Silly Season 2018

Holy shit @Vierge. Lekker seizoen bij Tech3, weggaan omdat je een toffe Moto2-fiets onder je kont geschoven krijgt, en dan moeten zien dat je nu ook bij Tech3 Yamaha in de MotoGP had kunnen zitten. :-p

 
Verrassend anders, bijzonder smaakvol, wauw! :}







_O- :+
Ach ja, elk jaar dezelfde reacties, en terecht hoor. Wat donkerder blauw, grijze streepjes en een wit logo. Toch is het Yamaha MotoGP-team nog het meest creatief mbt de kleurstellingen van de fabrieksteams. Kijk maar eens naar de andere fabrieksteams.

MYMm_2018_YZR-M1_46_05.jpg

2017-Movistar-Yamaha-MotoGP-Team-Launch-Yamaha-YZR-M1-04.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat witte logo verprutst hem nogal..

Snap niet dat ze geen gele doen voor Rossi en een rooie voor Vinales, lijkt mij iig veel mooier staan
 
Dat witte logo verprutst hem nogal..

Snap niet dat ze geen gele doen voor Rossi en een rooie voor Vinales, lijkt mij iig veel mooier staan

Nee niet weer dat Rossi vs teamgenoot kleurverschil gedoe. En van mij mogen alle motoren weer gewoon zwart zijn. Heb alle felle kleuren onderhand wel gezien. Als er maar een duidelijk te herkennen startnummer op zit. Gewoon gas geven :Y
 
Ach ja, elk jaar dezelfde reacties, en terecht hoor. Wat donkerder blauw, grijze streepjes en een wit logo. Toch is het Yamaha MotoGP-team nog het meest creatief mbt de kleurstellingen van de fabrieksteams. Kijk maar eens naar de andere fabrieksteams.

[afbeelding]
[afbeelding]

In ieder geval tof dat jij nog de moeite neemt om die plaatjes te plaatsen. Anders word het hier helemaal saai :Y :t

(Diegenen die dit in het verleden ook regelmatig deden zijn allemaal langzamerhand vertrokken hier)
 
Nee niet weer dat Rossi vs teamgenoot kleurverschil gedoe. En van mij mogen alle motoren weer gewoon zwart zijn. Heb alle felle kleuren onderhand wel gezien. Als er maar een duidelijk te herkennen startnummer op zit. Gewoon gas geven :Y

Het lijkt mij beter ogen dan dat witte wat er nu op zit , al snap ik wel wat je bedoeld ;)
 
:Y :t Nooit begrepen waarom dat is afgeschaft. Mooi plaatje trouwens.

ivm met nog betere uitstraling voor sponsors volgens mij...iets in die trant was het meen ik. Ook ik vond het eeuwig zonde. ben nog steeds van mening dat de wereldkampioen verplicht met nr 1 moet rijden overigens.
 
Volgens Poncheral niet, maar hij is toch al gepresenteerd vorige week door Pedercini :/

Ik kan mij zo voorstellen dat Yonny z'n zitje bij Pedercini meer aan geld dan talent te danken heeft, en dat als Tech3 in beeld komt Yonny zichzelf uit zou kunnen kopen. Pedercini trekt voor dat geld een willekeurig Italiaans talentje-in-spe uit de kast (ze rijden toch voor de lol mee, maakt het uit) en houdt er misschien nog wel wat aan over ook.

Het zal niet het droomscenario zijn van wie dan ook, maar als Herve geen andere oplossing vindt, zie ik Yonny nog wel eens verschijnen op Qatar in maart.
 
Ik kan mij zo voorstellen dat Yonny z'n zitje bij Pedercini meer aan geld dan talent te danken heeft, en dat als Tech3 in beeld komt Yonny zichzelf uit zou kunnen kopen. Pedercini trekt voor dat geld een willekeurig Italiaans talentje-in-spe uit de kast (ze rijden toch voor de lol mee, maakt het uit) en houdt er misschien nog wel wat aan over ook.

Het zal niet het droomscenario zijn van wie dan ook, maar als Herve geen andere oplossing vindt, zie ik Yonny nog wel eens verschijnen op Qatar in maart.

Eerlijk gezegd kan ik me slechtere bedenken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan