Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb wel een part# voor je, maar dan krijg je de rest van de achterste kabelboom er gratis bij.. https://www.motorcyclespareparts.eu...0sp-2002/f-29-1-wire-harness-rear-545028.aspx

Maar wil je persé het originele stekkertje? Want een willekeurige andere connector (met een beetje bescherming tegen vocht) is toch ook prima?
heb nu de superseals bestel, 3.95 euro, das nog te doen.
zoals je ziet op de tekening......zijn de stekkertjes dus niet los verkrijgbaar?....staat ook geen nummer bij.
 
heb nu de superseals bestel, 3.95 euro, das nog te doen.
zoals je ziet op de tekening......zijn de stekkertjes dus niet los verkrijgbaar?....staat ook geen nummer bij.


Ik heb laatst verloopstekkers gevonden voor de verlichting van de SP, kan ze g.............. niet meer vinden, laatst ook mijn geschiedenis ook nog leeggegooid. :(

maar dit vind ik zo even, snuffel zelf maar ff verder.

Rizoma EE079H Knipperlicht adapterkabel - MotorCorner.nl
 
Bedankt voor het zoeken, maar wat ik zie is dat er maar een stekker is, en ik heb de male en female nodig.

Heb al de superseal sets besteld, helaas niet blauw en oranje...maar toch blij met de complete set.
 
Avond :W

Zojuist de foto's binnen gekregen, irl wat donkerder, licht vertekend de kleur een beetje. Van de week ophalen *O*

full

full

full
 
Thanx, morgen wordt het ophalen en monteren en vrijdag als het weer het toelaat wat foto’s schieten *D
 
Laatst bewerkt:
Aloha :W

Kont is gemonteerd, ziet er gaaf uit, denk dat het met de high mount setup er helemaal dik uitziet :9

Topkuip ben ik aan begonnen, maar moet nog de linker zijkuip monteren, maar kan ik vanwege de ruimte niet bij. De gaatjes moeten wel ietsje groter, maar stelt niets voor. Moet wel ff kijken voor de knipperlicht gaten, knipper wilt er niet helemaal doorheen.
De punt van de wing op de topkuip lijkt gemonteerd niet helemaal aan te sluiten op de rest van de wing, daar baal ik wel een beetje van, maar ik ga nog even contact opnemen met de spuiter. Moet zeggen dat het gewicht van de topkuip wel enorm licht is tov de oem topkuip, oem lijkt wel 2-3 keer zo zwaar.

Aangezien de binnenkuipen niet passen op de endurance kuip, moet ik nog even een zwikkie bedrading wegwerken, als het meezit zit er nog wat ruimte onder de tank.
 
Laatst bewerkt:
Ja, zal wel gaan gebeuren aangezien ik er een paar voor de spuiter moet maken om te kijken of hij er wat aan kan doen.
 
Laatst bewerkt:
Ja, achterop heb ik dat kleine Honda stickertje op de rand (lijkt of een puntje van de A door de blanke lak komt, moet de spuiter ook nog ff naar kijken), de HRC sticker en de 2 RC51 stickers.

Vwb de wing, vreemde is dat hij de kuipdelen tegen elkaar heeft gedaan om de lijn door te trekken. Maar bij het monteren ervan, zit het niet helemaal zoals het zou moeten.

full

Een beetje rukfoto, maar goed, geeft ff een idee. Morgen even kijken of het links ook is en of het nog wat scheelt als de zijkuipen onderaan aan elkaar vastzitten.
 
Frustratie ten top, dus ben ik ben er maar mee gestopt. Ik krijg de topkuip niet fatsoenlijk gemonteerd :(
Kom een ruime cm aan ruimte te kort om 'm vast te zetten aan de zijkuipen. Nu is het voorste bevestigingspunt op de snorkel erg stug, heb het vermoeden dat ie getest is met een carbon snorkel. Dat dat bevestigingspunt wat flexibeler is en dat ie door wat mee te buigen goed vast te zetten is. Ik wacht eerst maar even de carbon snorkel af voordat ik verder ga.
Ben er iig wel ff klaar mee... -O-
1k0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Godver da's klote Chris, misschien kan je Milco de afstand laten opmeten van de carbon snorkel?
Carbon zal ook niet echt flexibel zijn...
Je moet wel uitkijken dat het niet teveel onder spanning komt.
Had je hem niet eerst van tevoren
gepast?
 
Laatst bewerkt:
Nee helaas niet van tevoren gepast, ging ervan uit dat ie goed zou zitten omdat Matt 'm op zijn sp getest heeft en daar wel goed zat.

Zal niet echt heel erg soepel zijn, maar heb het idee dat er mogelijk wel wat meer beweging in kan zitten, het is maar een dun lipje...
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan