Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da's te hopen.............meestal rond februari/maart heb je hele mooie periodes om te rijden.

Maar dan krijgen we 1 of 2 nachtvorstjes ............... en begint men weer vrolijk preventief rond te strooien. |(

Zout is de enigste reden eigenlijk, dat ik niet met de motor rij.
Same here! Die kou is prima maar al t zout... vanochtend spelglad in de wijk, ondanks t strooien.

Als er ooit een moto komt die immuun is voor zout....
 
:W Ik ben ook nog niet gestopt met rijden. Alleen met de sneeuw een weekje in het koekblik :X
vroegah op mijn FJR reed ik ook heel het jaar door. Mis dat wel een beetje eigenlijk. Maar ondanks dat de cbr600f er niet minder waard om zou worden is ze nog te mooi om aan pekel bloot te stellen. Bovendien is ze van de mrs :X
Alhoewel echt leuk rijden is het ook niet. Die koekblikkers gedragen zich echt aanzienlijk slechter in de winter... beetje regen en ze kijken echt nergens meer naar zeg
de street gaat geen pekel zien in ieder geval :N
 
Gisteren mijn spulletjes binnen gekregen om klein onderhoud te plegen en de remschijven.
zaterdag eens beginnen om het voorwiel eruit te halen en de remschijven te vervangen.
dan is het tripletje weer klaar voor het voorjaar :] :] :]
 
vroegah op mijn FJR reed ik ook heel het jaar door. Mis dat wel een beetje eigenlijk. Maar ondanks dat de cbr600f er niet minder waard om zou worden is ze nog te mooi om aan pekel bloot te stellen. Bovendien is ze van de mrs :X
Alhoewel echt leuk rijden is het ook niet. Die koekblikkers gedragen zich echt aanzienlijk slechter in de winter... beetje regen en ze kijken echt nergens meer naar zeg
de street gaat geen pekel zien in ieder geval :N

Er zitten af en toe best mooie dagen tussen. Nu de VFR; en in het verleden de Tiger rijden sowieso teveel km's om ze optisch goed bij te houden. Hoewel ik wel een bus blanke tectyl heb gekocht en daar alles wat glimt mee heb ingespoten. Op een paar uitzonderingen na dan O-)

Maar ook ik kijk uit naar betere (warm/droog) tijden :]
 
Er zitten af en toe best mooie dagen tussen. Nu de VFR; en in het verleden de Tiger rijden sowieso teveel km's om ze optisch goed bij te houden. Hoewel ik wel een bus blanke tectyl heb gekocht en daar alles wat glimt mee heb ingespoten. Op een paar uitzonderingen na dan O-)

Maar ook ik kijk uit naar betere (warm/droog) tijden :]
_O- shiney!

Ja ook best veel goede dagen maar wat is er veel regen gevallen ook. En dan is rijden door de spits niet grappig. Regen en donker... dan mag je heel defensief rijden wat kijken doen ze echt niet meer.

De viffer bevalt dus goed?
 
_O- shiney!

Ja ook best veel goede dagen maar wat is er veel regen gevallen ook. En dan is rijden door de spits niet grappig. Regen en donker... dan mag je heel defensief rijden wat kijken doen ze echt niet meer.

De viffer bevalt dus goed?

Went snel :Y Ik vergeet nu zelfs in het koekblik de koppeling te gebruiken :X
 
_O- shiney!

Ja ook best veel goede dagen maar wat is er veel regen gevallen ook. En dan is rijden door de spits niet grappig. Regen en donker... dan mag je heel defensief rijden wat kijken doen ze echt niet meer.

De viffer bevalt dus goed?


Donker en regen geeft een horror rit. Auto's hebben het er ook moeilijk mee en zetten al wat wil branden aan. Ze moeten toch zien waar ze heen gaan.... Arme wij, als een hert op de weg. Gewoon net er langs mikken das mijn strategie. Ik ben aan grote aanhanger van 'aggressief' rijden. Zelf initiatief nemen ipv wachten op wat een ander gaat doen. Das altijd een grot verrassing. Wil niet zeggen dat ik als ghost rider tekeer ga. Wel je kop er bij houden, letterlijk en figuurlijk. Aanvallen!!!
 
Denk er over na om een speed triple te kopen. Maximaal 6 duizend euro. Is dit zoek en naar een speld in de hooiberg😁😁😁 of niet. En waar op te letten.
 
van het weekend mijn tripletje lekker verwend.
K&N luchtfilter, ketting schoon gemaakt en weer ingevet, oliefilter vervangen, nieuwe olie, remschijven voor met nieuwe remblokken en gelijk overal waar je normaal niet bij komt schoon gemaakt.

kunnen weer lekker :] in het voorjaar *D

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan