Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

aangezien dit niet te zien is via StreetView, RaRa waar stond ik?
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar een gewild uitzichtpunt.
Zomaar even een suggestie. In het petflessentopic wordt ook gezocht door mensen die niet van plan zijn om de fles op te halen (omdat ze daar geen tijd voor hebben of omdat ie te ver weg ligt enz). Als ze de locatie hebben gevonden geven ze geen coördinaten, allen "DV", digitale vondst.

Om niet razendsnel door de fotos heen te gaan en de "trage" zoeker ook een kans te geven, zou het wat zijn om bij een snelle vondst alleen een "DV" te plaatsen? Of een opmerking dat je het weet (zoals ik bij Biker Ranch had gedaan) of als het al langer dan een paar minuten/uur openstaat een extra hint oid? Ik had b.v. iets kunnen zeggen met "geen SV" of iets hinten richting ranch of zo.
 
Zomaar even een suggestie. In het petflessentopic wordt ook gezocht door mensen die niet van plan zijn om de fles op te halen (omdat ze daar geen tijd voor hebben of omdat ie te ver weg ligt enz). Als ze de locatie hebben gevonden geven ze geen coördinaten, allen "DV", digitale vondst.
Om niet razendsnel door de fotos heen te gaan en de "trage" zoeker ook een kans te geven, zou het wat zijn om bij een snelle vondst alleen een "DV" te plaatsen? Of een opmerking dat je het weet (zoals ik bij Biker Ranch had gedaan) of als het al langer dan een paar minuten/uur openstaat een extra hint oid? Ik had b.v. iets kunnen zeggen met "geen SV" of iets hinten richting ranch of zo.
Als meespeler van de flessenjacht van ongeveer het eerste uur ken ik het principe goed. Het hier melden van een DV (digitale vondst) of een KV (kennis vondst) geeft minder ervaren zoekers de tijd om hun vondst te doen. Alleen waar leg je de grens tussen een DV en het mededelen van de locatie, na een bepaalde tijd of na een aantel DV's :?
 
Alleen waar leg je de grens tussen een DV en het mededelen van de locatie, na een bepaalde tijd of na een aantel DV's :?
Goede vraag. Ik persoonlijk denk dat 24 uur wel redelijk is, dan is er ongeveer elke dag een nieuwe raadplaatje. Welk idee zou jij er over hebben? En andere actievelingen in dit topic?
 
Goede vraag. Ik persoonlijk denk dat 24 uur wel redelijk is, dan is er ongeveer elke dag een nieuwe raadplaatje. Welk idee zou jij er over hebben? En andere actievelingen in dit topic?
Dat zal afhangen van het aantal DV's. Je kan bijv. na 5 DV's toestaan dat bijv. de eerste de locatie bekent maakt. Zijn er minder dan 5 DV's dan kan de tijdslimiet van 24 uur instellen waarna weer de eerste DV'er de locatie bekend mag maken.
 
Op jouw foto is de muur links toch ook wit? Alleen valt dat niet zo op omdat die kant in de schaduw ligt. Hoe dan ook, goede smaak wat betreft motormerk ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan