Kawasaki Versys 1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo mede-Versys rijders,

Ik rij een Versys 1000 model 2017 van mijn werkgever. Nu heb ik de laatste tijd soms het probleem dat de contactsleutel niet soepel omdraait. Het lijkt wel alsof het contact een beetje 'vast' zit oid, de sleutel draait niet soepel om in ieder geval. Ook merk ik dat de sleutel redelijk makkelijk uit model gaat, het materiaal is niet super sterk volgens mij. Hebben meer mensen hier last van? Zo ja, is er ook een oplossing voor?

Groet,
William

Is je sleutel niet Krom ?
 
Laatst bewerkt:
Niet krom, maar ook niet volledig recht meer. Vandaar mijn vraag of meerdere Versys-rijders er last van hebben, en zo ja, wat er aan te doen is.
 
Niet krom, maar ook niet volledig recht meer. Vandaar mijn vraag of meerdere Versys-rijders er last van hebben, en zo ja, wat er aan te doen is.

Ja ik heb er ook last, de sleutel is net blik en verbuigt hij bij het draaien.
Geen oplossing, maar ik heb WD40 in het contactslot gespoten en verder voorzichtig aan.
Trouwens ik meen mij te herinneren dat ik hem krom draaide bij het sluiten van de tank.

http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/28413667#28413667
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij het sluiten van de tankdop hoef ik geen sleutel om te draaien. Dop dicht drukken en de sleutel springt in de "vrij" stand. :W

Ja weet ik nu omdat het eerder besproken is, maar soms draait de sleutel ook slecht in het contact en dan draai je hem ook krom, vooral als je hem verkeerd in het contact steekt. :')
 
Hartelijk dank voor de reacties. Ik zal ook eens WD40 proberen en voorzichtig aan blijven doen. Of misschien vanaf nu de reservesleutel gebruiken en ervoor zorgen dat die wel recht blijft ;)
 
Morgen weer een uitdaging aan ,de Denali split monteren
De kawa staat al klaar :} [afbeelding]

Operatie claxon is gelukt :}
Foto’s gemaakt maar krijg ze niet op het forum :N

Jawel, zeker als je zo goed kan klussen aan je motorfiets is foto's posten een eitje. :P
 
Eerst de luchtslang erin en goed doorblazen. Dan zou ik siliconenspray gebruiken (met een rietje).
Geldt voor beide sloten.

Succes Bertje
 
~
Ja doe maar, je hebt mijn email adres...~
*O* *O*
Dit is aan de rechterkant bij je radiator dop.
1zvcyv8.jpg

n6b5ea.jpg

Dit is links voor.
2zz7ogg.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoezo verkeerd in contact. Dat maakt voor de sleutel toch niet uit.

Serieus ? volgens jou is de sleutel aan beide zijdes dus gelijk ?
Weet ik ook niet, bij mij wijst het gaatje van de sleutelhanger altijd naar beneden.
 
Serieus ? volgens jou is de sleutel aan beide zijdes dus gelijk ?
Weet ik ook niet, bij mij wijst het gaatje van de sleutelhanger altijd naar beneden.


Niet dat ik zeg dat jij het doet maar ff voor de zekerheid: je weet ook dat een bos sleutels aan je contactsleutel niet zo lekker is voor je contactslot? Sommige mensen doen dat dus. :?
 
Niet dat ik zeg dat jij het doet maar ff voor de zekerheid: je weet ook dat een bos sleutels aan je contactsleutel niet zo lekker is voor je contactslot? Sommige mensen doen dat dus. :?

:N
RuQERh1.jpg

WfSnrSY.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand nog interesse

rlxuf5.png


Beide lampen van de motor tegelijk laten branden? Het kan!
Veilig op weg onder het motto: "beter zichtbaar, beter zicht, beter gezicht" !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan