Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niemand ervaring met groooooote stickers aanbrengen?
Ik zou zeggen; effe goed uitmeten en dan in een hoekje beginnen, beetje bij beetje afrollen, heen en weer vegen met een doek oid. Dreigt het fout te gaan dan even stukkie terughalen. Zitten er toch belletjes dan met speld prikken.
Maar er zijn vasr professioneler manieren.
 
Met die carbon snorkel dadelijk hoef je niks meer af te doppen toch?
Volgens mij zit er nog wel zo'n gat in, alleen zit ie dan achter de teller ipv ervoor.

Als ie een dichte versie verzonden heeft, zou dat wel mooi zijn, maar dat ga ik nog ontdekken..
 
Laatst bewerkt:
volgens mij maakt dhc geen snorkel war de flapper in terug komt er zit naar mijn idee geen gat in.
Hier zit ie toch, of is dit gat voor wat anders?
full

full


Voor deze ging ik, toen ik Matt een bericht stuurde, stuurde hij terug dat ie een mooiere had en die op zou sturen (gave aktie trouwens :} ). Maar of ik hetzelfde type opgestuurd krijg als deze op de foto (met of zonder gat), geen idee...
 
Laatst bewerkt:
Middag :W

Vanmiddag ff een setje aftermarket oem look spiegels besteld voor op de endurance kuip. Aangezien de binnenkuipen niet passen daarop, heb ik geen zin in extra bedrading in het zicht van de knippers die van de huidige spiegels af komen.
Verwacht dit weekend de kuipen op te kunnen halen, dan is het nog even wachten op de carbon snorkel en de spiegels.

Even wat anders, ik zie dat bij mij de block off plates zijn afgedicht met een bout. Is dat de pair mod?
[afbeelding]

Zo ja, klopt het dat de volgende onderdelen dan ook niet er afgehaald hadden moeten worden?
[afbeelding]
[afbeelding]

En waar kan je zo'n mooie dop fixen om het gat te dichten op de snorkel als dat apparaat op de laatste foto er afgehaald is?

De eerste foto is idd PAIR mod. De andere twee foto's zijn je flapper systeem. Staan los van elkaar.
Dat ding op je oem snorkel (flapper bediening) kan je er zo afhalen, en dan kan je voor veel geld zo'n dop kopen, maar je kan er ook gewoon een plaatje opplakken. Ik heb een dun alu plaatje met kit erop geplakt. Kan ook stukje zwart plastic doen.
 
Oh ok. Waar dient dat flapper systeem eigenlijk voor? Net wat Milco zegt, heb zo'n vermoeden dat die er met die nieuwe snorkel toch niet meer op kan en er wel af zal moeten. Al die mods ook, snap er de ballen van... :$ Nickey mod begrijp ik dan nog net wel... :')
 
Laatst bewerkt:
Toen ik de flapper mod deed, zat ik met hetzelfde probleem. Ik heb toen met Solidworks een draaidoppie met daarop een Honda logo getekend en toen uitgeprint met een 3D printer.
Foto's zijn niet top.

full

full

full


Weet niet of je iemand kent met een printer maar ik kan je zo de files sturen.
 
Zo, dat zijn wel gave doppen :9

Ik ken zo gauw niemand met een 3d printer, maar als je mij de files kan toesturen, zou ik daar eens achteraan kunnen gaan.
 
Zo, dat zijn wel gave doppen :9

Ik ken zo gauw niemand met een 3d printer, maar als je mij de files kan toesturen, zou ik daar eens achteraan kunnen gaan.

Heb wel een beter idee. Ik kan je deze ook sturen alleen, als hij is vastgedraait zit het honda logo niet helemaal recht (weet niet hoe erg je dat vindt maar ik heb soms wat autistische trekjes dus ik heb toen meer geprint :9 )
 
Laatst bewerkt:
Heb wel een beter idee. Ik kan je deze ook sturen alleen, als hij is vastgedraait zit het honda logo niet helemaal recht (weet niet hoe erg je dat vindt maar ik heb soms wat autistische trekjes dus ik heb toen meer geprint :9 )
_O- Dat ken ik wel, ik ben denk ik wel een beetje de oorzaak dat dat type van autisme ontdekt is... :')

Maar dat is ook een gave aktie, pb on its way... :}
 
zou het rendabel zijn om die dingen ergens te laten printen?...zijn zat mensen denk ik die er wel eentje willen hebben (zoals ik)
 
Grijs en wat fris vandaag.


1e ritje 2018 om chinees kuipwerk te testen (pasvorm is "mwah", afwerking/lak goed) en de FactoryPro shiftsrar kit. Kan nu wel makkelijk in zijn vrij krijgen en schakelen voelt soepel en solide


IMAG9580.thumb.jpg.084c7778ce56daa2f0448c1e5bb9ae08.jpg





IMAG9579.thumb.jpg.0fe7b3f3a0835b5f3d937b0e4fbf56ed.jpg





en mijn "safelylights dubbele koplamp" zo afgesteld dat ie matched met het gewone licht

IMAG9581.thumb.jpg.b0fb20f396006b65a48e638933ff98f9.jpg
 
Ik heb er een speciale unit voor om beide lampen te laten branden, die dimt het licht van het grootlicht. Zit ook een knipper functie op, bij het lichtjes indrukken van de rem gaan ze 3x knipperen. Wel makkelijk als je bij het stoplicht aan komt zetten, val je gelijk op in de spiegels van de koekblikkers.
Maar aangezien ik straks nog maar 1 koplamp heb, zit ik er aan te denken om die unit er weer uit te halen.
 
wie weet part nummer van knipperlicht stekkers achter? de oranje en blauwe...?....of heeft deze over?..
of een erg goede vervanger?...
 
Laatst bewerkt:
Zou het zo gauw niet weten wat de part-nrs zijn, wat heb je nodig? Gedeelte aan de knipper, of van de motor, of beide?
Wellicht kan je hier het eea vinden... Rick Donkers Auto Electrics
enige wat er een beetje oplijkt zijn de FEP connector....wat een geld, en alles apart bestellen...male, female, stekkers, schoentjes en isolatoren...gek zijn ze !!

maar wel bedankt voor de tip :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan