Elefantentreffen Thurmansbang / Solla / Loh

Ik ben zondag (in de auto) langs Thurmansbang gereden en er ligt echt maar een heel klein laagje sneeuw. Het vroor zondag wel 12 graden. Overdag. En het was mistig. Heel vies koud.
 
Was een hele goede aflevering dit jaar in Solla. S'nachs gemiddeld -15, overdag tussen -5 tot een enkele keer boven 0. Veel zon, weinig neerslag, er lag een 30cm sneeuw. Zat er vanaf maandagmorgen t/m zaterdag. volgend jaar weer :)
full
 
Ik zie witte daken! *O*

Thurmansbang.jpg



Jaja, ik weet 't. Het duurt nog ruim 2 maanden voor het zover is, maar toch...
 
Laatst bewerkt:
Ga al jaren naar het kouwkleumtreffen hier in nederland maar Aankomend jaar toch ook maar eens gaan kijken bij het enige echte elefantentreffen ;)
 
Laatst bewerkt:
Vrijwel nergens ligt er nog sneeuw. De Harz niet, de Eiffel niet. Zou de opwarming van de aarde dan zo snel gaan, en de wintertreffens de nek omdraaien? ;(
 
Laatst bewerkt:
volgens ene paar bekenden wordt het 1 grote blubzooi.
Maar we zien wel, eerst het zijspan maar eens aan de motor bouwen. hij is groot lelijk en rood :D
 
volgens ene paar bekenden wordt het 1 grote blubzooi.
Maar we zien wel, eerst het zijspan maar eens aan de motor bouwen. hij is groot lelijk en rood :D

Brrr, ik kan het "gevalletje" 2014 nog maar al te goed herinneren.

Het hele terrein was 1 grote blubberzooi van 20 cm. diep! Afijn daar is youtube voor.

Voor mijzelf wil ik nog steeds naar Sankt Andreasberg in de Harz. Maar helaas, ik heb al 2 weken last van een slijmbeurs ontsteking in m'n rechterschouder.
 
Laatst bewerkt:
Het was gezellig leuk en inderdaad een blubberzooi. Wij zaten net bij een plekje waar iedereen vastliep :D

full
 
Na de kassa rechts en dan aan de rand zo te zien?

En staat daar nou een BMW K1100LT met een brommobiel als zijspan?? _O- _O-


Jullie kamp
Klopt niet te ver weg, hoef je die blub niet ook weer terug bij vertrek ;)
Een paar van ons groepje waren er dinsdagavond al en hadden plekje voor ons vrijgehouden.

full

Die BMW/microcar virgo (brommobiel) is waar wij mee waren :D
Die was dinsdagmiddag klaar en woensdagochtend zijn we vertrokken. Testrit van bijna 1600km :D
 
Laatst bewerkt:
Mooi man!! :} :}

En nog een paar andere bekende luitjes en motoren gezien. Ook altijd mooi om te zien hoe de auto van de imbiss er bij staat als het weer eens een schlammschlacht is. _O-
 
Zo dan! Ben er ook voor het eerst geweest, samen met een paar kamaraden! Vrijdagochtend vertrokken ook nog eens s'avonds aangekomen. Hier ff met een lekker bockbiertje, en inmiddels donders moe... :Z

zvk7ssu7sxune.jpg


Hier ff een foto van ons.
qn0rldg.jpg


Wij zijn met 2 zijspannen (allebij Yamaha XS1100) heen en weer geweest.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan