Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou op mijn cbr 2006 wel spiegels willen met knipperlichten er in
Heeft iemand dit al.

Van welk type passen ze goed met goed zicht.
pw301-580_1.jpg


Highsiders van torezzo.
Maar wat doe je dan met je kuipknippers? Dopje erop?
 
Kogel is door de kerk!
Ik ben toch voor de Z1000SX gegaan.
Voor mij nu een goed compromis. Wel sportieve rijeigenschappen, remmen en rijwiel gedeelte, maar met comfort door de rechte zit en het motorblok. Al lees ik wel dat met stevig door vlammen de achterkant wat kan gaan deinen, maar dat kan ook wel met veer instelling te maken hebben.
Plaatje erbij.. ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooi ding, zoiets lijkt me ook wel wat.
 
op het schema te zien zit het contactslot met een 2 voudig connectortje op de kabelboom aangesloten; dus stekkertje eruit en op de kabelboom meten waar de constante plus opstaat, de andere ader is dan de geschakelde.

Over de verlichting zou ik me niet druk maken, als je het contact aanzet dan start je ook gelijk. Overigens wordt de stroomtoevoer naar de verlichting onderbroken op het moment dat je de startknop indrukt.


[afbeelding]

Het enige probleem wat op zou kunnen treden is dat de zekering klapt omdat je teveel vermogen vraagt. Ik denk dat handvatverwarming toch snel 100Watt+ trekt, als je dan alles gebruikt (dimlicht en grootlicht kan het net teveel zijn).
Volgens mij zit je dashboard op diezelfde zekering. Als je weet hoeveel Ampere die zekering is kan je het zo uitrekenen :)
 
Het enige probleem wat op zou kunnen treden is dat de zekering klapt omdat je teveel vermogen vraagt. Ik denk dat handvatverwarming toch snel 100Watt+ trekt, als je dan alles gebruikt (dimlicht en grootlicht kan het net teveel zijn).
Volgens mij zit je dashboard op diezelfde zekering. Als je weet hoeveel Ampere die zekering is kan je het zo uitrekenen :)
Oxford is zestig watt per paar. Heeft een 5A zekering in de voeding. Trek een aparte draad.
 
Het enige probleem wat op zou kunnen treden is dat de zekering klapt omdat je teveel vermogen vraagt. Ik denk dat handvatverwarming toch snel 100Watt+ trekt, als je dan alles gebruikt (dimlicht en grootlicht kan het net teveel zijn).
Volgens mij zit je dashboard op diezelfde zekering. Als je weet hoeveel Ampere die zekering is kan je het zo uitrekenen :)


Hans gaf al aan om met een relais te gaan schakelen :)

Nu wil ik deze over het contact doen met een relais welke schakel schakel draad kan ik het beste gebruiken hier voor.
 
Het eerste ritje van 2018 is een feit, 24 januari en 15 graden :P

20180124_160051.1-2.jpg


Het voelde weer heerlijk!!! *D
 
Laatst bewerkt:
Mooi man :t dacht het ook te doen maar de werkgever had andere plannen toen ik maandag vroeg om een dagje |(

Die nissin sticker, is die nieuw :)

Yup en nog een paar andere ook maar ook enkele stickers verwijderd *D

Beetje variëren :Y

Aan het einde van dit seizoen ga ik voor iets anders kijken :X
 
Nieuw seizoen, nieuwe sponsors :+

Nieuwere Blade ??

Weet het nog niet maar iig niet de 2017, die is veel te klein voor mij :X

Bij Ten Kate had ik het idee dat ik op een brommertje zat en zeker de top/frontkuip voldoet niet aan de eisen die ik er aan stel qua windbescherming voor de langere ritten :N

26167130_1512054085529573_1554906956231818859_n.jpg


2014/2016 model staat zeker op de nominatie maar KWW *D
 
Weet het nog niet maar iig niet de 2017, die is veel te klein voor mij :X

Bij Ten Kate had ik het idee dat ik op een brommertje zat en zeker de top/frontkuip voldoet niet aan de eisen die ik er aan stel qua windbescherming voor de langere ritten :N

[afbeelding]

2014/2016 model staat zeker op de nominatie maar KWW *D

Zo lijkt het wel een 600 ;)

Misschien eens overwegen om er een uit DL te halen, grotere keuze en goedkoper ondanks de BPM. Kijk maar eens op mobile.de of autoscout.de
 
Vandaag weer lekker aan de cbr bezig geweest toch geen weer voor rijden.

Relais ingebouwd voor navigatie en handvatverwarming

Velg striping er op

Vering naar originele stand gezet klopte totaal niks van.

Nu wil ik er andere voor veren in zetten kan je deze er in doen zonder heel de poten uit elkaar tehalen. Keeringen zijn paar maanden geleden nog vervangen.
 
Vandaag weer lekker aan de cbr bezig geweest toch geen weer voor rijden.

Relais ingebouwd voor navigatie en handvatverwarming

Velg striping er op

Vering naar originele stand gezet klopte totaal niks van.

Nu wil ik er andere voor veren in zetten kan je deze er in doen zonder heel de poten uit elkaar tehalen. Keeringen zijn paar maanden geleden nog vervangen.

Ja,de vorkpoot moet eruit, bovenste dop losdraaien en binnenpoot naar beneden duwen.
Dan de veer opspannen zodat de contramoer van de bovenste dop bereikbaar word. Deze met een steeksleutel tegenhouden en de dop eraf draaien. Dan kun je de veer eruit nemen.
De positie van de moer bepaalt ook je voorspanning, deze dus niet verdraaien.
 
[top bedankt hier mee gaat het zeker lukken....]


Ja,de vorkpoot moet eruit, bovenste dop losdraaien en binnenpoot naar beneden duwen.
Dan de veer opspannen zodat de contramoer van de bovenste dop bereikbaar word. Deze met een steeksleutel tegenhouden en de dop eraf draaien. Dan kun je de veer eruit nemen.
De positie van de moer bepaalt ook je voorspanning, deze dus niet verdraaien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan