MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik spuit hem in met ACF 50 ofzo, dat scheelt wel een beetje. Maar met mijn zxr kom ik inderdaad niet in de pekel. Ze moeten wegen gewoon electrisch verwarmen.

Als je dan op je bek gaat lig je ook lekker warm.
 
Ik heb jarenlang, tot 1,5 jaar geleden, elke winter door gereden. Eerst van Heemskerk-A'dam en later Hoogwoud-A'dam. 25k+ km per jaar. Aangezien ik in centrum van A'dam werkte toen en vanwege de bekende files (die immers met slecht weer nog langer zijn). Echt in weer en wind gereden en vanwege de nachtdiensten op elk onmogelijk tijdstip. Ja toen noemde ik mijzelf ook een echte kerel...naar de buitenwereld. Echter regelmatig situaties meegemaakt dat ik stond te shaken als een rietje :$ vanwege sneeuw, hagel, windkracht 8+ etc.

Werk nu kwartiertje verderop. Nu ben ik eerlijk gezegd maar wat blij dat ik geen echte bikkel meer ben en alleen rij wanneer ik zin heb. Voordeel is dat ik ook geen typische woon-werk motor hoef te rijden maar wat ik écht mooi vind :Y

Mijn fietsen bewerkte ik altijd met ACF-50 en dan hele winter niet meer wassen. Vuil houdt ook een boel pekel tegen. Enige wat ik deed is even kort afspoelen met koud water na een flinke pekelrit. Wat mij altijd opviel was dat mijn Japanners nergens roestte maar de GS redelijk krokant werd :?

Ik reed meestal met gelamineerde pakken. Werkte voor mij het beste. Laatste pak was de Poseidon van Revit. Die heb ik echter teruggebracht en volledig vergoed gekregen. Viel echt zwaar tegen.
 
Waar heb jij het pak teruggebracht, verkoper of Revit zelf? Mijn Revit Goretex pak bevalt mij ook echt niet omdat het niet waterdicht is, ben al 4x bij Motozoom teruggeweest, ook gevraagd of ik hem kon inruilen tegen bijbetaling maar is geen optie...

Heb nu een Rukka besteld
 
Bij de verkoper. Ik begreep zowel van hen als van andere motorzaken dat Revit niet de moeilijkste is qua terugbrengen van spullen. Probleem zit hem eerder bij de verkoper.
Ik heb foto's en mijn pak aangeleverd, dat werd opgestuurd naar Revit en Goretex en paar weken later mocht ik mijn pak óf omruilen óf inruilen voor ander Revit spul. Echter met verkoper hebben we het zelfs zo geregeld dat zij het geld van Revit terugkregen en ik iets nieuws mocht uitzoeken bij hen of het nou Revit was of niet...
Als ik het zo hoor ligt het echt aan Motozoom zelf. Ze geven je niet eens de minimale service die je mag verwachten :N
 
Muggen oma :W

Volgens mij was ik nog niet in dit topic langsgeweest maar ik woon ondertussen ook alweer een paar maanden in Den Helder :)
 
Voorheen kwam ik van ver en ik reed altijd door in de winter, dus ik ben vrij toer georiënteerd:
-Deauville
-K75RT
-Interceptor
-FJ600 als pekelfiets
-Tijdje een Jawa350 erbij gehad voor de hobby
-Zero DS

Toen ik ging verhuizen had ik opeens 4 motors in mijn garage staan, het werd me toch een beetje te gek en nu heb ik alleen nog de Zero.
 
Voorheen kwam ik van ver en ik reed altijd door in de winter, dus ik ben vrij toer georiënteerd:
-Deauville
-K75RT
-Interceptor
-FJ600 als pekelfiets
-Tijdje een Jawa350 erbij gehad voor de hobby
-Zero DS

Toen ik ging verhuizen had ik opeens 4 motors in mijn garage staan, het werd me toch een beetje te gek en nu heb ik alleen nog de Zero.

de zero, daar zit ik met schuin oog ook wel eens naar te kijken voor woon werk. nog erg kostbaar op dit moment. hoe bevalt het?
 
Heerlijk, voor woonwerk verkeer is het een uitkomst, helemaal als je op het werk kan laden. De aanschaf is even pijnlijk maar daarna rij je wel voor een cent de kilometer.

Er worden regelmatig nog demomodellen of voorraad van 1-2 jaar terug verkocht. De dichtstbijzijnde dealer is Motoport Amsterdam, ik zou er gewoon eens een proefritje gaan maken. Oh en wist je dat Zero EU HQ om de hoek zit in Noord-Scharwoude? :P
 
Laatst bewerkt:
Oma even onder het stof vandaan halen.
Eindelijk even buitengespeeld en de Hyper uitgelaten vandaag! :]
Was hard nodig. Vanaf kerst tot gisteren hele gezin ziek. Hardnekkige bende.

Zag nog wat andere rijders waaronder een oranje Versys 650. Wellicht iemand van hier?
Anyway...ik heb weer even wat happy hormonen kunnen aanmaken :W
 
Dag Oma,

Tiger is weg, heb nu weer een Kawa. Een Versys 1000


:t


full
 
Feli! Geniet er van.
Goeie herinneringen aan Versys 1000. Ongeveer in een jaar tijd er toen 30k kilometers op gezet. Heeft mij nooit in de steek gelaten, heerlijk op koppel te rijden maar kunt hem ook helemaal tot in het rode trekken en blijft gaan! Zadel zit werkelijk als een fauteuil.
Echt een fiets voor vele onbezorgde kilometers ;)
 
Jaren geleden toen de eerste Versys 1000 uitkwam (2011/12)had ik een keer proefgereden op zo'n ding en ik vond het toen helemaal niks, vooral lelijk. :X

Ik moet zeggen dat na de update in 2015 het er allemaal een stuk beter uit ziet. Als je daarnaast kijkt hoeveel motor je krijgt voor je geld heeft het mij toch doen besluiten om weer eens een Kawa te kopen.

Triumph ingeruild met precies 50k op de teller en voor de geïnteresseerde: hij staat bij Lemstra compleet met drie koffers :t
 
Hey danny :W

Ja woon nogsteeds op het het zelfde plekkie hoor!

Jij ook nog in alkmaar?
Weet nog dat je verhuizen ging namelijk.

Hoe lang heb je de z800 nu?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan