Honda X-ADV

@ man of atlantic

gefeliciteerd, gangbare prijs ligt tegenwoordig 2000 euro onder de adviesprijs o.a. Arie Molenaar en Ten Kate bieden hem in elke gewenste kleur aan voor € 11.490. en Ten Kate 11.700
Dat klinkt al een stuk beter als de 13,508 wat het eerst was en wat hele volksstamdealers er nog steeds voor willen hebben, zelfs een zaak als MP durft nog 12.000 voor een demo met 2000km. op de teller te vragen, maar goed MP is vaak al een foute toko met prijzen.
Hopelijk heb je ook een leuke deal gemaakt?

@ Linus
Kastje hoef je niet af te nemen, er zit schroefdraad aan de achterkant dus je kunt hem 'vast' af monteren.
Hulpstukken o.a. voor stuur montage worden meegeleverd alleen niet afgebeeld op de foto's in de advertentie, maar zit er wel bij.
Gewoon een leuk plekje voor bedenken en vast maken met het een of ander.

Wel jammer dat het niet standaard in de Honda cockpit zit, had best wel gemogen voor een scooter uit het top segment.
Kymco Ak en ik dacht ook de Yamaha Tmax 2017 hebben het wel standaard er op zitten, dan weliswaar allebei wel zonder de sublieme banden-temperatuur indicatie.
ik vindt het een zeer leuk item, en typisch een 'hebben dingetje' wat je van de Chinees wel kunt kopen zonder je er een bult aan te vallen.

mvg. Jan
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook in de verleiding maar komt van Amerika. Invoertax ? Lange wachttijd ook denk ik.

Heb net het mra touring vario smoke windscherm besteld.

Het barracuda scherm probeer ik te verkopen.
 
Amerika?
niks daarvan :N
Spul is allemaal made en verzonden vanuit China ;)
14 dagen ligt het thuis in de brievenbus, heb ik altijd zo met die dingetjes van daar.

Dit soort handel komt allemaal regelrecht uit China en je betaald helemaal geen invoerkosten voor een item van 40 euro., dat gaat pas in bij duurdere items, echt absoluut niet bij dit.
Bestel je hem via de Ali expres app dan scheelt het nog eens 1 a 2 euro.
 
Laatst bewerkt:
bmw scoot heeft het er ook op zitten ik vind dat heel handig,zeker als je een spijker in je bant hebt dan word je voortijdig gewaarschuwd.
 
Oops ja vergeet de beemert die het ook heeft :)
Maar zover niet één die ook de bandentemperatuur er op heeft zitten.
Dus in die zin is dit Chinese speelgoedje een unicum.
Gebeuren volgens mij best redelijk wat slip/schuif ongevalletjes door dat de bandjes nog niet goed warm zijn.
Een band op te lage spanning heb je net iets sneller in de gaten als een band nog niet op temperatuur.
Daarnaast met seizoen wisseling kun je als je je reverentie eenmaal hebt gemaakt het opwarm tijdverschil tussen koude en warme maanden ook beter inschatten.
Niks rijd mooier of veiliger als een band op temperatuur.
Leuke gadget ook voor jou mooie burgman ;)
 
Laatst bewerkt:
Webengine, hele mooie deal, was een demomodel met 140 km op de teller. Goed opgelet en wat accessoires die ik er bij wil hebben: Puig hoger scherm, hugger achter, topkoffer, handvatverwarming (Honda), windbescherming benen en valbescherming. De kleurstelling is zoals die van linus.
 
Een echte aanrader ....het mra vario touring windscherm.

Iemand die interesse heeft voor het barracuda windscherm mag het weg voor de helft van de prijs.
 
Bandenspanningscontrole besteld....ben benieuwd hoe lang het zal duren alvorens ik het ontvang.
 
MRA X-Creen is idd geweldig, heb hem ook sinds een jaar of 3 op mijn Ermax scherm, beiden in smoke zou niet meer zonder willen.
Heb ook de kit erbij om hem vast te monteren maar die gebruik ik niet, gebruik gewoon de standaard klemmen die erbij zitten.

Week of 2, max 3 en dan heb je de bandenspanning/temperatuur meter in de brievenbus of als dat niet past een afgifte aan de deur.
Leuk 'stand-alone item' ga je plezier van hebben en kan altijd makkelijk mee naar de volgende moto.

Zoek een mooie locatie op voor dat ding, de locatie op de foto vindt ik niet subtiel genoeg....hij hoeft niet zo erg in het zicht, je kijkt er immers maar een paar keer per rit naar.
Het aflezen heeft niet de zelfde prioriteit als b.v. een navigatie waar je soms bijna continue naar moet kijken, dus hij mag best ergens wat lager of in een hoekje komen te zitten.
Er zit ook een stuurhoudertje bij maar persoonlijk zou ik hem denk ik ook niet op het stuur zetten, alhoewel dat ook best wel een optie blijft.
 
Laatst bewerkt:
TC knop (Honda Selectable Torque Control "HSTC") van model 2018.
Ook zitten er 2 afstandsbedieningen bij model 2018

full
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag kan ik de X-ADV ophalen. Wachten nu nog op de hugger en hoog scherm. Zit wel te popelen. Heb ook de bandenspanningsspullen bij Ali aangeschaft.
full
 
Ha, kijk eens aan.
Hopelijk een beetje mooi weer zaterdag, dat is wel zo leuk met het ophalen van een nieuwe moto.

Mvg. Jan
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat je valbaren hebt. Heb je de mistlichten er niet bij genomen. Deze zijn zeker aan te raden.Veel betere zichtbaarheid in het donker.
 
Mra Windscherm gemonteerd en carbon onderteel ter bescherming van achter remklauw.
carbon onderdeel voor bescherming onderkant.

Nu nog het banden spannings metertje en we zijn er......denk ik.....en dan hopelijk wat beter weer.





image uploader
 
Laatst bewerkt:
mooi scherm heel mooi zelfs,is dat org met een opzet of is dat een compleet scherm?
 
Laatst bewerkt:
Is dit nu weer gewoon het standaard windscherm waar die MRA opzit?

De beschermkap voor de achterremklauw is een goed dingetje, dat kan geen kwaad.
Is die ook weer net als de hugger van het merk Powerbronze?
 
Inderdaad een Mra ruit met vario er op.

De bescherming van de achterklauw werd gemaakt door een Italiaan. Hij doet dit enkel op aanvraag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan