Rotterdam Incorporated #17 - Waar we vaker gaan rijden?

Beetje wind en het hele land is in rep en roer :')

Gelukkig gisteren wind mee vanuit de Europoort naar huis *O*
 
Nou inderdaad, zal UFO'tje een worst wezen die heeft geen last van wind. Wordt tijd dat ik er ook eentje mag. Ze bestaan in ieder geval officieel sinds kort, onofficieel wellicht oneindig lang geleden al.
 
Dit was pas wind.

800.jpg


800.jpg


We voeren twee dagen achteruit i.p.v vooruit :') , lading beschadigd en schip beschadigd, wind was kracht 12+.
 
is goed mis gegaan bij Damen Schiedam ;(

[afbeelding]

het uitzicht van de kraan is ineens weg. :o
Gelukkig geen file bij Vijfsluizen tussen zes en half zeven. O-)

En geen persoonlijke ongelukken. :t
Dat zijn nog eens mooie beelden Mick :}
Wel eens van Mick een verhaal gehoord over de sluizen en hoe weinig ruimte die kustvaarders hebben.
Mooi vak. :}

Die beelden op zee kunnen echte horror zijn. _O- :$
pfff da's niks kerel
Ik heb op het pontje Maassluis-Rozenburg 2 keer mijn fiets vast moeten houden, zoveel golfslag was er :P
Rozenburg born and raised. :o
Iedere dag op de fiets naar de MTS in Schiedam. Heerlijk met tegenwind heen en terug langs het water. :Y _O-
 
haha vertel me niets over de pond op de waterweg :) , ben daar een tijdje matroos op geweest, leuk man kaartjes knippen en trosjes vast leggen :+ _O-
Ik vroeg me altijd al af hoe dat nou was. _O-
Vele jaren dezelfde mensen gezien op de pont. ;)
 
haha vertel me niets over de pond op de waterweg :) , ben daar een tijdje matroos op geweest, leuk man kaartjes knippen en trosjes vast leggen :+ _O-

En iedere dag weer anders _O-

Maar ze maken wel enorme progressie, kaartjes knippen is er al jaren niet meer bij en nu gaan ze zelfs koffie verkopen *O* de spanning is niet uit te houden....al die vooruitgang ;)
 
Laatst bewerkt:
Lekkere warme wind vanochtend. :] *O*

Ik had voor de snelweg zelfs de ventilatieopeningen open gezet.

Bij Schiedam nog wat onvoorspelbare harde wind op de nieuwe A4 tussen de muren, maar richting Nootdorp werd het wat minder.

full
 
Laatst bewerkt:
ik vond het nog wel meevallen met de wind.
wel goed het stuur vasthouden!! :W
Hier zijn de letters van het pand gevallen, en die zaten er al tien jaar op.
Een collega van mijn vriendin haar dakpannen vielen eraf en door de vooruit van de auto. :o

In Schiedam lag een scooterrijder op de weg in het havengebied..
Rijden viel mij zelf ook wel mee. :Y
 
Hier zijn de letters van het pand gevallen, en die zaten er al tien jaar op.
Een collega van mijn vriendin haar dakpannen vielen eraf en door de vooruit van de auto. :o

In Schiedam lag een scooterrijder op de weg in het havengebied..
Rijden viel mij zelf ook wel mee. :Y

in de ochtend naar en middag van me werk goed te doen.

Helaas op het werk is een deur van 6X8 meter uit de sponning gewaaid was een beetje luchtig hier
 
Ey allemaal, ik zit even in een onwerkelijke droom...

Maandagochtend zelf in de hoofdrol. :X
Totaal niets van meegekregen en net na drie dagen uit het ziekenhuis.
Er scheen maandagochtend na Schiedam - A4 tunnel naar Delft - een witte bus rechts op de weg stil te staan - pech?
Hier klapten een aantal auto's op waarna de laatste mijn baan op schoot.
Van achteren werd ik omver getikt en ik lag volgens zeggen een paar minuten op de weg tussen de denderende vrachtwagens.
Twee mensen vervulden een heldenrol, een verpleegkundige en de bestuurder van de witte bus gingen door het verkeer om bij mij te komen staan.

Nu een arm met twaalf schroeven en het herstel afwachten. :P

Wil z.s.m. een KTM390RC halen, bod loopt, of een CBR600R.
Hopelijk kan ik volgende week de arm flexen. :? :+ :N
 
Wow Pepijn, dat is heftig man. Ik hoop dat je weer helemaal hersteld. Ach motoren zijn regelmatig in de aanbieding toch. Jouw gezondheid lijkt me belangrijker :X
 
Wow Pepijn, dat is heftig man. Ik hoop dat je weer helemaal hersteld. Ach motoren zijn regelmatig in de aanbieding toch. Jouw gezondheid lijkt me belangrijker :X
Klopt, ik moet gaan zien hoeveel kracht er terug gaat komen.
Er mist een stukje bot in de verbinding. Dus driewekelijks fitnessen zal misschien niet meer gaan.

Er hebben al een paar getuigen gebeld hoe afschuwelijk ze het vonden, en vandaar ook kwamen informeren hoe het met mij gaat.
Daar was een man bij die al twee dagen niet kon slapen van de beelden.

Voor mijn gevoel is er amper één dag voorbij deze week, maar het zijn er toch drie. ;)

full

Vakantiepic.
 
Laatst bewerkt:
Ey allemaal, ik zit even in een onwerkelijke droom...

Maandagochtend zelf in de hoofdrol. :X
Totaal niets van meegekregen en net na drie dagen uit het ziekenhuis.
Er scheen maandagochtend na Schiedam - A4 tunnel naar Delft - een witte bus rechts op de weg stil te staan - pech?
Hier klapten een aantal auto's op waarna de laatste mijn baan op schoot.
Van achteren werd ik omver getikt en ik lag volgens zeggen een paar minuten op de weg tussen de denderende vrachtwagens.
Twee mensen vervulden een heldenrol, een verpleegkundige en de bestuurder van de witte bus gingen door het verkeer om bij mij te komen staan.

Nu een arm met twaalf schroeven en het herstel afwachten. :P

Wil z.s.m. een KTM390RC halen, bod loopt, of een CBR600R.
Hopelijk kan ik volgende week de arm flexen. :? :+ :N

Zooo das heftig, ben je er nog goed vanaf gekomen.

Wil je dat nooit meer doen :+

Is ook echt een piep weg ben daar 3 jaar geleden aangereden ook net na de tunnel afrit schiedam Vlaardingen gelukkig had ik niets

Beterschap man.
 
Zooo das heftig, ben je er nog goed vanaf gekomen.

Wil je dat nooit meer doen :+
Ik ben me van geen kwaad bewust. :+
Van de ochtend weet ik helemaal niets meer, zelfs van huis vertrekken is gewist.
Op de snelweg in slaap gebracht en werd na 16.00 pas wakker in het ziekenhuis, maar voor 19.00 weet ik weinig.
Is ook echt een piep weg ben daar 3 jaar geleden aangereden ook net na de tunnel afrit schiedam Vlaardingen gelukkig had ik niets

Beterschap man.
Bijna hetzelfde stuk dus van horen zeggen. :o
Je ziet hier dan nog net de muren van de tunnel op de foto.
 
Ey allemaal, ik zit even in een onwerkelijke droom...

Maandagochtend zelf in de hoofdrol. :X
Totaal niets van meegekregen en net na drie dagen uit het ziekenhuis.
Er scheen maandagochtend na Schiedam - A4 tunnel naar Delft - een witte bus rechts op de weg stil te staan - pech?
Hier klapten een aantal auto's op waarna de laatste mijn baan op schoot.
Van achteren werd ik omver getikt en ik lag volgens zeggen een paar minuten op de weg tussen de denderende vrachtwagens.
Twee mensen vervulden een heldenrol, een verpleegkundige en de bestuurder van de witte bus gingen door het verkeer om bij mij te komen staan.

Nu een arm met twaalf schroeven en het herstel afwachten. :P

Wil z.s.m. een KTM390RC halen, bod loopt, of een CBR600R.
Hopelijk kan ik volgende week de arm flexen. :? :+ :N

Holy shit dat zijn geen grappen kerel :N

Dat is dikke pech.....maar aan de ene kant heb je mazzel, zo'n 30tonner had zo maar over je heen kunnen denderen en dan hadden we een veel vervelender bericht moeten lezen.

Als die S1000R nog een beetje warm gereden moet worden geef je maar een seintje :+ ;)
 
Laatst bewerkt:
Poeh, dat ziet er niet best uit, WB.
Inderdaad even mooi klaar mee. :Y

Nu nog meer tegen bepaalde weggebruikers, veel te hard inhalen in een drukke ochtendspits terwijl er net twee snelwegen kruisen.
Van de A4 willen ze naar de A13, en vica versa. Dat stukje is gewoon een gevecht. :?
En kan me nu die ene auto weer herinneren die veel te hard aan kwam zetten om een paar vrachtwagens op de A4 in te halen en vervolgens iedereen te snijden om de A13 op te gaan.. en daar stonden ze dus stil. |(

Alleen na de inhaalactie weet ik helemaal niets meer.
En ook niets meer vooraf, het thuis opstaan, afwassen, vleesje uit de koelkast klaarleggen.
Alles van horen zeggen..

Net als het bij kennis komen op de snelweg, onderzoek van het ambulance personeel en mijn hand die slap hing naast mijn elleboog.
Want beide botten in de arm zijn finaal door en niet netjes gebroken. :)

Illustratieve foto van een bezoekster in het ziekenhuis: (En wat bonus :$ )
full
full
full


Twee van dat soort ritssluitingen onder en boven op de onderarm. (Voor beide verbindingsplaten met elk zes schroeven)
Foto van de achterkant was voor mezelf als soort dode hoek foto, aan de voorkant beide bovenbenen tot de knie aan toe zwart/paars.

Ik vond het dan wel weer fijn om tijdens de medische 'scans' onderzoeken en het zetten van gips te maffen.
En de volgende dag kreeg ik met de operatie weer zeven uur cadeau.
Vervelende handelingen, maar ik mocht even uitchecken. :t ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan