Ace cafe nl

En het eten is er dan net zo goed als bij het origineel.
full
 
Ben er geweest in 2007. (Cat and Fiddle,Midlands)
Maar zal wel een ander etablissemant zijn.
Prachtige natuur, schapen langs de weg en een kilometers lange bochtenweg. :9~
Dit is ook de gevaarlijkste weg van England. Veel motoronglukken met slechte afloop.
Deze weg was een keer op tv door deze motorrijders.

[afbeelding]
Dat is inderdaad een ander etablissement. Ben er ook geweest, en heb die weg heen en terug gereden zonder brokken :Y
Het is trouwens op het randje van het Peak District.

full
 
Dat is inderdaad een ander etablissement. Ben er ook geweest, en heb die weg heen en terug gereden zonder brokken :Y
Het is trouwens op het randje van het Peak District.

[afbeelding]

Ik heb in de Performance Bikes, of Superbike wel eens een artikel gelezen, over een pub waar iedere woensdagavond tientallen motorrijders naartoe komen. Ik dacht dat t deze was, maar t kan ook een ander zijn. T gaat om t idee. Als t een beetje lekker weer is, of als je sowieso zin hebt om ff te rijden, iets om naar toe te gaan en gelijkgestemden ontmoeten, slap ouwehoeren, en weer lekker terugrijden.
 
Zou super zijn een cafe in Nederland waar veel motorrijders op af komen. Echt jammer dat motorrijden over het algemeen op zo'n laag pitje staat in Nederland, en helaas wordt het door de overheid ook niet echt gestimuleerd.

Dit weekend weer naar het Ace Cafe!!! Vooral de vrijdag avond. Was vorig jaar zo goed bevallen, dat ik met twee maten aanstaand weekend 'even' snel heen en weer rij.
 
...
Nadeel van die diners (zoals in Purmerend, waar het eten inderdaad idioot slecht was) vind ik dat het dan meteen weer om Amerikanen, Harleys en Rock en Roll moet gaan, en een motorcafe is ook weer zo'n hengstenbal vol mannen met dikke buiken in textielpakken met patches van de locale BMW club.


Kom dan maar es in Belgie naar www.grd.be
Dan weet je hoe het wel kan en moet voor de gemiddelde platland motorrijder.
Naar mijn bescheiden mening DE referentie voor wat de TS voor ogen heeft.
 
Zou super zijn een cafe in Nederland waar veel motorrijders op af komen. Echt jammer dat motorrijden over het algemeen op zo'n laag pitje staat in Nederland, en helaas wordt het door de overheid ook niet echt gestimuleerd.

Dit weekend weer naar het Ace Cafe!!! Vooral de vrijdag avond. Was vorig jaar zo goed bevallen, dat ik met twee maten aanstaand weekend 'even' snel heen en weer rij.

Kun je niet aan Mark Wilsmore vragen of hij niet in Nederland een Ace Café wil beginnen?
Is volgens mij best animo voor!
 
Kom dan maar es in Belgie naar www.grd.be
Dan weet je hoe het wel kan en moet voor de gemiddelde platland motorrijder.
Naar mijn bescheiden mening DE referentie voor wat de TS voor ogen heeft.

Leuk, ga ik een keertje kijken!
 
Kom dan maar es in Belgie naar www.grd.be
Dan weet je hoe het wel kan en moet voor de gemiddelde platland motorrijder.
Naar mijn bescheiden mening DE referentie voor wat de TS voor ogen heeft.

dat is een kwestie van smaak veronderstel ik... ben er enkele keren geweest, maar sorry, die komt naar mijn mening nog niets eens van verre in de buurt van de sfeer, bedoeling en authenciteit van het ace café. integendeel zelfs, ik vind het een behoorlijk fake en opgeklopte bedoening.. net zoals dat 'kopie ace café ( :r ) aan de andere kant van belgenland.
 
Het ace cafe is het niet,maar...
Alle motorrijders zijn hier welkom, voor een bakkie, fris, of biertje, kleine reparatie's kunnen gedaan worden( door je jezelf of collega motorrijder, wij stellen alleen het gereedschap ter beschikking), en een hapje eten (tostie, sate, friet, of andere vette hap) kunnen tegen kleine vergoeding genuttigd worden.
Uitzicht is 0,0, maar een paar bikers en lekker lullen over motoren met goeie muziek is ook leuk.....
Ow ja....beamer aan het plafond, en jullie morgn youtube'n...
gr Jim
 
Laatst bewerkt:
Kleine aanvulling...
Drank, er staat op pot op tafel, 50 cent voor een kop koffie thee, bier fris enz...
sate tosti,portie bitterballen... een hele euro....
Is in Nijmegen...
 
Laatst bewerkt:
Kleine aanvulling...
Drank, er staat op pot op tafel, 50 cent voor een kop koffie thee, bier fris enz...
sate tosti,portie bitterballen... een hele euro....
Is in Nijmegen...

Ik ben toch redelijk bekend in Nijmegen....maaruh.....ik ken daar geen Ace Café achtig gebeuren hoor :N

Mogelijkheden:

- Termaat :N
- Teo Lamers :N
- Nijmeegse Motorwinkel :N
- ???

Please meer info :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik ben toch redelijk bekend in Nijmegen....maaruh.....ik ken daar geen Ace Café achtig gebeuren hoor :N

Please meer info :Y

t'is ook geen ace cafe, maar een schuurtje waar je kan sleutelen en wat drinken/eten....
Pas net begonnen/gebouwd...

Even het verhaal erachter..
ik ben ,samen met wat collega's en vrienden, motorrijder...
En heb mijn schuur/garage/werkplaats/zuipkeet, bijna klaar..
Vandaar dat ik mensen uitnodig om wat te drinken, en langs te komen..
Het is gewoon gezellie, om, ongedwongen, als motorrijders bij elkaar te komen..
Gewoon lekker kleppen over motoren, sterke verhalen, en een hapje en/of drankje daarbij...

gr Jim
 
t'is ook geen ace cafe, maar een schuurtje waar je kan sleutelen en wat drinken/eten....
Pas net begonnen/gebouwd...

Even het verhaal erachter..
ik ben ,samen met wat collega's en vrienden, motorrijder...
En heb mijn schuur/garage/werkplaats/zuipkeet, bijna klaar..
Vandaar dat ik mensen uitnodig om wat te drinken, en langs te komen..
Het is gewoon gezellie, om, ongedwongen, als motorrijders bij elkaar te komen..
Gewoon lekker kleppen over motoren, sterke verhalen, en een hapje en/of drankje daarbij...

gr Jim

Trouwens.......ben jij Jim "de huismeester" ??
 
Het ace cafe is het niet,maar...
Alle motorrijders zijn hier welkom, voor een bakkie, fris, of biertje, kleine reparatie's kunnen gedaan worden( door je jezelf of collega motorrijder, wij stellen alleen het gereedschap ter beschikking), en een hapje eten (tostie, sate, friet, of andere vette hap) kunnen tegen kleine vergoeding genuttigd worden.
Uitzicht is 0,0, maar een paar bikers en lekker lullen over motoren met goeie muziek is ook leuk.....
Ow ja....beamer aan het plafond, en jullie morgn youtube'n...
gr Jim

Waar is dat dan, hoelaat open etc. Mss wat meer info?
 
Om bij het begin te beginnen....
Er komen hier geregeld wat vrienden en collega's,allemaal motorrijders, wat drinken eten en slap ouwehoeren...
Dus heb ik een schuur gebouwd, waar we dat droog en met wat muziek e.d. kunnen doen..
Ik ga niet kapot op tien euro, maar als er elke zondag bij zjimmie, vijf man komen eten en drinken, gaat het geld er vlotjes doorheen...Vandaar mijn idee om als motorrijders onder elkaar, samen te komen, eten en kunnen drinken (ek op groot scherm), maar wel samen de onkosten delen...
het is niet echt een kroeg, zeker niet, maar gewoon een garage waar hobbyisten samen komen...
openingstijden... nee doen we niet aan, als ik thuis ben ben ik in de garage en is er tijd voor slappe klets enz..
Als ik ben werken, is de toko dicht...

gr Jim
 
Dit topic is vele jaren geleden (bijna 6) ingebracht. Dit jaar ga ik met drie andere motorrijders op weg naar the Manx GP op Isle of Man via Ace Cafe. Ben benieuwd. Inmiddels heb ik Wessons cafe en Loomies in Zuid Engeland reeds bezocht en kom elke keer tot de vraag, waarom hebben we dit niet in Nederland. Wessons weet ik niet maar Loomies kan amper in de zwarte cijfers draaien. 1 van de dingen is dat motorrijders tijdens het motorrijden geen groot innemers zijn. Kop koffie en gebak maar daar red je het niet mee. Dus het concept moet anders.
Nu woon ik zelf in Assen en ook in Assen hebben we nog niet een echte motor tent. Toch denk ik dat een top motortent in het centrum van Assen, met TT museum en goede bereikbaarheid voor motoren goed zou moeten kunnen. Daarnaast, net als Ace Cafe, niet enkel inzetten op de motorrijder maar alles wat bijv rijdt op benzine. Events organiseren en de link met het circuit. Ik zie het wel zitten.
Toch maar eens een business plan op zetten.
 
Vroeger was er in Purmerend Caddies, weet niet meer of het er nog is. Was in de stijl van een Amerikaanse Diner en best druk bezocht. Ik denk dat we wel een markt voor is.


Dit roept bij mij een beetje een tegenstrijdig gevoel op.

Overigens, volgens mij is die er nog, maar het is meer een fifties rock 'n roll tent, zoiets als de Cruise-inn in Amsterdam.
 
Laatst bewerkt:
Is er een verschil tussen een 'motor cafe' en gewoon een gezellig café waar door de ligging aan een mooie route veel motorrijders komen? Van de laatste zijn er genoeg toch?
 
Dit topic is vele jaren geleden (bijna 6) ingebracht. Dit jaar ga ik met drie andere motorrijders op weg naar the Manx GP op Isle of Man via Ace Cafe. Ben benieuwd. Inmiddels heb ik Wessons cafe en Loomies in Zuid Engeland reeds bezocht en kom elke keer tot de vraag, waarom hebben we dit niet in Nederland. Wessons weet ik niet maar Loomies kan amper in de zwarte cijfers draaien. 1 van de dingen is dat motorrijders tijdens het motorrijden geen groot innemers zijn. Kop koffie en gebak maar daar red je het niet mee. Dus het concept moet anders.
Nu woon ik zelf in Assen en ook in Assen hebben we nog niet een echte motor tent. Toch denk ik dat een top motortent in het centrum van Assen, met TT museum en goede bereikbaarheid voor motoren goed zou moeten kunnen. Daarnaast, net als Ace Cafe, niet enkel inzetten op de motorrijder maar alles wat bijv rijdt op benzine. Events organiseren en de link met het circuit. Ik zie het wel zitten.
Toch maar eens een business plan op zetten.

Wel eens van Republic Moto gehoord? Die hebben dit ook geprobeerd onlangs...
 
Wel eens van Republic Moto gehoord? Die hebben dit ook geprobeerd onlangs...

Ben er een keertje geweest , tja centrum Rotterdam nodigd niet echt uit om een ritje met de motor naar te maken
En het was nogal iets anders dan het ace café ( waar ik lekker , niet gezond , heb gegeten )
Liep in Rotterdam erg veel personeel voor weinig klanten
Ga dan net zo lief koffie drinken bij Rusty Gold in Amsterdam
 
Terug
Bovenaan Onderaan