Het grote Yamaha Diversion topic deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen.
Ik rijd al 35 jaar motor en dacht te gaan stoppen. Mijn geweldige motor verkocht en.... na een paar dagen spijt als haar op mijn hoofd dat ik hem weg gedaan had.
Daarom toch maar weer snel een ander motor gekocht. Deze keer een niet zo'n dure fiets. Een Diversion 600 van 1992 met, geloof het maar, echte 23.000 km gelopen. Hij ziet er super goed uit. De originele banden van 1992 zaten er nog op. Dus die maar snel vervangen. Ik ben een hobby monteur en repareer bijna alles zelf. Ik ben benieuwd wat er allemaal op deze site te lezen valt. Misschien zien we ons nog wel ooit. Wilde een foto van mijn motor toevoegen maar geen idee hoe dat moet.
Groet Norbert
 
Hallo iedereen.
Ik rijd al 35 jaar motor en dacht te gaan stoppen. Mijn geweldige motor verkocht en.... na een paar dagen spijt als haar op mijn hoofd dat ik hem weg gedaan had.
Daarom toch maar weer snel een ander motor gekocht. Deze keer een niet zo'n dure fiets. Een Diversion 600 van 1992 met, geloof het maar, echte 23.000 km gelopen. Hij ziet er super goed uit. De originele banden van 1992 zaten er nog op. Dus die maar snel vervangen. Ik ben een hobby monteur en repareer bijna alles zelf. Ik ben benieuwd wat er allemaal op deze site te lezen valt. Misschien zien we ons nog wel ooit. Wilde een foto van mijn motor toevoegen maar geen idee hoe dat moet.
Groet Norbert

Welkom!
Foto uploaden was voor mij ook even zoeken.
Bij 'Overige acties' kun je naar je documentlijst. Daar kun je een foto uploaden. Als je dan op een post een foto wilt bijvoegen, kun je dat doen door op het vijfde icoontje van rechts te klikken, dan opent zich je documentlijst.
Hopelijk niet te omslachtig beschreven, maar als je het eenmaal hebt gevonden, spreekt het voor zichzelf.

Ben benieuwd naar je Diversion! :] :t
 
De spiraalveer en oli vervangen door een nieuwe progressieve spiraalveer.

zie link. Een wereld van verschil.