Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

DLs3r5IW0AE1Xe9
 
De OW cup races waren ook na de MX race maar toen werd er ongeveer net zo hard gereden met de oude Ruskenhoek.

Ik weet wat voor een drama dat zand mee brengt.
Was ook altijd na het truckstar festival.

Ik denk dat de grote hoeveelheid regenwater van de dag ervoor ook mee gespeeld heeft. :Y

Nogmaals ik doe het ze niet na, dus heb ook niet echt recht van spreken/zeuren.

De races zelf waren wel weer schitterend.

wind hielp ook niet echt mee helaas. Die waaide vrij hard terwijl de week ervoor het windstil was.
 
BSB 2018 Kalender

31 March - 2 April Donington Park GP

13 - 15 April Brands Hatch Indy

5 - 7 May Oulton Park

15 - 17 June Snetterton 300

6 - 8 July Knockhill

20 - 22 July Brands Hatch GP

3 - 5 August Thruxton

17 - 19 August Cadwell Park

7 - 9 September Silverstone GP

14 - 16 September Oulton Park

28 - 30 September Assen

12 - 14 October Brands Hatch GP
 
Volgens de TV-gids op Racesport.nl is er dit weekend aardig wat van de BSB finale races op Eurosport 2 te zien :)
full

Zou er eigenlijk heen gaan met mn maat maar die kon helaas niet vanwege werk ;(
Met de goede weersvoorspelling denk ik dat Haslam de voorsprong wel moet kunnen houden, Bij regenraces zoals tijdens de eerste Showdown race had het nog echt spannend/een loterij kunnen worden..
 
Via de Eurosport Player zie je iets meer live (en ook beschikbaar on demand):

Zaterdag 14 oktober 2017
13.00 - 14.30 uur: Superbikes kwalificatie
14.30 - 15.00 uur: Sidecars race 1

16.30 - 17.45 uur: Superbikes race 1
17.45 - 18.20 uur: Supersport race 1
18.20 - 19.00 uur: Sidecars race 2


Zondag 15 oktober 2017
13.30 - 14.30 uur: Superbikes race 2
14.30 - 15.20 uur: Superstock1000 race
15.20 - 15.50 uur: Motostar race 2
15.50 - 16.45 uur: Supersport race 2
16.45 - 18.15 uur: Superbikes race 3
 
Pfffffffffff wat een races.
En wat een klapper van Haslam, geen voorrem meer. :X

Nog steeds last van gierende hartkleppen. :')

Morgen de rest maar bekijken. *D
 
Kicke baan kicke BSB kicke races kicke publiek(veel) kicke weer etc: etc:

Wel triest voor Haslam zijn team en zeker ook zijn vader dammmm '( ,veel geluk bij een ongeluk kwam loeihard tot stilstand :X .
 
Voor Leon was het een rampzalig einde en weekend, race 1 een fiets die niet vertrouwd voelde. In race 2 aanpassingen gedaan maar fiets stuurde niet in en gedeeltelijk een koppelings probleem (schijnt). In race 3 alles willen doen maar door een defect zo van je fiets af moeten "springen"

Byrne heeft in het weekend alles gedaan om in te lopen en heeft race 3 puur uitgereden en voelde pas na de crash van Leon de mega druk.

Bsb is altijd en elke race spannend, als je kijkt naar wie er op het podium gestaan hebben en wedstrijden gewonnen hebben...het bestrijkt het hele veld! Daarbij de "crowd" is geweldig en ga ook graag een weekend die kant op om het te proeven.
 
Macau is één van de stratencircuits in RIDE2. Heerlijk om daar eerst even mee te oefenen, en dan de Grand Prix te kijken! *O*
 
”Macau 2017 may have been the race of his life but Glenn Irwin was distraught after passing the scene of Dan Hegarty's crash.” 😢

DO-22k-VAAAs71z
 
Laatst bewerkt:
Was echt triest.
Dat ze de crash nog eens lieten zien in de replay.
Hoe Glen Irwin helemaal gebroken binnen kwam.
Dat verschrikkelijke verplicht podium.
 
Voor de IOM TT 2018 heeft Arai zijn TT-helm geïntroduceerd. Ik hou wel van de eenvoudige en strakke lijnen.

Collage_Fotor_arai.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan