beemer fighter deeeeeeeel 3.....

Echt heel gaaf!
Heb je hem toevallig al op de weegschaal gehad in de huidige vorm?
Ben wel benieuwd wat er nog over is van het originele gewicht.

vorig jaar heb ik hem gewogen. met benzine in de tank 247 kilo.....

alsof je een vrachtwagen probeert te wheelien. :P



hij zal nu nog een beetje zwaarder zijn, maar hij wordt sowieso sterker. en het gewicht heeft ook zo z'n voordeel......het blok weegt veel, maar zit redelijk naar voren. een dartpijl die zwaar is vliegt stabieler.

de bike wheeliet erg strak qua rechtuit lijn.

zwabbert wel een beetje, maar vergeleken met de triumph is hij veel stabieler. *O*
 
vorig jaar heb ik hem gewogen. met benzine in de tank 247 kilo.....

alsof je een vrachtwagen probeert te wheelien. :P



hij zal nu nog een beetje zwaarder zijn, maar hij wordt sowieso sterker. en het gewicht heeft ook zo z'n voordeel......het blok weegt veel, maar zit redelijk naar voren. een dartpijl die zwaar is vliegt stabieler.

de bike wheeliet erg strak qua rechtuit lijn.

zwabbert wel een beetje, maar vergeleken met de triumph is hij veel stabieler. *O*

Dat is niet weinig! Maar nog steeds beter dan origineel!
 
hier een compilatie van een aantal van de runs die ik in elvington heb gedaan.

goed te zien wat een geploeter het was om een goeie wheelie met het slagschip te maken. :P



*O*
 
maar weer eens met een uitlaat aan de gang gegaan.......voor de verandering. :P

de uitlaatbochten van de bmw waren te kort. toen ik ze maakte had ik geen tijd om uit te zoeken hoe ik ze het best kon laten lopen als ze wel de goede lengte hadden, dus toen heb ik ze korter gemaakt....maaaar, nu dus wel tijd.

een flink gepuzzel om ze alle 4 dezelfde lengte te geven, maar dat gaat gelukkig lukken. heb er alweer 10 uur werk in zitten aan zagen, slijpen en lassen..... gaat eigenlijk nergens meer over, maar het wordt wel nice. *O*
full
 
maar weer eens met een uitlaat aan de gang gegaan.......voor de verandering. :P

de uitlaatbochten van de bmw waren te kort. toen ik ze maakte had ik geen tijd om uit te zoeken hoe ik ze het best kon laten lopen als ze wel de goede lengte hadden, dus toen heb ik ze korter gemaakt....maaaar, nu dus wel tijd.

een flink gepuzzel om ze alle 4 dezelfde lengte te geven, maar dat gaat gelukkig lukken. heb er alweer 10 uur werk in zitten aan zagen, slijpen en lassen..... gaat eigenlijk nergens meer over, maar het wordt wel nice. *O*
full
 
pijp nummer 3 begint vorm te krijgen.........was een flink gevecht aangezien er bijna geen ruimte tussen het blok en de andere pijp was om hem naar voren te krijgen.

het ziet er nu wel een beetje maf uit, maar dat verandert wel als de 4e pijp er boven zit.

de foto's vertekenen ook nogal. de pijp zit nog aardig binnen het blok terwijl dat vanaf de zijkant niet zo lijkt. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan