Yamaha Tracer 900 deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog een stuk meer betaald voor het onderhoud van 40000km, want dan komt er kleppenstellen bij, maar ik bestelde ook een andere bandenset. Was iets meer dan €1000..!
 
Pfoeh....1000 euro...
Trek er eens € 300,- af voor een bandensetje.
Dan vind ik die 700 toch exorbitant hoog.... :$

Altijd van tevoren prijs opvragen !
 
Laatst bewerkt:
?? De Yamaha dealer hanteert toch vaste prijzen voor de standaard beurten.
Tenminste een paar jaar geleden wel toen ik mijn Fz1 een beurtje liet geven, kijkt hij even op een lijstje wat het gaat kosten.
Klopt precies en ook alles uitgevoerd, kon het controleren omdat ik ernaast stond met een bakkie koffie *D
 
Gisteren geprofiteerd van een droog intermezzo en het eerste ritje van 2018 gereden. Ondertussen de nieuwe AGV helm getest en goed bevonden!

2dawt1z.jpg


28jwrv6.jpg
 
Nice outfit !
Wat sportiviteit doet de Tracer geen kwaad. *D
 
Laatst bewerkt:
Lekker man, en inderdaad gave helm! Kriebelt hier ook weer om op te stappen.

Ondertussen bezig met een Givi Dolomiti kofferset voor de weekendjes weg met het beest. :)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren de trotse eigenaar geworden van deze Tracer! Nu wachten tot al het pekel weg is en dan voor het eerst eens op de Tracer rijden. Rijden jullie al weer?
full
 
Gisteren de trotse eigenaar geworden van deze Tracer! Nu wachten tot al het pekel weg is en dan voor het eerst eens op de Tracer rijden. Rijden jullie al weer? [afbeelding]

Ziet er netjes uit. :9~
Remschijf is wel wat gegroefd, weet niet wat de kilometerstand is, maar het lijkt een aardig groefje.
Om erger te voorkomen, zou je kunnen overwegen om de remblokken een keer voortijdig te vervangen, begint die weer opnieuw met inslijten en vlakt die mogelijk wat af.
 
Ziet er netjes uit. :9~
Remschijf is wel wat gegroefd, weet niet wat de kilometerstand is, maar het lijkt een aardig groefje.
Om erger te voorkomen, zou je kunnen overwegen om de remblokken een keer voortijdig te vervangen, begint die weer opnieuw met inslijten en vlakt die mogelijk wat af.

Bedankt voor de tip. Na een eerste rit, maar eens kijken wat ik ga doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan