camping gezocht regio hunsrück en luxembourg

hendrikKTM

Rookie
15 jul 2015
14
0
Luyksgestel
Hallo Luitjes,

Ik ben op zoek naar een camping met een groepsveldje voor een mtc. In het weekend van Hemelvaart.
je weet wel zo een waar je kunt bbq-en en een vuurkorf mag stoken.

Het gaat om de regio hunsrück en luxembourg
 
Zal wel druk zijn met Hemelvaart, maar ik kom wel eens op camping Kautenbach in Luxemburg. Daar hebben ze genoeg velden om met een groepje bij elkaar te staan. Ik weet eigenlijk niet of je daar bij de tent vuur mag stoken, maar ze hebben wel vuurplekken.
 
Camping Gritt


ik ben hier is geweest, netjes en goed eten ook.
ik weet niet of ze groepen doen

Ze doen groepen, vaak gestaan ook. Helaas zijn ze heel 2018 wegens verbouwing gesloten. Staat niet echt duidelijk op de website trouwens. Wel een prima camping inderdaad. Vuurtje mag ook, maar wel in gesloten schaal zodat het gras er niet aan gaat.
 
Camping Bucholz bij Bech, Vlakbij echternach, Wij zijn daar ooit eens verzijld geraakt met een vouwwagen.
Je moet in Bech een tunneltje onderdoor van de voormalige spoorlijn. De receptie is een oud stations gebouwtje.
ER is een groot veld bij waar je fikkie mag stoken. Schrik niet als bij dat vuur door gereformeerden met gitaar geestelijke liedjes ten gehore worden gebracht. En ja ze drinken ook bier maar slapen meestal binnen in het stationsgebouw
Je zit vlakbij Vianen (met kabelbaan) en Echternach en de Moesel waar je van Luxumburg naar Duitsland kan zwemmen.Verder zij de bossen in de omgeving enorm
Ritje naar Trier is niet ver.
Stoor je niet aan de vliegen. Toen wij er waren liepen in de wei naast ons enorme paarden.
Moet toch eens mijn dia's digitaliseren,daar staat alles op.
 
full


De gemarkeerde driehoek is de camping
 
Ik ben wel vaak in Kautenbach geweest, maar dan in een hotel (en een keer "wild" gekampeerd). Wel zeer fraaie stuurwegen in de buurt. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan