ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Thanks! Ik denk dat ik er heel blij mee ga zijn als ik hem heb. Morgen even contact met Hofland. Even kijken wanneer ie opgehaald kan worden. :]
 
Thanks! Ik denk dat ik er heel blij mee ga zijn als ik hem heb. Morgen even contact met Hofland. Even kijken wanneer ie opgehaald kan worden. :]

Mocht je nog interesse hebben in een BOS-einddemper of een topkoffer met pasklare beugels voor de ZRX dan heb ik die in de aanbieding *D
 
Heb je een foto van die topkoffer? Op zich vind ik die dingen vreselijk (lelijk) maar misschien valt deze mee. Ik heb straks nog wel iets nodig om m'n laptop en lunspakket mee te vervoeren. :)
 
Gefeliciteerd met de aankoop!

Topkoffer is ideaal voor de laptop, lelijk ja, maar super practisch en zit je niet in de weg. beetje grote passen twee helmen in mocht je even de stad in willen.
 
De ZRX die ik pas heb gekocht is toe aan zijn kleppenstelbeurt. De laatste heeft hij gehad bij 25000km en de teller staat nu op 37000km. Ik heb per mail een offerte gevraagd en die zaak heeft het geschat op 400 Euro, (kon iets minder maar ook meer worden). Ik vind het nogal een bedrag of is het wel een normaal bedrag voor een ZRX? Voor een FZS600 werden deze bedragen ook genoemd maar daar moesten de nokkenassen uit en dit is zover ik weet voor een ZRX niet nodig.

Ps. Reeseend, moeten er voor die Bos demper sproeieraanpassingen worden gedaan? Hoeveel wil je hiervoor hebben? Wat voor een topkoffer heb je en hoeveel moet ie kosten inclusief beugels?
 
De ZRX die ik pas heb gekocht is toe aan zijn kleppenstelbeurt. De laatste heeft hij gehad bij 25000km en de teller staat nu op 37000km. Ik heb per mail een offerte gevraagd en die zaak heeft het geschat op 400 Euro, (kon iets minder maar ook meer worden). Ik vind het nogal een bedrag of is het wel een normaal bedrag voor een ZRX? Voor een FZS600 werden deze bedragen ook genoemd maar daar moesten de nokkenassen uit en dit is zover ik weet voor een ZRX niet nodig.

Ps. Reeseend, moeten er voor die Bos demper sproeieraanpassingen worden gedaan? Hoeveel wil je hiervoor hebben? Wat voor een topkoffer heb je en hoeveel moet ie kosten inclusief beugels?


1200 demper past niet :N
 
De ZRX die ik pas heb gekocht is toe aan zijn kleppenstelbeurt. De laatste heeft hij gehad bij 25000km en de teller staat nu op 37000km. Ik heb per mail een offerte gevraagd en die zaak heeft het geschat op 400 Euro, (kon iets minder maar ook meer worden). Ik vind het nogal een bedrag of is het wel een normaal bedrag voor een ZRX? Voor een FZS600 werden deze bedragen ook genoemd maar daar moesten de nokkenassen uit en dit is zover ik weet voor een ZRX niet nodig.

Ps. Reeseend, moeten er voor die Bos demper sproeieraanpassingen worden gedaan? Hoeveel wil je hiervoor hebben? Wat voor een topkoffer heb je en hoeveel moet ie kosten inclusief beugels?


Nou vind 400 nogal mee vallen...tank eraf...koelvloeistoferuit....thermostaat eraf...etc etc...

Wil je wel helpen hoor...kan ook bij mij in de garage...doen we het samen!
 
Zeker goed aanbod van Jopie!

kvs hoeft er niet uit hoor, nokkenassen hoeven er inderdaad niet uit, en als ze goed zijn gesteld zal het waarschijnlijk alleen controleren zijn.

400 is geen extreem bedrag, maar met een beetje handigheid doe je het zelf in een paar uur en wat kosten voor olie en filters. Wellicht wil je de rem/koppelingsvloeistof en kvs ook wisselen. wel zou ik de rubbers bij de bougies vervangen. Als de originele bougies erin zitten die ook. Maar wellicht zit dat ook in de prijs van de garage?

als je de standaard bochten laat zitten hoef je de sproeiers niet aan te passen, restrictie zit in de bochten
 
Nou vind 400 nogal mee vallen...tank eraf...koelvloeistoferuit....thermostaat eraf...etc etc...

Wil je wel helpen hoor...kan ook bij mij in de garage...doen we het samen!


top aanbod ,Johan :} :} :t


Zeker goed aanbod van Jopie!

kvs hoeft er niet uit hoor, nokkenassen hoeven er inderdaad niet uit, en als ze goed zijn gesteld zal het waarschijnlijk alleen controleren zijn.

400 is geen extreem bedrag, maar met een beetje handigheid doe je het zelf in een paar uur en wat kosten voor olie en filters. Wellicht wil je de rem/koppelingsvloeistof en kvs ook wisselen. wel zou ik de rubbers bij de bougies vervangen. Als de originele bougies erin zitten die ook. Maar wellicht zit dat ook in de prijs van de garage?

als je de standaard bochten laat zitten hoef je de sproeiers niet aan te passen, restrictie zit in de bochten


idd de doorlaat van €50 cent inplaats van nu €2,- is wel een restrictie,weg met de org bochtenset :W
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je voor je uitgebreide reactie :t Ik heb Jopiezrx sowieso een berichtje gestuurd. Op deze manier steek ik er ook weer wat van op.

Zeker goed aanbod van Jopie!

kvs hoeft er niet uit hoor, nokkenassen hoeven er inderdaad niet uit, en als ze goed zijn gesteld zal het waarschijnlijk alleen controleren zijn.

400 is geen extreem bedrag, maar met een beetje handigheid doe je het zelf in een paar uur en wat kosten voor olie en filters. Wellicht wil je de rem/koppelingsvloeistof en kvs ook wisselen. wel zou ik de rubbers bij de bougies vervangen. Als de originele bougies erin zitten die ook. Maar wellicht zit dat ook in de prijs van de garage?

als je de standaard bochten laat zitten hoef je de sproeiers niet aan te passen, restrictie zit in de bochten
 
Zoveel werk is het niet de tank eraf koelvloeistof moet er wel uit o dat de slang over deksel loopt met thermostaat. Deksel haal je zo eraf 2 a 2,5 uur werk schat ik in en dan vind ik 400 duur. Ik heb het na de tijd bij iemand laten doen voor nog geen 100 euro maar ja moet je ook iemand weten natuurlijk
 
Logisch , de org demper zit geen geluid in ,in de ijzerbak dat ding :W
 
jaja ,maar t kan ook teveel dempen :Y
en alles waar te voor staat :W
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie dat er een Mivv demper op mijn toekomstige 'ride' zit. Ik vond 'm niet slecht klinken maar toch best beschaafd. Is zo'n Bos demper nóg stoerderder? :)

Niet dat ik daar interesse in heb trouwens hoor, gewoon nieuwsgierig. Ik houd m'n buren graag te vriend als ik om 23.00 thuis kom. :P
 
full

Voor de echte brul zoiets monteren... }) :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan