KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep ik heb de oproep ook binnen, ga je er gewoon mee rijden dan jaagpad?

@koen, niet gewoon de accu leeg? :+
Ja, accu zo goed als zeker dood. Laatste poging met 3e lader . Reanimeren die handel :/ Wat een slechte kwaliteit tegenwoordig... ga eens kijken of ik het onder garantie kan verhalen. Motor staat verwamd (ca 18gr) dan moet die het toch wel paar jaar meegaan zul je denken.
Denk dat ik gelijk overstap naar lithium ,stuk meer startvermogen,munnen niet gaan lekker en zijn lichter (ben zelf wat aangekomen)
 
de ktm is gewoon gevoelig aan een slechte batterij, net als een duc.
ik heb hier ook enkele fietsen die ik moet onderhouden maar telkens wisselen met de lader is ook een gans gekloot.
had in de Bmw een Motobat zitten,ding stond al 3 maand still, ffe lader aansluiten en is direct groen ( ok ) en idd knoptje drukken en starten.
dus motobat voor al m'n motoren aangesschaft, is nog steeds goedkoper dan lithiums.
 
de ktm is gewoon gevoelig aan een slechte batterij, net als een duc.
ik heb hier ook enkele fietsen die ik moet onderhouden maar telkens wisselen met de lader is ook een gans gekloot.
had in de Bmw een Motobat zitten,ding stond al 3 maand still, ffe lader aansluiten en is direct groen ( ok ) en idd knoptje drukken en starten.
dus motobat voor al m'n motoren aangesschaft, is nog steeds goedkoper dan lithiums.
Ik heb er stekkers aan zitten ( 2 laders die ee op passen, motor van de vrouw heeft ook kabeltje er op zitten.


Blijven de foto's? Carbon wielen al gemonteerd?
 
Ja, accu zo goed als zeker dood. Laatste poging met 3e lader . Reanimeren die handel :/ Wat een slechte kwaliteit tegenwoordig... ga eens kijken of ik het onder garantie kan verhalen. Motor staat verwamd (ca 18gr) dan moet die het toch wel paar jaar meegaan zul je denken.
Denk dat ik gelijk overstap naar lithium ,stuk meer startvermogen,munnen niet gaan lekker en zijn lichter (ben zelf wat aangekomen)


Heb nog een accu in de aanbieding, origineel ktm, van mijn motor, die heb ik moeten vervangen.
Maar is nog perfect, waarom ik hem heb moeten vervangen vertel ik je wel bij eventuele interesse.
Nieuwe accu originelen kost ongeveer zo rond de €90.
 
Ik heb er stekkers aan zitten ( 2 laders die ee op passen, motor van de vrouw heeft ook kabeltje er op zitten.


Blijven de foto's? Carbon wielen al gemonteerd?

is handig met die stekkertjes maar er staan zo'n 5 a 6 motoren in de garage.. dan is het altijd een werk om de ene na de andere op te laden.. dan vergeet ik het een keertje enz.

wielen nog niet gemonteerd, eerst schijven -O-
 
Technisch vraagje.
Wat is de standaard doorsteek van vorkpoten bij de 1290. Ik kan er in repair manual niets over vinden.
Ik heb bij die van mij gezien dat er 3 ringen doorsteek is aangehouden, is dat standaard of heeft de dealer gekeken bij mijn ingeruilde 990 waar ik 10mm doorsteek had en die overgenomen op de 1290? op intitiatief van de dealer zeg maar.

Ik zie iig op de plaatjes in de OP dat het lijkt alsof die minder doorsteek hebben.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me niet dat een dealer dit uit eigen vrij wil dat zou doen, ten eerste zal hij dat met een klant moeten overleggen, ten 2de zal ie niet op extra werk zitten te wachten en ten 3de, je kunt de 1ne motor niet vergelijken met de andere.
 
Lijkt mij ook, ik heb misschien wel hele andere wensen en vind ik standaard doorsteek wel heel fijn. Ik moet wel zeggen dat ik bij al mijn motoren wel zo rond de 10mm doorsteek heb gehad.

Hoeveel doorsteek is standaard bij de 1290?
 
Kom ik even dit ding tegen op autoscout :o
full
 
Ze maken het wel steeds moeilijker om de DB killers te verwijderen uit de nieuwe uitlaten.. links en rechts een hele lijn vastgelast...

Met DB killer klinkt hij wel mooi maar nog veel te braaf..
full
 
In de DB killer een gat boren zal nog wel lukken, maar in het stuk van de uitlaat zelf wordt moeilijker gezien je daar moeilijk tussen geraakt met een boor..
 
Yep ik heb de oproep ook binnen, ga je er gewoon mee rijden dan jaagpad?

@koen, niet gewoon de accu leeg? :+


Heb gelukkig een auto.
Brreng m vrijdag even bij Goedhart langs. Dat is 10 min rijden van mn huis
Is uurtje werk..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan