Kobutex reisclub ( Dolomieten )

Jeffsupermoto

MF veteraan
17 feb 2013
1.469
1
twente
Hallo,


Ik vroeg me eigenlijk af , als iemand toevallig bekend is met het volgende organisatie :

Kobutx ...

Ze hebben een leuke Reis na de Dolomieten heen.
Dat leek mij wel wat.

Was effe nieuwsgierig , als iemand hier mee Bekend is.. ??
 
Is niet eens te vinden of google... als je na(ar) de Dolomieten wilt pak je gewoon de motor, start 'm en rij erheen.
 
Dan moet ie het wel goed schrijven in zijn bericht ;)
Maar ach... ze bieden een bikkelrit aan in Nederland en gaan met de bus naar de Dolomieten... Nuf said...
 
Hallo,


Ik vroeg me eigenlijk af , als iemand toevallig bekend is met het volgende organisatie :

Kobutx ...

Ze hebben een leuke Reis na de Dolomieten heen.
Dat leek mij wel wat.

Was effe nieuwsgierig , als iemand hier mee Bekend is.. ??

Geen ervaring met Kobutex reisorganisatie...........zie trouwens dat voor dit jaar de Dolomieten reis al volgeboekt is.

Als je een goede motor reisorganisatie zoekt, die de Dolomieten in hun programma hebben, is Horizon niet iets voor je?

Fantastische Motorreizen - Horizon Motor Reizen
 
Hallo,


Ik vroeg me eigenlijk af , als iemand toevallig bekend is met het volgende organisatie :

Kobutx ...

Ze hebben een leuke Reis na de Dolomieten heen.
Dat leek mij wel wat.

Was effe nieuwsgierig , als iemand hier mee Bekend is.. ??

Het is een goede combinatie, motor op transport en jij in de bus. Ik ga het waarschijnlijk ook boeken. De tweede reis in juli is nog beschikbaar.
 
Man, man, man.............
Motor op transport en JIJ in de bus. In de bus:? Slechte combinatie!

Zit je samen met oma die naar het jodel-concours gaat. Dat wordt gezellig!!
Dan ging ik toch liever gewoon vanaf thuis op de brommerd voor die paar km's......... :]
 
Die bus zal wel enkel voor deze reis ingezet worden.

Maar als enige opstappunt Buitenpost in Friesland :?
 
Heb zoiets nog nooit gedaan, maar kan dat dan, "overnachting in comfortabele slaapbus"? Als je wat rottig slaapt kom je dus brak aan, en dan heb je max 5 dagen rondrijden daar. En dan weer dat hele ***eind naar Friesland. Lekker makkelijk als je in het zuiden woont, zie je nog eens wat van je eigen land. Maar ieder z'n lol!
 
Heb zoiets nog nooit gedaan, maar kan dat dan, "overnachting in comfortabele slaapbus"? Als je wat rottig slaapt kom je dus brak aan, en dan heb je max 5 dagen rondrijden daar. En dan weer dat hele ***eind naar Friesland. Lekker makkelijk als je in het zuiden woont, zie je nog eens wat van je eigen land. Maar ieder z'n lol!
Vanuit Tilburg heb ik bijna een derde van een reis Tilburg- grens Italie er op zitten, voordat ik in de bus zit.

Maar goed, wss zullen meer mensen vanuit die omgeving met de reis meegaan.
 
Maw alleen interessant voor liefhebbers bij de Waddenzee!

Kijk je vanuit Z.Limburg op deze manier dan sta je al bijna aan de grens met Oostenrijk........
 
Het is inderdaad interessant voor motorrijders die woonachtig zijn in het noorden van Nederland. Ik heb me opgegeven voor de reis in juli. Ben al een aantal keren in de Dolomieten geweest, maar nog niet middels deze combinatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan