aliexpress zuigers

Status
Niet open voor verdere reacties.

--peRRRy--

MF veteraan
12 apr 2009
23.393
2.693
Bergschenhoek
Jullie ervaring met chinese zuigers?

AHL 4 Sets Motorfiets 56mm + 25 Piston & Ring voor Yamaha FZR400RR FZR400RR SP 1990 1992 1994 3TJ FZ400 1997 4YR Zuiger Kit in AHL 4 Sets Motorfiets 56mm + 25 Piston & Ring voor Yamaha FZR400RR FZR400RR-SP 1990 1992-1994 3TJ FZ400 1997 4YR Zuiger Kit van Zuigers & Ringen op AliExpress.com | Alibaba Groep

of ebay

4X Pistons Rings for Yamaha FZ400 4YR 1997 FZR400RR 3TJ Standard Bore Size 56mm 605244410846 | eBay

s-l1600.jpg
 
Laatst bewerkt:
Over dat aanhouden zou ik me minder zorgen maken dan over hoe de verzekering zal reageren in geval van schade,daar zou ik me meer zorgen om maken.
Stel er word iemand aangereden die persoon raakt arbeidsongeschikt,dan zal de verzekering er alles aan doen om onder betalingen uit te komen,en gaan ze alles verhalen op de
veroorzaker ,dan kan je heel erg de pineut zijn,kortom zorg dat alles officieel in orde is ook
op de papieren.
Daar heb je een punt.

Zal dan tegen die tijd dan naar de RDW gaan om 'm te keuren.
Zal niet goedkoop zijn maar om hem onverzekerd rond te laten rijden is geen optie.
 
Laatst bewerkt:
Daar heb je een punt.

Zal dan tegen die tijd dan naar de RDW gaan om 'm te keuren.
Zal niet goedkoop zijn maar om hem onverzekerd rond te laten rijden is geen optie.
Ik zou eerst de dealer proberen. Als er een dubbele homologatie voor die fiets is afgegeven kan de dealer het heel snel en goedkoop omzetten. Een IK bij de RDW kost serieus geld. Hoewel je dat bij verkoop voor een groot deel weer terug kan verdienen.
 

Ik snap natuurlijk wel dat het zo werkt, maar ergens vind ik het wel gek.
- Als je een voertuig rijd waarvan het kenteken overeenkomt met je rijbewijs maar hij is opgevoerd dan zetten ze hem op de testbank en dan is het kenteken niet van belang: het vermogen wat gemeten wordt dat is het echte vermogen.
- Als je een voertuig rijd waarvan het vermogen op het kenteken te hoog is voor je rijbewijs maar je hebt hem afgevoerd waardoor het echte vermogen overeenkomt met je rijbewijs dan zegt het kenteken ineens wel alles: het echte vermogen (wat waarschijnlijk niet gemeten wordt) is niet van belang.

Voor de zekerheid maar zorgen dat het in orde is, dat snap ik ook wel :)
 
Ik snap natuurlijk wel dat het zo werkt, maar ergens vind ik het wel gek.
- Als je een voertuig rijd waarvan het kenteken overeenkomt met je rijbewijs maar hij is opgevoerd en dan is het kenteken niet van belang: het vermogen wat gemeten wordt dat is het echte vermogen.
- Als je een voertuig rijd waarvan het vermogen op het kenteken te hoog is voor je rijbewijs maar je hebt hem afgevoerd waardoor het echte vermogen overeenkomt met je rijbewijs dan zegt het kenteken ineens wel alles: het echte vermogen (wat waarschijnlijk niet gemeten wordt) is niet van belang.

Voor de zekerheid maar zorgen dat het in orde is, dat snap ik ook wel :)

Dit wordt altijd geroepen, maar volgens mij is het aantal keren dat er door een verzekeraar een vermogensmeting gedaan is, op 1 hand te tellen. Als het überhaupt al ooit gebeurd is.
Daarmee zeg ik uiteraard niet dat het verstandig is of dat ik het goedkeur dat mensen met niet kloppende apparatuur rondrijden natuurlijk.

Vraag me alleen echt af of er iemand hier echt een concreet voorbeeld kan geven van een geval waarbij iemand met een onbegrensde irl maar op kenteken begrensde fiets of andersom iets heeft meegemaakt waarbij de verzekering heeft gekeken of het vermogen op kenteken wel klopte met het daadwerkelijke vermogen.

Toen ik brommer reed werd altijd geroepen dat als je brommer opgevoerd was je onverzekerd was en dat de verzekering niet uit zou keren in geval van ellende.
Ik ken iemand O-) die jong en onverstandig op een opgevoerd brommertje reed, en overmoedig een blinde bocht doorjoeg met +-70 per uur om vervolgens in de zijkant van een vrachtwagen te klappen. Maak je geen zorgen ik die jongen :+ heeft er niks aan overgehouden.

Volgens de politie had de brommer een stuk harder gereden dan de maximale constructiesnelheid van 45 km/h. En toch werd de dagwaarde van de brommer uitgekeerd. :Y

Wederom, ik keur dit soort dingen niet goed, maar ik vraag me wel altijd af of het echt voorkomt dat de verzekering niet uitkeert of alles verhaalt op de verzekerde omdat het vermogen niet klopt met het kenteken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan