RSV Mille ombouw opties

SuperSuzuki

MF'er
27 nov 2014
36
0
Venlo
Hallo motor-forum members.
Het is al weer een tijdje terug dat ik hier rond gekeken heb en zo moet ik ook weer even wennen aan hoe het allemaal werkt en waar ik wat kan vinden. Hett ziet er nog aardig actief en informatief uit, Leuk!

Nu heb ik mijn 125cc kart geruild tegen een Aprilli RSV Mille en er direct de zaag in gezet


Hij zal nog wel een paar maanden staan voordat hij af is ( polyester werk, weg werken kabels, fabriceren koplamp / teller, etc )

Voor de achterkant zoek ik nog een idee voor mooie afwerking van het licht en zadel wat het uiterste punt waar de achterkant echt moet ophouden in de richting van onderstaande bike


Wat de voorkant betref moet ik nog een mal maken die de aansluitingen van de huidige zijkappen heeft en overgaat in een iets meer overdreven scoop tussen het huidige en onderstaande. ( Enerzijds omdat ik dit erg mooi vind en de motor wat meer body geeft en de bestuurder en de motor moeten er natuurlijk ook als een uitzien als er op gereden word wat er bij de meeste naked bikes nogal raar uitziet ook heeft de RSV het nadeel van de wegwerking van de olie en koelvloeistof tanks, brede radiatoren, bekabeling en bobines wat voor mij meer werk en geld kost als het fabriceren van een paar kappen )




De koplamp maak ik van de duozit cover met een nog te tekenen 3d geprinte adapter voor een setje boos kijkers die ik heb liggen en bovenin past precies een koso DB EX-02 ( als iemand er nog een te koop heeft hoor ik dit graag )

Qua banden natuurlijk iets waarmee de weg niet ophoud bij een bospad
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit alles even ter zijden gaat deze post eigenlijk over de vraag wat er mogelijk is qua om / opbouw opties voor een RSV mille.

Dit is mijn eerste aprilia en tot mijn verbazing vind ik amper wat op internet over ombouw van dit model. voorheen heb ik veel suzuki 4 en 2 cilinder motoren gehad waar veel over te vinden was van pasmaten van subframes - motorblokken - voorvorken - en velgen tot plastics

Waar ik nu dus vooral naar zoek zijn ombouw mogelijkheden voor de Aprilli RSV Mille van delen van andere motoren met een zelfde of zeer makkelijk te vervaardigen pasmaat ( bedoel hier dus geen aftermarket koplampje - spatbord of remhevel etc )

Iemand een idee? Natuurlijk wel graag wat foto's bij de post ( voor degene zoals mij met Dyslepsie wel net zo leuk )
:W
 
Laatst bewerkt:
Er zijn hier wel een paar projecten, dit is een rsv:

eigenbouw Markus 01


En hier een Tuono, die is naked maar verder exact hetzelfde als een rsv, dus je kan daar ook op zoeken:

Aprilia Tuono Tracker 'The Freerider'


Succes met je project, ik ben benieuwd hoe het er uit gaat zien. :t

Bedankt! Hoe plaatsen jullie tegenwoordig foto's ik heb bovenstaande op de oude manier ( photo bucket ) gedaan maar bij de 4 foto ging het mis?
 
Terug
Bovenaan Onderaan