Altes Elefanten treffen

Hahaha,
Enige sjaiz is dat ik met 1 zijspan niet echt alles mee kan nemen. Ik vrees dat de grasmat (midgetgolf) en het perzische tapijt (die zwevende) thuis moeten blijven.... En de tafel...
 
Jemig... Ik vroeg er laatst nog naar... De smurfvork.
Maar nee, die was alllaaaannnngggggg! Verkocht. Aan uwe kaligheid dus.

Dus de smurfvork is in de lola gesmurfd... Bij deze dus een lolvork? :)
 
Het rijdt heel wat prettiger, absoluut! Maar ik heb nu (tijdelijk) geen stuurdemper, en dan is het toch af en toe wel even stoere mannen werk om de drieste dame in het gareel te houden... Kom de constructie maar eens bekijken op de camping. Ik rij toch regelmatig over de camping heen - span heeft een zwaailicht achterop de bak, kan niet missen.
 
zet er dan toch snel weer even een demper op?
voor een paar tientjes heb je er al weer eentje
 
idd... je locale VW of MB dealer
al heb je voor dat kreng van mij wel dike armen nodig (W124 demper)

enne, anders zet je die lolsmurf van je toch bij ons neer?
 
Laatst bewerkt:
@CB750 Als je een keer op tijd bent ,(wat ik niet verwacht) dan kan ik nog proberen een nieuwe pijp voor je te maken.
 
Laatst bewerkt:
Niet wakker geworden? Pus heb ik nog eventjes een ochtendconcert gegeven _O-
Wastie nog verontwaardigd dat ik meteen door was gereden.... Maar ja, Elien en Miel hebben immers Ranja met rietje!
Blijkt Pus dat nu ook te hebben... Hmm, dilemma

Afijn, puupje kan niet missen, istie met t blik erom :)

Ben alleen vergeten de handleiding erbij te geven, dus bij deze de belangrijkste; Voorzichtig met het chokehandeltje! Met beleid en een paar vingertjes eronder ajb, want de (plastic) draad en moer zijn overleden....
 
@cb750f dus me oordopjes hoef ik dan niet meer in te doen voor het lawaai nu je een nieuwe uitlaat gaat gemonteerd krijgen :t ben nu toch wel echt aan het aftellen *O*
 
Als ik het vandaag gedaan had na mijn nachtdienst,,,,,,dan was waarschijnlijk de uitlaat vast gelast aan je inlaat :+
Das geen doen met een slaapkop
 
Hahaha :)
Nee dat had ik je niet in dank afgenomen.
Laat me ff nog ff weten wat je nodig heb kwa racebaan! :t Indien ik niet alles heb moet ik nu vast gaan zoeken
 
Hij is weer gas dicht,
Word wel een pittige rekening,want roest over roest laselectrodes waren behoorlijk duur.
maar goed,heeft nu nieuwe verbinding met versche schuifmoffen en grote mannen klemmen ipv cola blikjes en ijzerdraad :+
 
:t
Klinkt mij als de versie die ik ook zou maken, indien ik wel redelijk kon lassen :+

Ik ben er dus klaar voor ..
Althans, heb iedergeval ook vast wat spullen van zolder gehaald
Nu nog de afwas van bijna een jaar geleden doen
Vond de zak nog staan in de bijkeuken. En wonderlijk, liep het niet zelf (meer) weg.

Nu de kachel opsnorren, tools inpakken, de kleine spulletjes, eten en wat kleding
En dan kan ook ditmaal de Middelburgse delegatie weer van start :P
 
Misschien eens wat onderhoud doen aan je fiets?
-remmen
-voorvork
-olie filter
-wiellagers
-brandstoffilter
-enz
-enz


Ik weet trouwens niet wat meer tijd kostte ,de reparatie of het kuisen van mijn garage na jouw fiets,wat een hoop bagger op en rond dat ding .vond nog 6 jaar oude elefhanten slijk volgens mij
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan