Yamaha MT-10

Hoe hebben jullie je navigatie aangesloten. En gebruiken jullie de off. steun. Ik heb wel een 12v voorin zitten, maar lijkt mij als je er zo'n plug in stopt dat hij eruit trilt. En niet waterdicht is.
 
Heb hem aangesloten op de kentekenplaatverlichting. Fijne geschakelde plus.


34j3pkm.jpg


Heb ook nieuwe remschakelset erop :)
 
Hoe hebben jullie je navigatie aangesloten. En gebruiken jullie de off. steun. Ik heb wel een 12v voorin zitten, maar lijkt mij als je er zo'n plug in stopt dat hij eruit trilt. En niet waterdicht is.
Bij mij is ie aangesloten via 1 van de zijpotten (weet zo niet welke kant, dacht rechts als je erop zit), inklikken en klaar.
Klusje van niets, voor de monteur in elk geval :)
En ik maak gebruik van de Yamaha steun, werkt prima en gps zit er stevig op.
 
Zijpotten? De yamaha gpssteun wou ik ook halen in iedergeval.
Alvast bedankt voor het antwoord. Het los halen van de tank om de kabel naar achter te leggen zie ik niet zo zitten.
 
Zijpotten? De yamaha gpssteun wou ik ook halen in iedergeval.
Alvast bedankt voor het antwoord. Het los halen van de tank om de kabel naar achter te leggen zie ik niet zo zitten.
Was bij mij niet nodig, ik bedoel die nep luchtaanzuigdingen :+
 
Hoe hebben jullie je navigatie aangesloten. En gebruiken jullie de off. steun. Ik heb wel een 12v voorin zitten, maar lijkt mij als je er zo'n plug in stopt dat hij eruit trilt. En niet waterdicht is.

Rechtstreeks op de accu. Met een zekering ertussen. Ik heb een tomtom rider 2013. Die zit gewoon op de meegeleverde tomtom steun, vastgezet tussen de raisers.
 
geen kat ertussen oerknal??

hoe is dat geluid ? :O :D


Had hiervoor een R1 2010 met Akra y-link en 5cm ingekorte Akra's, ben dus wel iets gewend, maar dit gaat wel iets harder. Waarschijnlijk omdat het een kortere lengte betreft van het totale systeem.

Best leuk, maar een rit van een dag :/

21ro9.jpg

Daarom heb ik een dB-killer voor af en toe.
 
Zijpotten? De yamaha gpssteun wou ik ook halen in iedergeval.
Alvast bedankt voor het antwoord. Het los halen van de tank om de kabel naar achter te leggen zie ik niet zo zitten.

eou_102548A_700x700_de.jpg


Ik heb een Hermann Mechatronik steun (plaatje geleend van hun website). Goedkoop, superstrak design, zelfde kleur als het stuur, mooi vlak: navi zit niet zo lomp hoog, en mee te nemen op de volgende motor.
 
Ok, de MT is naar de wrapper, gisteren de boel op de aanhanger gezet en gaaaaaaan met die (aankomende) banaan

full


De wrapper heeft mij beloofd om tussentijds wat foto's te sturen, ben benieuwd! :Y
 
En om de tijd te doden, nu nog wat foto's van vorig jaar, projectje onderdelen en catvervanger.

Hier had ik de Akra er al onder gezet, de katalysator was aan zijn laatste minuten toe. })

full


Leuk zo'n open pijp! (uiteraard ook even mee gestart, sorry nog buren.......)

full


Het resultaat: 5,5 kilo (!) oud ijzer (en platina enzo, is nog best wat waard!)

full


Maar...... het resultaat is er, lekker afgeslankt zo!

full


Nu nog de laatste accessoires......

full


Nu eens even kijken hoe je een filmpje upload, heb er nog eentje van de dynojet en eentje met echt open uitlaat
 
O, en voor ik het vergeet.....

Het resultaat van de inspanningen:

full


Je gaat er inderdaad op vooruit!
 
Ziet er allemaal prima uit Hyro. Ben benieuwd welke kleuren de fiets krijgt. Als ie zwart wordt dan had je net zo goed een zwarte kunnen aanschaffen :Y

Was jullie nog een afbeelding schuldig van mijn radiator guards die ik had besteld via Ali. Dus vandaag tijdens een ritje maar ff snel wat foto's gemaakt.
full

full

full

full
 
DenniZX10,

Zwart wordt hij niet hoor, had hiervoor al een zwarte Z800.
De keus is gevallen op de Kenny Roberts geel/zwart/witte combi en hiervoor had ik de zwarte wielen nodig, dus vandaar dat die al zwart zijn. 8-)
 
DenniZX10,

Zwart wordt hij niet hoor, had hiervoor al een zwarte Z800.
De keus is gevallen op de Kenny Roberts geel/zwart/witte combi en hiervoor had ik de zwarte wielen nodig, dus vandaar dat die al zwart zijn. 8-)

Nee joh, ging niet om de kleurstelling van de motor; er zat een zwart vlekje linksonder op de originele foto :P

KR kleuren trouwens 8-) 8-)
 
Teruggerekend van vermogen/toerental naar koppel kom ik om en nabij de 110Nm.
Lijkt me "iets" realistischer. O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan