The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moeilijk in het donker ... doordat ik er pal naast moest staan. Anders had ik de motor vanop het voetpad met de koplamp er naartoe gericht ...

Het is wel degelijk een kraam, is een caravan.
Aanmelden of registreren om te bekijken
Dat kotje ervoor hangt er niet aan vast. Dat staat ervoor om uit de regen en wind te staan als het kraampje aan huis geopend is, want wanneer ze niet op verplaatsing gaan doet ze daar regelmatig open.
En de bijgevoegde foto toont wel aan dat ze ook loempia's hebben (echter niet alleen loempia's, maar het maakt er wel een belangrijk deel van uit), en ik kan je zeggen, ze zijn er héél lekker :9

[reclame-modus]
Voor wie eens op doorrijs is en daar kan passeren, zeker de moeite waard om er eens te stoppen :t :9
[/reclame-modus]

Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een caravan of mobilhome die niet wit of licht/metaal grijs is
 
Bekend met de Gamma? De zin "hoe maakt u het?" is de beschaafd Nederlandse vorm "hoe is't met u?", en daar heeft Gamma op ingespeeld door het als handige zins speling te gebruiken ;)

In de reclames ingesproken door de bomma van de famillie backeljau ;)

Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een bedrijf waar in de bedrijfsnaam een of meerdere letters vervangen is door een toepasselijke afbeelding

Voorbeeldje ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Blackbox Martial Arts Leuven
Ze trainen in "t Celestijntje".
Detail infrastructuur

Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een Victor Veilig poppetje of iets dergelijks
Voorbeeldje van een Victor Veilig poppetje ...
Als je zo een "real life Victor Veilig" mens vindt, dat zou natuurlijk de max zijn 8-)
Voorbeeldje van een alternatief ...
Dus geen gewone waarschuwing, maar wel zo een soort persoontje.

Hahaha serieus.. Ik zie deze opdracht nu pas, had toen ik vanochtend de motor naar buiten rolde zo een foto kunnen maken zonder weg te rijden (staat er 1 bij de buren voor)..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan