Het zijspan café deel 3 ...Nieuwe ronde!..

Even hier vragen, er zijn hier mensen die beter op internet kunnen zoeken dan ik.

Ik zoek remschijfbouten met magneetkop voor een Kawasaki.
Ik weet zeker dat ik ze eens ergens gezien heb, maar kan het niet meer vinden. Ze zijn als vervanging van de standaard bouten.
De maat is m8x35 met een korte borst van 10mm rond. Ik kan er wel vinden, maar die zijn gewoon m8 zonder de borst en juist daar gaat het om.

Ze stonden ergens specifiek als Kawa bout beschreven. Iemand?
 
Klein beetje offtopic,

Voor waar voor werk zit je dan in het buitenland?

Ik werk bij Diverto.
www.diverto.com
(de site vergt aardig wat je internet verbinding..)

Een innovatief Nederlands bedrijf dat een multifunctionele, hypermoderne, multitool carrier ontwikkeld heeft. Een machine die je kunt inzetten als graafmachine, laadschop, tractor, maaimachine, bosbouw machine, etc etc.

Ik ben daar 1,5 jaar terug begonnen als outsourcing manager en ondertussen doorgegroeid naar manager operations. Dat houd in dat ik onder andere verantwoordelijk ben voor de correcte uitvoer van de assemblage, het aansturen van het engineeringteam, de planning, de inkoop en voor de productie van de staaldelen in Roemenië. 's Zomers is dat niet erg, Roemenië is een erg mooi land met heel vriendelijke mensen, goedkoop bier en lekker eten voor haast niks maar 's winters is het alleen maar koud. Heel koud.
Ik heb eigenlijk niks te klagen hoor. Ik zit in een luxe hotel, heb auto met chauffeur, dwarrel van meeting naar lunch naar diner en weer terug naar een meeting. Lange dagen, dat wel, maar zeer uitdagend en afwisselend werk met veel reizen, veel leuke mensen en een prachtig product.

Iets meer vrije tijd zou fijn zijn, de afgelopen 4 weekenden alleen maar onderweg of aan het werk geweest.
 
Laatst bewerkt:
Ik werk bij Diverto.
www.diverto.com
(de site vergt aardig wat je internet verbinding..)

Lange dagen, dat wel, maar zeer uitdagend en afwisselend werk met veel reizen, veel leuke mensen en een prachtig product.

.

En wij zien Hellracer niet veel meer, das ook minder O-) ;)
 
Ik werk bij Diverto.
www.diverto.com
(de site vergt aardig wat je internet verbinding..)

Een innovatief Nederlands bedrijf dat een multifunctionele, hypermoderne, multitool carrier ontwikkeld heeft. Een machine die je kunt inzetten als graafmachine, laadschop, tractor, maaimachine, bosbouw machine, etc etc.

Ik ben daar 1,5 jaar terug begonnen als outsourcing manager en ondertussen doorgegroeid naar manager operations. Dat houd in dat ik onder andere verantwoordelijk ben voor de correcte uitvoer van de assemblage, het aansturen van het engineeringteam, de planning, de inkoop en voor de productie van de staaldelen in Roemenië. 's Zomers is dat niet erg, Roemenië is een erg mooi land met heel vriendelijke mensen, goedkoop bier en lekker eten voor haast niks maar 's winters is het alleen maar koud. Heel koud.
Ik heb eigenlijk niks te klagen hoor. Ik zit in een luxe hotel, heb auto met chauffeur, dwarrel van meeting naar lunch naar diner en weer terug naar een meeting. Lange dagen, dat wel, maar zeer uitdagend en afwisselend werk met veel reizen, veel leuke mensen en een prachtig product.

Iets meer vrije tijd zou fijn zijn, de afgelopen 4 weekenden alleen maar onderweg of aan het werk geweest.


Dat klinkt als een drukke maar uitdagende Job!

Zelf zit ik ook af en toe in het buitenland voor het werk, wereldwijd een van enkele dagen tot 2 werken. Ik snap dus precies wat je bedoelt.

Wat me wel opvalt dat veel mannen die met de zijspannen bezig zijn ook een mechanisch beroep hebben!
 
Wat me wel opvalt dat veel mannen die met de zijspannen bezig zijn ook een mechanisch beroep hebben!

Tsja, op de HTS waren de practica altijd leuker dan de theorie colleges. Nu werk ik veel theoretisch en zoek ik de ontspanning in het vuile handen werk in m'n eigen garage.

Morgen nog 1 meeting en dan gauw in de vleugelbus naar de verjaardag van m'n jongste dochter.
 
Als we steeds anders willen dan er te koop is maken we het zelf en dan is het erg handig dat je zelf wat kan uitvinden/bedenken en op den duur het ook kan maken thuis in de je schuur.
 
:Y
Daarnaast ben ik van nature een enorme krent waardoor ik liever zelf aan de slag ga dan dat ik een ander betaal en bovendien ben ik van mening dat als een ander het kan maken, dat ik het zelf ook moet kunnen.
 
...... Nu werk ik veel theoretisch en zoek ik de ontspanning in het vuile handen werk in m'n eigen garage.

.......Daarnaast ben ik van nature een enorme krent waardoor ik liever zelf aan de slag ga dan dat ik een ander betaal en bovendien ben ik van mening dat als een ander het kan maken, dat ik het zelf ook moet kunnen.

......En dan is het in vele gevallen ook nog eens beter gemaakt.

Enige quotes die ook wel op mij van toepassing zijn.
Ooit begonnen als elektromonteur, werktuigbouw erbij gedaan, chef-monteur en dan nu, noem maar, opzichter bij het Rijksvastgoedbedrijf, dus ook veel achter de computer. Maar ook gelukkig veel op de bouw en tussen de techniek. Maar als ik echt mijn hoofd wil leegmaken ga ik in mijn eigen werkplaats een half uurtje tegen een haakse slijper aanleunen of achter de draaibank busjes draaien :P

Laatste quote was niet van Hellracer maar van Jupiler, ere wie ere toekomt.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig mag ik van mezelf werk maken, waarvan de klanten later toegeven dat ze dat zelf toch echt niet gekund hadden... O-) O-)


alhoewel er ook klanten zijn die zelf best heel aardig kunnen schilderen :}
 
Laatst bewerkt:
Ahhh... nu snap ik waarom de oude dame zo langszaam gaat... ik ben geen technicus... ik ben micro-bioloog.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan