hij de boel op stelten tot jij hem uit zet.

Het zit alleen op de accu en de richtingaanwijzers aangesloten. Bij storing zal je dan ook niet stilstaan. Hooguit dat het alarm niet werkt..

Met een alarm houdt de professional niet tegen en is het dus meer om het gespuis van je fiets te houden.
 
Iemand dit wel eens gezien?
Kwam deze tegen op het uk forum en vond het niet misstaan.
full
 
Ik had bijna een witte versys gekocht uit 2016 met ook zo'n beak noemen ze het. Opzoch..is wel weer anders dan de meeste die er in nll rondrijden.
Alleen kost ie nog iets van 160 euro ofzo..
Vindt ik beetje teveel
 
Heb je al gemerkt hoe slecht die plastic flap aansluit op de tank ?

Bij de door jou opgesomde motoren hebben de ontwerpers rekening gehouden met die snavel voor de windgeleiding, koeling, enz.

Maar als je het mooier vindt...
 
Laatst bewerkt:
Mannen ff vraagje.
Hebben jullie toevallig de kenteken houder vervangen van de versys 650 2016?
Ik heb de originele taartschep nog erop maar het is elke keer voorzichtig de motor in me hokje zetten met de schep tegen de achterkant.
Maaaaaar aangezien de motor na 1 regenritje helemaal onder zit.....en zonder taartschep helemaal....
 
Heb je al gemerkt hoe slecht die plastic flap aansluit op de tank ?

Bij de door jou opgesomde motoren hebben de ontwerpers rekening gehouden met die snavel voor de windgeleiding, koeling, enz.

Maar als je het mooier vindt...


ik heb het meer over een beak algemeen , inderdaad dit exemplaar sluit helemaal niet mooi aan maar ik heb er al verschillende gezien die wel een opwaardering zijn in mijn ogen , ik zal deze week zo eens een exemplaar opsnorren en er een foto van posten
 
Mannen ff vraagje.
Hebben jullie toevallig de kenteken houder vervangen van de versys 650 2016?
Ik heb de originele taartschep nog erop maar het is elke keer voorzichtig de motor in me hokje zetten met de schep tegen de achterkant.
Maaaaaar aangezien de motor na 1 regenritje helemaal onder zit.....en zonder taartschep helemaal....

Nee wel van een 2014 model ook daar houd je wel wat opspattend water niet dat je zwart bent maar er zijn wat spettertjes te zien.
full
 
Hoi allemaal, ik ben van plan m’n Kawasaki Versys 650 uit 2006/2007 zonder abs met ongeveer 43000 km. te gaan verkopen. Zit een topkoffer op, verwarmde handvatten van Oxford, valbeugels van sw motech, Boosterplug, led knipperlichten en een heeft sinds kort nieuwe banden. Er zit een Hurric uitlaat onder voor een mooier en dieper geluid met een verwijderbare db killer. Ook is laatst de olie, bougies, en luchtfilter vervangen.

Reden van verkoop is dat ik de motor te hoog vind en overstap op een lagere naked. Als iemand hier toevallig op zoek is kan deze een PB sturen voor foto’s. Prijs is €3300. Groet,
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal, ik ben van plan m’n Kawasaki Versys 650 uit 2006/2007 zonder abs te gaan verkopen. Km stand: +- 44000. Zit een topkoffer op, valbeugels van sw motech, Boosterplug, led knipperlichten en een heeft net nieuwe banden. Ik heb er een Hurric uitlaat onder gezet voor een mooier en dieper geluid met een verwijderbare db killer. Ook is laatst de olie, bougies, en luchtfilter vervangen.

Reden van verkoop is dat ik m te hoog vind en overstap oo een naked. Als iemand hier toevallig op zoek is kan deze een pb sturen voor foto’s. Prijs is €3300. Groet,
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal, ik ben van plan m’n Kawasaki Versys 650 uit 2006/2007 zonder abs te gaan verkopen. Zit een topkoffer op, valbeugels van sw motech, Boosterplug, led knipperlichten en een heeft net nieuwe banden. Ik heb er een Hurric uitlaat onder gezet voor een mooier en dieper geluid met een verwijderbare db killer. Ook is laatst de olie, bougies, en luchtfilter vervangen.

Reden van verkoop is dat ik m te hoog vind en overstap oo een naked. Als iemand hier toevallig op zoek is kan deze een Ob sturen voor foto’s. Prijs is €3300. Groet,

Ik ben geen kandidaat-koper, maar ik zou er ook de kilometerstand bijzetten.
 
Ben eigenlijk wel beniewd wat voor "nuttige" accessoires er zijn voor de Versys. Behalve dan de originele van Kawasaki zelf. Ik zit zelf te dem=nken aan een gril voor de radiateur. Ter bescherming en ter opsiering... Degenen van Givi ed zijn best prijzig. Iemand ervaring met Aliexpress?
 
Ik heb 1 enkele, maar slechte ervaring met Aliexpress... verkeerde spullen gestuurd en terugzenden blijkt duurder dan heel het pakket zelf...

Ik vind alleszins een middenbok van Hepco & Becker quasi onontbeerlijk, o.m. voor het smeren van de ketting (leverbaar vanaf model 2).

Verwarmde handvatjes zijn zeer comfortabel en kosten geen drol(van Oxford) en ik moet steeds een topcase (Givi) hebben voor werk en lol....

De originele LED-verstralertjes heb ik ook (voor de veiligheid) en ik heb een hoger, beter gepolsterd en verwarmd zadel van Topsellerie gekocht.

Een tankpad is voor mij vanzelfsprekend , zoals ook handbeschermers en een GPS-houder + voeding.

Al bij al, toch een flinke zak extra-geld ...
 
Laatst bewerkt:
Ben eigenlijk wel beniewd wat voor "nuttige" accessoires er zijn voor de Versys. Behalve dan de originele van Kawasaki zelf. Ik zit zelf te dem=nken aan een gril voor de radiateur. Ter bescherming en ter opsiering... Degenen van Givi ed zijn best prijzig. Iemand ervaring met Aliexpress?

Rij er al ruim een jaar mee rond, en is er nog steeds niet afgewaaid. ;) En ja, afkomstig van Ali...
full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan