Assen Formule 1 circuit

Helaas al lang niet meer. Maar als er een soort veenslang terug zou komen door de F1 is het toch positief. :P

:N , Helaas ik denk dat je niet helemaal goed gelezen of begrepen hebt. Maar de "veenslang" wordt nog rechter dan hij nu al is. Voor motoren blijft de ode situatie bestaan, maar de aansluiting "stekkenwal" dus wordt aangepast om beide situaties op elkaar aan te sluiten.

Naja het karakter van Assen is toch al om zeep geholpen en een speciale baan is het toch al niet meer dus wat maakt het nog uit. En het gaat wel goed met het circuit dat kunnen we niet ontkennen.
Ik hoop eigenlijk meer dan ze van de "strubben" weer iets moois vloeiend kunnen maken. O-) Ik las ergens dat die ook weer aangepakt gaat worden. Nou dat kunnen ze toch moeilijk nog meer verklooten. 8-)
 
Nou dat kunnen ze toch moeilijk nog meer verklooten. 8-)
rotondebord.jpg


:+
 
Ach het kan toch allemaal ook wel meevallen?.. Ze zullen niet zomaar het Motogp verhaal laten verslappen, en zeker zich wel iets aantrekken van alle opbouwende kritieken.

Als er bij de stekkenwal een rechtdoor optie komt over dat uitloopplakkaat en her en der wat andernatieve lijnen creeeren wil niet zeggen dat alles direct klote is toch?
 
F1 is vaak voor een circuit niet winstgevend, enkel de organisatie van f1 verdiend eraan. Alles wat er omheen gebeurd en andere organisaties zullen het aantrekkelijk te vinden om op dezelfde baan te rijden als een f1. Die zijn vaak de bron van inkomsten, op Assen zijn naast de bekende auto en motorraces nog genoeg andere events die gedaan moeten worden om de kas te vullen.
Ik zie F1 liever ergens anders rondrijden dan een baan verkloten, een baan krijgt er meer van langs dan tweewielers. De baan gaat meer hobbelen en heeft meer onderhoud nodig.
Vorig jaar wilde ze nog een stratencircuit maken..., Hockenheim doet nu ook weer mee na aantaljaren afscheid, als de sponsor machine niet draait krijg je de f1 niet op je circuit. Willen veels te veel geld zien voor 5 "overteaks" en 1 uit rem actie.
 
:N , Helaas ik denk dat je niet helemaal goed gelezen of begrepen hebt. Maar de "veenslang" wordt nog rechter dan hij nu al is. Voor motoren blijft de ode situatie bestaan, maar de aansluiting "stekkenwal" dus wordt aangepast om beide situaties op elkaar aan te sluiten.

Naja het karakter van Assen is toch al om zeep geholpen en een speciale baan is het toch al niet meer dus wat maakt het nog uit. En het gaat wel goed met het circuit dat kunnen we niet ontkennen.
Ik hoop eigenlijk meer dan ze van de "strubben" weer iets moois vloeiend kunnen maken. O-) Ik las ergens dat die ook weer aangepakt gaat worden. Nou dat kunnen ze toch moeilijk nog meer verklooten. 8-)
De Strubben moet inderdaad verbreedt worden (aan de buitenkant), dus dat lijkt me super, juist voor motorracen bij uitkomen bocht. En nog meer lijnen mogelijk in De Strubben.
 
Ga aub niet Assen omzeep helpen.....
Is al te vak gebeurt.

Bouw gewoon een knap circuit wat voor auto's bedoelt is in de flevopolder erbij maar laat assen met rust

Dat is al jaren geleden gebeurt :') ,met het verdwijnen van de noord lus en de komst van die mooie TT hall.
Alles voor de centjes,net als bijvoorbeeld de Efteling :t
Maak je eigen geen illusie het doel van de directie van Assen is zoveel mogelijk geld binnen harken :P
Als het publiek het wil is het : "het nostalgisch motor" circuit,of F1,of een crossbaan of een pretpark.
Maar net wat geld oplevert *O*
 
Laatst bewerkt:
Dat is al jaren geleden gebeurt :') ,met het verdwijnen van de noord lus en de komst van die mooie TT hall.
Alles voor de centjes,net als bijvoorbeeld de Efteling :t
Maak je eigen geen illusie het doel van de directie van Assen is zoveel mogelijk geld binnen harken :P
Als het publiek het wil is het "het nostalgisch motor" circuit,of F1,of een crossbaan of een pretpark.
Maar net wat geld oplevert *O*

:?

Een bedrijf run je niet om verlies te draaien. Jij geeft toch ook geen geld aan je baas om te mogen werken?
 
:?

Een bedrijf run je niet om verlies te draaien. Jij geeft toch ook geen geld aan je baas om te mogen werken?

Dat is toch ook exact wat downsider bedoelt? Onee jij hebt de laatste 20jaar geen salaris ingeleverd? In verhouding tot de jaren ervoor? Hmm heb je goed gedaan dan itt de meeste Nederlanders, maar goed dat is een hele andere discussie. Laten we het er op houden dat ik jouw vergelijk niet erg sterk vind. ;)
 
:?

Een bedrijf run je niet om verlies te draaien. Jij geeft toch ook geen geld aan je baas om te mogen werken?


Ik geef anders wel mijn leven om voor hem te werken :? Als tegenprestatie krijg ik er dan iets voor betaald. Zijn jaar salaris ligt 100x hoger als het mijne.
 
:?

Een bedrijf run je niet om verlies te draaien. Jij geeft toch ook geen geld aan je baas om te mogen werken?

Ik zeg ook niet hoe men moet functioneren.
Geef alleen een situatie schets van hoe "de markt"en zo ook het bestuur van assen werkt.
 
Assen heeft de MotoGP, de World Superbikes, de British Superbikes, MXGP, Gamma Racing Day, misschien straks ook nog Formule1, zo veel mogelijk dagen waarop wij stervelingen ook op het circuit mogen racen... Ja 't is echt drie keer niks hè. :+
 
Assen heeft de MotoGP, de World Superbikes, de British Superbikes, MXGP, Gamma Racing Day, misschien straks ook nog Formule1, zo veel mogelijk dagen waarop wij stervelingen ook op het circuit mogen racen... Ja 't is echt drie keer niks hè. :+

Buiten het BSB kom ik er toch niet :)

Mijn circuit is het niet (meer) :N (ja ik ben raar :P ).
240 kilometer rijden naar assen vind ik teveel,baan ligt me niet. en heb er weinig mee.
Rijd alleen nog zolder en mettet .
Precies goede geld/kwaliteit verhouding :t
 
Laatst bewerkt:
Assen heeft de MotoGP, de World Superbikes, de British Superbikes, MXGP, Gamma Racing Day, misschien straks ook nog Formule1, zo veel mogelijk dagen waarop wij stervelingen ook op het circuit mogen racen... Ja 't is echt drie keer niks hè. :+

Meer is niet altijd goed , het circuit was 30 jaren terug mooier voor de motoren maar er viel minder te verdienen schijnbaar. :]
 
:? Assen is dan ook voor echte mannen met grote ballen :+vind je :? op mettet moet je in de bosjes poepen en op zolder rij je in de file :?

Jouw ballen hangen vast wel tot aan de grond met ,wat is het,2 minuten op assen? O-)

02:08.995 WillemVonGrumble - GSXR750 2004 toettoet :] :t


Mettet begint al wat te worden (uitgebreid) ,ben je er nog onlangs geweest?nu ca 6 zeikbakken en 8 potten en voor 9 tientjes :t .
Op zolder moet je ervoor zorgen dat je de file zelf veroorzaakt(snelle groep),is een motivatie om meer gas te geven :+

Nee "gezellig" 3 uur in je autootje naar assen,met al zijn "bezienswaardigheden" onderweg,voor de hoofdprijs :z :t
 
Laatst bewerkt:
Jouw ballen hangen vast wel tot aan de grond met ,wat is het,2 minuten op assen? O-)
Dat mn ballen de grond raken dat heeft meer te maken met mn leeftijd :P :+

Pff neen geen 2 min daar ga ik dit voor *D

Mettet begint al wat te worden (uitgebreid) ,ben je er nog onlangs geweest?nu ca 6 zeikbakken en 8 potten en voor 9 tientjes :t .
Op zolder moet je ervoor zorgen dat je de file zelf veroorzaakt(snelle groep),is een motivatie om meer gas te geven :+

Nee "gezellig" 3 uur in je autootje naar assen,met al zijn "bezienswaardigheden" onderweg,voor de hoofdprijs :z :t

Best gezellig hoor heb een fijne auto , radio aan 250km op de teller + aanhanger :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan