Motovlog?

Misschien eens zoeken naar YouTube SEO tips zodat je video's wat sneller in de resultaten naar boven komen als men naar motovlogs zoekt o.i.d

Bijvoorbeeld: Als ik op enkel 'Twowheels' zoek, vind ik jou niet.
Ik moet Meifesto of Meifesto Twowheels intypen voordat ik jou kan vinden, ook al ben ik geabonneerd

Maar als men jou dus niet kent, weten ze ook niet dat je YouTube naam met Meifesto begint. Je zou dus iets unieks in je tags/Over beschrijving kunnen zetten waar je snel op gevonden zou kunnen worden

Zoals ik het begreep ga je het met de tag 'motovlog' niet redden omdat iedereen en zijn oma die tag al gebruikt. Maar als je het dus zou uitbreiden naar bijvoorbeeld 'motovlog [merk/type motor]'

Dan zouden jouw videos naar voren moeten komen indien iemand specifiek naar dat motor type zoekt

(dit is gewoon een voorbeeld, je zou er even zelf in verder moeten verdiepen)


Ja, klopt.
Lastig te vinden op youtube soms.
Bepaalde termen kom ik wel te voren. Andere, soms logischere, termen weer niet.
De SEO van YT hangt ook weer samen met hun algoritme systeem.



Heb nu wel wonderbaarlijk 10 subs erbij in 3 dagen.
Geen idee waarom :/ *O*
 
Moet zeggen dat ik de 4000 uur, 1000 abonnees regel ook wel snap. Heb zelf ook veel last gehad van gestolen content die opnieuw ge-upload werd. Deze kanalen heb nu geen nut meer.

Verder vond ik de vlogs van Spicy en Snowcat wel interessant.
Spicy:
Snowcat:

Snowcat is wel hard, maar ook wel realistisch. Spicy's verhaal zal ik niets van merken, maar is wel een goede ontwikkeling om Youtube in leven te houden. Nu maar hopen dat dit ook zal gebeuren.

Ja, die van Spicy legt het wel goed uit.
Maar ook de risico's van wat er kan gebeuren als het door blijft stijgen.

En wie weet waar het eindigt, andere website, of ieder een eigen website, of allemaal terug naar Vimeo of facebook _O-
 
Ok, unboxen. Maar met 120 views in een week schiet niet op, ook niet als je maar 160 subs hebt.
De unboxingfilmpjes die het best scoren, zijn van fonkelnieuwe producten. Denk bijv aan de Playstation 5 op de releasedat. Enige nadeel: een reviewkanaal heeft 'm dan vast een paar weken eerder al uitgepakt.

Ik heb het unboxen van mijn Kymco 125cc wel eens gefilmd met een timelapse, ruim 100.000 views, maar ook dat vind ik nog tegenvallen. Als het een groter merk was met populairdere motoren, vast meer views.
 
Ok, unboxen. Maar met 120 views in een week schiet niet op, ook niet als je maar 160 subs hebt.
De unboxingfilmpjes die het best scoren, zijn van fonkelnieuwe producten. Denk bijv aan de Playstation 5 op de releasedat. Enige nadeel: een reviewkanaal heeft 'm dan vast een paar weken eerder al uitgepakt.

Ik heb het unboxen van mijn Kymco 125cc wel eens gefilmd met een timelapse, ruim 100.000 views, maar ook dat vind ik nog tegenvallen. Als het een groter merk was met populairdere motoren, vast meer views.


Ja, het unboxen van mijn helm had wel een goed aantal views...
Maar de rest valt wat tegen in dat opzicht.


Pakketjes met stickers ofzo doen het dan nog beter _O-
 
Ik ga nu meer zakelijke filmpjes online zetten. Ook unboxing van hele dure uitlaten.
Ons eerste filmpje is gereed en staat er op. Ik ben benieuwd naar de reacties. Dat het geluid beter kan, zijn we al achter.
:$
 
Ook subje erbij :) Gain ff aanpassen en dan is alles ok :)
Ziet er trouwens ook al professioneel uit met die close ups *D
 
De filmer is Arjan Bax van BAX Productions, die heeft er wel kaas van gegeten.
Hij heeft ook dit filmpje gemaakt van onze laatste offroadvakantie:
 
Ons eerste filmpje is gereed en staat er op. Ik ben benieuwd naar de reacties. Dat het geluid beter kan, zijn we al achter.
:$

Leuk filmpje. Paar verbeterpunten.

Verklein woorden niet. Dus geen moertjes, veertjes, ringetjes haha maar gewoon moeren, veren en bouten. Verder vaker in de camera kijken dan naar hetgeen wat je presenteert.
 
Leuk filmpje. Paar verbeterpunten.

Verklein woorden niet. Dus geen moertjes, veertjes, ringetjes haha maar gewoon moeren, veren en bouten. Verder vaker in de camera kijken dan naar hetgeen wat je presenteert.

Bouten doe je op het toilet en vogels hebben veren. In dit geval vind ik het verkleinen wel kunnen. Ik zou dan eerder 'hitteschildje' noemen ipv deze kleinere onderdelen als storend te noemen. :o

Ik ben wel benieuwd hoe populair unboxing van uitlaten blijft als je Nederlandstalig blijft. Ik zou eerder Engelse howto's maken van olie verwisselen, remvloeistof, rem/koppelingshendel, monteren van een topkofferdrager, monteren van specifieke uitlaten etc.
Het is wel aardig om de demper te zien uit de doos, maar de rest interesseert mij verder geen zak.
Maar misschien komt dat ook wel omdat ik nu niet naar een uitlaat zoek. 8-)
 
Leuk filmpje. Paar verbeterpunten.

Verklein woorden niet. Dus geen moertjes(1), veertjes(2), ringetjes(3) haha maar gewoon moeren(1), veren(2) en bouten(3). Verder vaker in de camera kijken dan naar hetgeen wat je presenteert.

Moertjes = Moeren
Veertjes = Veren
Ringetjes = Bouten

Natuurlijk snap ik wat je bedoeld, maar ik moest hier wel om lachen. En het "publiek" aankijken helpt om de kijkers te betrekken.
 
Ons eerste filmpje is gereed en staat er op. Ik ben benieuwd naar de reacties. Dat het geluid beter kan, zijn we al achter.
:$
Ik was toch heel even bang dat je er zelf zou staan in een yogabroek.

Is dat unboxen populair? Ik vind zelf de montage en het geluid van een Akra in vergelijking met de oude uitlaat interessanter. Ook voor de fabrikant.
 
Ons eerste filmpje is gereed en staat er op. Ik ben benieuwd naar de reacties. Dat het geluid beter kan, zijn we al achter.
:$

De presentatie skills zijn nog een beetje roestig, maar verder prima video hoor. Als inspiratie zou ik gewoon veel naar de videos van Motorkledingcenter kijken. Geluid en beeld zijn prima!

Verder zou ik naast unboxings ook kijken naar jullie veelgestelde vragen m.b.t. monteren van de uitlaten. Denk dat je daar in verloop van tijd veel views mee kan krijgen door zoekopdrachten op Youtube.
 
Ons eerste filmpje is gereed en staat er op. Ik ben benieuwd naar de reacties. Dat het geluid beter kan, zijn we al achter.
:$

Leuk!

In aanvulling op de voorgaande opmerkingen: houd je hoofd recht ipv scheef. Scheef staat wel heel lief, maar je wilt niet lief gevonden worden. Je wilt dat mensen je serieus nemen. Je hoofd recht op je lichaam maakt je krachtiger.
 
Vlogs van Jason Dai https://www.youtube.com/user/jdkadius kijken lekker weg, track/race gefocuste vlogs met de kwaliteit die niet past bij zijn aantal subscribers. En daarnaast commentaar op zijn eigen races.

Iemand aanraders voor meer 'vloggers' in dit segment? dus circuit/race gefocust?
 
Laatst bewerkt:
Goede tip, meteen geabonneerd.

Zelf rij ik ook veel op het circuit. Binnenkort komt er een serie online waarin ik mijn CBR600RR klaar maak voor het nieuwe seizoen en de eerste dagen zijn geboekt.

Deze video is van mijn eerste race op Zandvoort:
 
Goede tip, meteen geabonneerd.

Zelf rij ik ook veel op het circuit. Binnenkort komt er een serie online waarin ik mijn CBR600RR klaar maak voor het nieuwe seizoen en de eerste dagen zijn geboekt.

Deze video is van mijn eerste race op Zandvoort:

Heb jou 'Road to the Nordschleife' / circuit trainingen gevolgd inderdaad. Benieuwd naar de nieuwe circuit geralteerde serie!
 
Dat was een video van 29 augustus 2015. Toch wel een aardige tijd geleden. Net even zitten kijken, maar wat een verschil met de videos van nu.
 
Weet er iemand een beetje Roadkill-achtige motorvlogs? Ik heb ondertussen bijna alle 70+ afleveringen gezien, en ben op zoek naar iets wat een beetje dezelfde sfeer heeft.
- Kopen en "fixen" van ouwe zooi
- Domme dingen uithalen
- Zichzelf niet te serieus nemen.

Iemand tips?

(Voorbeeldje van Roadkill:
)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan