Tuono Bastards / Leipe Shit! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Bossink
Ik heb altijd een tailpack achterop gehad. Werkt prima.
Bandje om de duo en spin naar voetsteun en achter naar kenteken bevestiging.

Mijn plan was om een oude duo om te bouwen. Schuim eraf. Dan hou je vlakke ondergrond over. Helemaal gemakkelijk.
Het is er niet van gekomen want ik had alleen een nieuwe duo. Zonde om het mes erin te zetten.

De Tuono heb ik na vele jaren verkocht. Laat ik nu die nieuwe DUO nog hebben ...

Stuur mij een pm als je meer info wilt, zoals fotos van het tailpack en eventuele interesse voor de duo. De prijs komen we wel uit.

Je hebt PM!
 
Goedenavond gents, ik ben op zoek naar een (werkende)stuurschakelaar links voor een Tuono 2006-2008. heeft iemand nog zoiets liggen??
 
Ja, de Suono's zijn wel stiller dan de GP's (GP is gewoon te kort en te grote diameter om echt te kunnen dempen zonder DB-killer)
 
Laatst bewerkt:
Voor diegene die nog een bagage oplossing zoekt.Ik heb een tanktas met zuignappen te koop.
Het is een GIVI T430S. De bodemplaat moteer je d.m.v. de zuignappen aan je tank en dan kun je eenvoudig de tas erop of eraf klikken. De bodemplaat kan blijven zitten tijdens het tanken, simpel een kant los klikken en tas opzij hangen. Alles zit erbij en is in uitmuntende staat. Bij interesse graag PB.
full
 
Ik was nog iets vergeten. Mijn naam is Udo en zoals te zien aan mijn gebruikersafbeelding en onderschrift ben ik inmiddels eigenaar van een blauw witte 2006 Tuono. Ik heb nog geen foto's omdat de Tuono op dit moment bij de spuiter staat. Gevalletje remvloeistof op de velgen gemorst door de vorige eigenaar. Zodra het kan zal ik wat foto's posten.
 
Na een aantal RSV4's te hebben "versleten" mag ik het sinds vorige week met deze genaturaliseerde Duitser doen. :)

misc.php


Pas recent ontdekt dat er een "eigen" Tuono topic bestaat dus hier ook maar ff posten.
Momenteel als test een overgebleven standaard RSV4 demper pasgemaakt, blijkt meer Db's te produceren dan een Akra met db-killer. -O-
Inmiddels al wat kleine modificaties uitgevoerd, kom ik binnenkort op terug. 8-)
 
Na een aantal RSV4's te hebben "versleten" mag ik het sinds vorige week met deze genaturaliseerde Duitser doen. :)

[afbeelding]

Pas recent ontdekt dat er een "eigen" Tuono topic bestaat dus hier ook maar ff posten.
Momenteel als test een overgebleven standaard RSV4 demper pasgemaakt, blijkt meer Db's te produceren dan een Akra met db-killer. -O-
Inmiddels al wat kleine modificaties uitgevoerd, kom ik binnenkort op terug. 8-)

Prachtig!
 
Na een aantal RSV4's te hebben "versleten" mag ik het sinds vorige week met deze genaturaliseerde Duitser doen. :)

[afbeelding]

Pas recent ontdekt dat er een "eigen" Tuono topic bestaat dus hier ook maar ff posten.
Momenteel als test een overgebleven standaard RSV4 demper pasgemaakt, blijkt meer Db's te produceren dan een Akra met db-killer. -O-
Inmiddels al wat kleine modificaties uitgevoerd, kom ik binnenkort op terug. 8-)


Mooi hoor :Y *O*
 
Zo de 2005 Tuono is weer tot leven gewekt .
Er was een slang in de tank losgeschoten die weer vastgezet en hij deed het weer.
Ook meteen de 7500km laten uitvoeren ????
En 2 nieuwe mpp3 laten monteren in de maat 195 55 17 ..
Voorband was nog de originele dus die mocht wel eens worden vervangen.
Zo nu ben ik benieuwd hoe de Tuono nu eens rijdt .....
 
Zo de 2005 Tuono is weer tot leven gewekt .
Er was een slang in de tank losgeschoten die weer vastgezet en hij deed het weer.
Ook meteen de 7500km laten uitvoeren ????
En 2 nieuwe mpp3 laten monteren in de maat 195 55 17 ..
Voorband was nog de originele dus die mocht wel eens worden vervangen.
Zo nu ben ik benieuwd hoe de Tuono nu eens rijdt .....
Die slangetjes in de tank zijn wel een dingetje

Heb je ze meteen vervangen ?
 
Mag toch hopen van wel, die slangen bij de brandstofpomp zwellen op en zijn na x aantal jaar helemaal gaar, beter vervangen door slangen die constant in benzine kunnen doorbrengen én ethanol bestendig zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
~
Zo de 2005 Tuono is weer tot leven gewekt .
Er was een slang in de tank losgeschoten die weer vastgezet en hij deed het weer.
Ook meteen de 7500km laten uitvoeren ????
En 2 nieuwe mpp3 laten monteren in de maat 195 55 17 ..
Voorband was nog de originele dus die mocht wel eens worden vervangen.
Zo nu ben ik benieuwd hoe de Tuono nu eens rijdt .....~
195 breed? Ik wist niet dat dat paste. Bij sommige 190 banden begint de ketting al te happen. En aan de voorkant stuurt het lekker zwaar, denk!! _O- :9 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ow ja was een type fout...190 55 uiteraard .

Nu nog op zoek naar een E keur demper, de vering nog laten aanpassen en de osco monteren.
En dan nog eens een set mille velgen scoren en monteren ,want reserve set velgen vind ik nu eenmaal erg makkelijk.
Ivm de vele kilometers die ik rijd per jaar..
 
Ik ga binnenkort maar eens een afspraak maken voor een grote beurt + klepspeling controle + nazoeken waar een olielekkage vandaan komt (denk de klepdeksel pakking).

Zal wel pijnlijk worden voor de bankrekening.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan