H2SX?

Heb een keer op het autosalon in Brussel op de H2SX gezeten, wat een prachtfiets, en zit nog comfortabel ook. Misschien later.... :+
 
@El Pollo Diablo: Benieuwd rond die tijd, maar dan heb ik er hopelijk al heel wat mooie km's op zitten.
@Lemmy: Mooi stukje zo rond deze periode. Kunnen ze de handvatverwarming goed testen......
Ziet er naar uit dat 't vanaf dinsdag 6 gaat gebeuren, dus waarschijnlijk donderdag weer thuis. Met liveupdates ;)
 
Dit *O*

full


Over een dag of wat de persintroductie :t
 
Heel erg benieuwd, maar autobahn is "bijzaak". Hij gaat vd zomer op aanhanger mee op vakantie om in de bergen leuke km's te maken.
Maar een keertje legaal richting 300 op de autobahn is ook leuk.
 
Een H2 SX is toch juist om daar naar toe te rijden? Als je in de bergen wilt knallen lijkt me dat er betere opties zijn
 
Een H2 SX is toch juist om daar naar toe te rijden? Als je in de bergen wilt knallen lijkt me dat er betere opties zijn
Na gecompliceerde bovenbreenbreuk (op de fiets in 2013)) is lang in houding niet echt lekker. Dat was in 2014 de reden waarom ik van een GSXR 1000 naar een Hayabusa ging.
In de periode van 2001 t/m 2016 had ik een Vivaro en ging motor en MTB (tbv z.g. marathons) achterin om beide hobby's uit te kunnen voeren. Lekker relaxed op 4 wielen naar de Alpen/Dolomieten.
Nu geen wedstrijden meer, maar ook zin om oa de Stelvio op zowel fiets als motor te doen en dan is aanhanger ideaal.
De H2SX zal de autobahn vast wel zien in hopelijk paar weekendjes Sauerland/Eifel of Harz. Maar 1.000 km Autobahn? Liever niet.
 
Na gecompliceerde bovenbreenbreuk (op de fiets in 2013)) is lang in houding niet echt lekker. Dat was in 2014 de reden waarom ik van een GSXR 1000 naar een Hayabusa ging.
In de periode van 2001 t/m 2016 had ik een Vivaro en ging motor en MTB (tbv z.g. marathons) achterin om beide hobby's uit te kunnen voeren. Lekker relaxed op 4 wielen naar de Alpen/Dolomieten.
Nu geen wedstrijden meer, maar ook zin om oa de Stelvio op zowel fiets als motor te doen en dan is aanhanger ideaal.
De H2SX zal de autobahn vast wel zien in hopelijk paar weekendjes Sauerland/Eifel of Harz. Maar 1.000 km Autobahn? Liever niet.
Fair enough :Y Zou zelf ook geen 1000km autobahn willen rijden. Doel meer op een andere motor voor in de dolomieten ;). Maar goed de SX al vast ook wel leuk zijn, en eens inderdaad een stuk comfortabeler als je last hebt.
 
Al op de terugweg? Handvatverwarming aan? :P

Klopt het dat het ondehoudsinterval naar 12000km is gegaan ipv 6000? Zou tijd worden...
 
Yup, eerste 1000 en dan telkens 12k.

Ik duik nu nog voor de laatste keer een warm bed in en ga morgen op pad, inclusief handvatverwarming.
 
Mooi stukje proza, met veel plezier gelezen. :)
Nog meer benieuwd naar belevenissen op de terugweg, is niet niks om nu 2.200 km te doen. brrrrrrrrrrrrr
 
Het werd uiteindelijk 27nogwat :X

Daar wordt ie vies van. Heul vies. Maar ik heb verhalen zat. Nu nog alles op zien te schrijven.

Wat ik wel al kan zeggen: 't zit ook na drie dagen prima :Y Windbescherming is waanzinnig, ook boven de 200 :P Best wel indrukwekkend. De rest zal ik opsparen :P
 
Benieuwd naar je schrijfsels Lemmy.
En ehh, dat ding dat je teruggereden hebt. Wat gebeurt daarmee? Is het nu een Kawa demo model en kan ik er ergens op proefrijden? :P
 
Leuk artikel op MotorFreakz!

Daar ik niet zo veel heb met de H2 en de H2R maakt deze wel veel indruk op mij! Vooral omdat het niet meer puur een "nutteloos prestige" apparaat lijkt te zijn, maar juist een zeer nuttige motor!

Die supercharger is meer "bijzaak" als ik het zo lees en zij hebben meer naar het "complete plaatje" gekeken bij dit model maak ik ervan op.
Het is toch knap dat 1 van de weinige motoren mét supercharger niet als mega opvallend pluspunt de supercharger zelf heeft. Dan moet de rest wel heel goed in mekaar zitten.
 
Laatst bewerkt:
Leuk artikel op MotorFreakz!

Daar ik niet zo veel heb met de H2 en de H2R maakt deze wel veel indruk op mij! Vooral omdat het niet meer puur een "nutteloos prestige" apparaat lijkt te zijn, maar juist een zeer nuttige motor!

Die supercharger is meer "bijzaak" als ik het zo lees en zij hebben meer naar het "complete plaatje" gekeken bij dit model maak ik ervan op.
Het is toch knap dat 1 van de weinige motoren mét supercharger niet als mega opvallend pluspunt de supercharger zelf heeft. Dan moet de rest wel heel goed in mekaar zitten.
Helemaal mee eens. Wat dat betreft lijkt het wel een Honda!
Ze hebben duidelijk goed gekeken naar de CBR1100XX Super Blackbird...... :+
 
Benieuwd naar je schrijfsels Lemmy.
En ehh, dat ding dat je teruggereden hebt. Wat gebeurt daarmee? Is het nu een Kawa demo model en kan ik er ergens op proefrijden? :P
Dat is een preproductie die dus weer terug gaat naar wherever they come from...(of de shredder, dat gebeurt ook nog steeds gewoon) ze hebben altijd Duits kenteken, deze dus ook, maar worden -is mij verteld- met nadruk niet verkocht. De echte productie komt waarschijnlijk snel.
 
The results are in: Zestien keer getankt, één keer zonder literopgave helaas.
Minimaal 1 op 15,44 / 6,48/100 km
Maximaal 1 op 10,51 / 9,51/100 km
Gemiddeld 1 op 12,58 / 7,04/100 km.
 
Niet echt superzuinig, maar ja, je krijgt er wel wat voor terug :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan