XT 660 X & r Deel 12 de opvolger van deel 11

YAMAHA 125 cc

Flying dutchman
19 sep 2006
3.907
139
Groningen
Om veelvoorkomende vragen te voorkomen is het verstandig om de vorige delen even door te nemen. Ook kan hier gebruik gemaakt worden van de zoekfunctie van het forum. Je vind deze bovenaan de pagina en als je deze 'in' een bepaald topic gebruikt dan kun je alleen het desbetreffende topic afzoeken.

Archived Articles - Yamaha Design Cafe English


ogk6up.jpg


Vorige topics:

xt 660 x
xt 660 x topic - part 1
XT660X Topic - Part 2
XT660X Topic-Part 3
XT660X Topic - Part 4
XT660X Topic - Part 5
XT660X Topic - Part 6
xt660x topic - part 7 waar de jeugd het overneemt
XT-660-X-Part-8-story-continues-1
XT660X Deel-10; Best of ALL worlds
XT660X-Deel-11-The-XTraordinary-Mix

Wil je een foto posten in het forum dat kan hier -----> https://www.mupload.nl/db/ <-----
gebruik dan de IMG code voor forums en berichtenforums.

Wees welkom en voel je thuis.
 
en natuurlijk weer van de partij!

nog druk met de sport komende maanden maar vanaf Maart neem ik de XT goed onder handen en gaan we weer knallen
 
Iemand ervaring met de power commander en welke ik moet hebben voor de xt660x,mischien iemand een te koop
 
Ervaring Ja ,pcIII zit er bij mij in.
Aan te raden is wel om hem op de testbank af te stellen te samen met open dempers maar wat zou voor jou de reden zijn om een powercomandor te plaatsen?
 
Misschien even een linkje naar het vorige topic in de openingspost? Wel zo handig ;)

Voor de XT zijn PCIII en PCV beide beschikbaar ik heb de V via Off The Road gehaald was toen der tijd het goedkoopst. Of je er wat aan hebt hangt natuurlijk af van je setup.

Als ik tijd heb om te rijden dit seizoen ga ik mijn X weer is verder onder handen nemen met een raptor 5050 of stage knokkenas.
 
Ik heb inderdaad een 660 x en een maat van me ook en beide orgineel ,,en inderdaad hij bokt een beetje op lage toeren maar die rijd ik niet zo vaak maar als het echt veel scheelt wil ik overwegen er iets aan te doen,ik kom van een fireblade dus een wereld van verschil,rijd verder prima en leuk speelgoed zoon xt.
 
Ik heb inderdaad een 660 x en een maat van me ook en beide orgineel ,,en inderdaad hij bokt een beetje op lage toeren maar die rijd ik niet zo vaak maar als het echt veel scheelt wil ik overwegen er iets aan te doen,ik kom van een fireblade dus een wereld van verschil,rijd verder prima en leuk speelgoed zoon xt.

Je kan eerst is proberen de CO waarde wat hoger te zetten, zo zet je het mengsel iets rijker van stationair tot de eerste paar % gas. Nog een optie is de TPS iets draaien zodat ie een hoger voltage stuurt, dit werkte bij mij eigenlijk het beste tegen het bokken. Perfect wordt het waarschijnlijk niet het kan best al een verschil maken.

Hier staat een uitleg:

Fuelling Fix - .: XT660.com - The #1 XT660 Resource :.
 
Je kan eerst is proberen de CO waarde wat hoger te zetten, zo zet je het mengsel iets rijker van stationair tot de eerste paar % gas. Nog een optie is de TPS iets draaien zodat ie een hoger voltage stuurt, dit werkte bij mij eigenlijk het beste tegen het bokken. Perfect wordt het waarschijnlijk niet het kan best al een verschil maken.

Hier staat een uitleg:

Fuelling Fix - .: XT660.com - The #1 XT660 Resource :.

heb je ergens een uitleg van die TPS?
 
top, kan je het ook aanraden? ook omdat hier weer bij staat dat het je eigen risico is :P

Je kunt hem gewoon terugzetten naar de originele stand als het niet helpt. Je moet wel even kijken wat de originele stand is voordat je hem verzet natuurlijk zodat je hem terug kan zetten eventueel. Is af te lezen via het dashboard, ik geloof dat ie normaal op 16 staat.
 
Al ff niet op Motorforum gezeten,
maar ben er weer bij / lees mee! :)

Vandaag goed koud op de brommert! (-4temp, met NO wind
) Rdam regio.
 
Ik ben opzoek naar de verlangings set voor de xt660?

Er was iemand die er een had liggen. Als diegene dit leest stuur mij ff een pm

Fijne avond!
 
Ik heb mijn zadel opnieuw laten bekleden bij JVL Zelhem.
Ik ben zelf zeer tevreden met het resultaat.
In het echt vind ik hem mooier dan op de foto.

[afbeelding]

Zo op de foto lijken de naden van de dwarse stroken niet echt recht te lopen... en zal je die stroken niet gaan voelen (door een motorjeans heen) ?

Esthetisch gezien, is het concept wel beter dan het origineel.
 
Hallo allemaal.....Ik ben nieuw hier ,zal me even voorstellen

Ik ben henri en woon in alphen aan den rijn
en ben sinds vandaag in het bezit van een xt660x uit 2004

Nu heb ik alleen er maar 1 sleutel bij...kan ik zo er een sleutel bij laten maken
Of gaat dat een hoop geld kosten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan