Rotterdam Incorporated #17 - Waar we vaker gaan rijden?

Nu de komende week nog een hele hoop regelen voor de schade en ook de letselschade via een speciale advocaat.
Gelukkig heeft mijn vriendin ook drie weken zorgverlof om e.a. te begeleiden.

In het ziekenhuis zeiden ze nog dat mijn hersenen er slechter aan toe zijn dan mijn arm.
De eerste post op MF kostte me twee uur door het lezen tussen de sterretjes door en verlies van aandacht.
Alleen die arm kan je zien.. maar hopelijk kan ik in de toekomst wel weer fitnessen. :P

Deze staat in ieder geval al gereserveerd om op te halen. Het vooruitzicht had ik even nodig. ;)

full
 
Nu de komende week nog een hele hoop regelen voor de schade en ook de letselschade via een speciale advocaat.
Gelukkig heeft mijn vriendin ook drie weken zorgverlof om e.a. te begeleiden.

In het ziekenhuis zeiden ze nog dat mijn hersenen er slechter aan toe zijn dan mijn arm.
De eerste post op MF kostte me twee uur door het lezen tussen de sterretjes door en verlies van aandacht.
Alleen die arm kan je zien.. maar hopelijk kan ik in de toekomst wel weer fitnessen. :P

Deze staat in ieder geval al gereserveerd om op te halen. Het vooruitzicht had ik even nodig. ;)

[afbeelding]


Je bent het er nog redelijk vanaf gekomen als ik het zo lees,
Dat in uitvoeren a15/a4 en a4/a13 is echt een ramp idd drama weg.

Wel geinige bike heb je uitgekozen gaaf hoor hopelijk kan je snel weer wat meer.

En die hersens, konden die nog slechter :+ :P geintje
 
Nou WB, maar even rustig aan doen, he!

Inderdaad, het invoegen is tegenwoordig gewoon een Wild westen, ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet.

Je hebt een flinke klappert gemaakt, en je kan het nog navertellen, ook al weet je niet alles meer.
hopelijk komt het weer goed met je botjes en bovenkamer!!
 
Je bent het er nog redelijk vanaf gekomen als ik het zo lees,
Dat in uitvoeren a15/a4 en a4/a13 is echt een ramp idd drama weg.
Ik ga eens op onderzoek hoe binnendoor naar Nootdorp te rijden. :Y
Maar waarschijnlijk draai ik de eerste keren gewoon weer volgas de A13 richtig de A4 op. :+
Wel geinige bike heb je uitgekozen gaaf hoor hopelijk kan je snel weer wat meer.
Vorig jaar wilde ik eens wat anders erbij en dacht ik misschien ook snel dichter bij het werk te gaan wonen.
En dan leek me een lichte motorfiets met slechts 1.7 liter olie in het carter voor secundair gebruik wel fijn.

Maar inmiddels beviel mij die CBR250R op het lange traject beter dan de S1000R. _O-
Niet iedere dag de verwachting om even de 165 pk te kunnen voelen, want meestal kwam het er weer niet uit met woon-werk verkeer.
En een verbruik van 1:31.5 is ook wel lekker in plaats van 1:15 x 1.000 km per maand.

De steeg hierachter is behoorlijk smal en heeft een paar bochten erin.
Met draaiende motor erdoor liep al uit op wat confrontaties.
Vooral met de Aprilia RSV4, maar met de BMW S1000R is het ook niet soepel.
Met de lichte Honda beter en sneller in-uit parkeren. :Y

Dus de motor voor erbij moest weer in dezelfde klasse zijn.
De KTM 390RC die ik in het ziekenhuis al had benaderd was na vier dagen verkocht, maar mijn idee was ook al naar de BMW aan het gaan voor intensief gebruik.

Jij heb trouwens ook een nuttige bike erbij met de Honda. :}
En die hersens, konden die nog slechter :+ :P geintje
Gemiddeld gezien ben ik inderdaad nog lang niet zo gek als wat over sommige mensen op internet /kranten /tv staat.
Even de motorgekte buiten beschouwing gelaten, die kent geen grenzen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou WB, maar even rustig aan doen, he!

Inderdaad, het invoegen is tegenwoordig gewoon een Wild westen, ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet.

Je hebt een flinke klappert gemaakt, en je kan het nog navertellen, ook al weet je niet alles meer.
hopelijk komt het weer goed met je botjes en bovenkamer!!
Rustig aan doen is wel moeilijk O-) Maar de kracht in de gekneusde handen en handpalmen laat het nog niet eens toe om mijn eigen jas dicht te doen.
En beide knieën werken ook nog niet echt mee. Iets laten vallen of morsen is zelf niet te verhelpen.
Wil graag met de revalidatie starten, lekker op de crosstrainer de conditie terugbrengen.
Maar ik bekijk het positief van week tot week*. :Y

(*=1.5 week terug bedacht dat ik de week erop wel kon sporten :+ :+ )

Bij Motoport Rotterdam kon ik wel een beetje met de gashandles van de motoren in de showroom spelen. _O-
Hondaatje staat er in de loods:

full

full

full


Als je goed kijkt zie je een deuk in de tank aan de achter/bovenzijde.
Ze vroegen bij Motoport hoe ik dat voor elkaar had gekregen. :? :)
 
Ik ga eens op onderzoek hoe binnendoor naar Nootdorp te rijden. :Y
Maar waarschijnlijk draai ik de eerste keren gewoon weer volgas de A13 richtig de A4 op. :+Vorig jaar wilde ik eens wat anders erbij en dacht ik misschien ook snel dichter bij het werk te gaan wonen.
En dan leek me een lichte motorfiets met slechts 1.7 liter olie in het carter voor secundair gebruik wel fijn.

Maar inmiddels beviel mij die CBR250R op het lange traject beter dan de S1000R. _O-
Niet iedere dag de verwachting om even de 165 pk te kunnen voelen, want meestal kwam het er weer niet uit met woon-werk verkeer.
En een verbruik van 1:31.5 is ook wel lekker in plaats van 1:15 x 1.000 km per maand.

De steeg hierachter is behoorlijk smal en heeft een paar bochten erin.
Met draaiende motor erdoor liep al uit op wat confrontaties.
Vooral met de Aprilia RSV4, maar met de BMW S1000R is het ook niet soepel.
Met de lichte Honda beter en sneller in-uit parkeren. :Y

Dus de motor voor erbij moest weer in dezelfde klasse zijn.
De KTM 390RC die ik in het ziekenhuis al had benaderd was na vier dagen verkocht, maar mijn idee was ook al naar de BMW aan het gaan voor intensief gebruik.

Jij heb trouwens ook een nuttige bike erbij met de Honda. :}Gemiddeld gezien ben ik inderdaad nog lang niet zo gek als wat over sommige mensen op internet /kranten /tv staat.
Even de motorgekte buiten beschouwing gelaten, die kent geen grenzen. ;)

IK zie een golf van faillissementen van Action vestigingen in de regio aankomen :')
:P

Geinige ding die 310, had zelf wel voor die GS gekozen is lekker wat anders en ook nog een stoere fiets. :Y
 
IK zie een golf van faillissementen van Action vestigingen in de regio aankomen :')
:P
Ik had de Honda bij aanschaf ververst = 4.700 km en bij kilometerstand 7.000 km.
Extra aandacht is gunstig op de lange termijn. :X
En we blijven toch een beetje de olielobby sponsoren. :Y _O-

Vanmiddag weer bij Motoport geweest om te praten over het ingehuurde "verdachte" expert bureau.
Daar gingen ze op mijn vragen nog even de tellerstand opzoeken, maar het digitale display bleek compleet uitgevallen. Dus de maagdelijke stand is niet meer aantoonbaar. O-)

Verder lieten ze de linker kromme vorkpoot zien, lekke radiator en een framebuisje richting het balhoofd die een flauwe bocht vertoont.
Geinige ding die 310, had zelf wel voor die GS gekozen is lekker wat anders en ook nog een stoere fiets. :Y
Zeker een gaaf en best volwassen ding die GS.. maar nog niet in occasion van elf maanden oud verkrijgbaar. Maar de GSX-R250 in de showroom vind ik helemaal een kicke ding.
Hij doet bijna niet onder voor de GSX-R1000 die er naast staat en is veel minder lomp.
(Alleen te zwaar voor een 250'je en met 25 pk tot wel tien pk minder dan de kleine BMW)

Mocht er een nieuwe GSX-R400 uitkomen dan wil ik die wel eens proberen.
Of de Ninja 400.. stond helaas niet in de showroom..
(Wel een Versys 300 en qua prijs is de Ninja 650 ook aantrekkelijk)
 
Laatst bewerkt:
Rustig aan doen is wel moeilijk O-) Maar de kracht in de gekneusde handen en handpalmen laat het nog niet eens toe om mijn eigen jas dicht te doen.
En beide knieën werken ook nog niet echt mee. Iets laten vallen of morsen is zelf niet te verhelpen.
Wil graag met de revalidatie starten, lekker op de crosstrainer de conditie terugbrengen.
Maar ik bekijk het positief van week tot week*. :Y

(*=1.5 week terug bedacht dat ik de week erop wel kon sporten :+ :+ )

Bij Motoport Rotterdam kon ik wel een beetje met de gashandles van de motoren in de showroom spelen. _O-
Hondaatje staat er in de loods:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Als je goed kijkt zie je een deuk in de tank aan de achter/bovenzijde.
Ze vroegen bij Motoport hoe ik dat voor elkaar had gekregen. :? :)


Zo kolere zeg , dat is balen , zit net het hele gebeuren te lezen , je hebt geluk gehad .
Het revalideren moet je even op wachten , wel in beweging blijven maar trainen even nog 2 weken mee wachten ( spreek uit ervaring ) .
Hou rekening met de verdoving die je hebt gekregen ( algehele narcose ) dit spul is puur gif , je moet nu heel veel drinken om dat uit je lichaam te spoelen ( kan wel een half jaar duren ) .

In ieder geval beterschap !
 
Zo kolere zeg , dat is balen , zit net het hele gebeuren te lezen , je hebt geluk gehad .
Het revalideren moet je even op wachten , wel in beweging blijven maar trainen even nog 2 weken mee wachten ( spreek uit ervaring ) .
Hou rekening met de verdoving die je hebt gekregen ( algehele narcose ) dit spul is puur gif , je moet nu heel veel drinken om dat uit je lichaam te spoelen ( kan wel een half jaar duren ) .

In ieder geval beterschap !
Hoi Bert bedankt.
De narcose heb ik maar drie keer gehad over meerdere dagen, lijkt wel een waarheidsserum.
Wat een onzin ik allemaal tegen de opererend arts heb gezegd.
(Filmster kin , jij ligt vast goed bij de zusterjes _O- :$ )

Ik wist niet dat het effect zo schadelijk en langdurig was.
Daar zal ik rekening mee houden. :t

Benen trainen zit er inderdaad nog niet in, mijn knieën sporen nog niet rechtuit met lopen of hurken, en bovenin hebben beide benen nog veel blauwe plekken en zit er e.a. aan spieren voelbaar in de knoop.
Ik verleng het nog wel even met een week en zal licht starten zodra ik minder obstakels heb.
(Twee weken vooruit kijken is mij te ver :+ )

Krijg nu wel nog meer respect voor ouderen en mensen met een beperking.
Een tandpasta tube opendraaien kan al een uitdaging zijn. :')

Jij was enkele jaren geleden op een zondag onderuit gegaan?
Ik heb je voor die tijd wel een keer gezien op de Utrechtse Heuvelrug.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Bert bedankt.
De narcose heb ik maar drie keer gehad over meerdere dagen, lijkt wel een waarheidsserum.
Wat een onzin ik allemaal tegen de opererend arts heb gezegd.
(Filmster kin , jij ligt vast goed bij de zusterjes _O- :$ )

Ik wist niet dat het effect zo schadelijk en langdurig was.
Daar zal ik rekening mee houden. :t

Benen trainen zit er inderdaad nog niet in, mijn knieën sporen nog niet rechtuit met lopen of hurken, en bovenin hebben beide benen nog veel blauwe plekken en zit er e.a. aan spieren voelbaar in de knoop.
Ik verleng het nog wel even met een week en zal licht starten zodra ik minder obstakels heb.
(Twee weken vooruit kijken is mij te ver :+ )

Krijg nu wel nog meer respect voor ouderen en mensen met een beperking.
Een tandpasta tube opendraaien kan al een uitdaging zijn. :')

Jij was enkele jaren geleden op een zondag onderuit gegaan?
Ik heb je voor die tijd wel een keer gezien op de Utrechtse Heuvelrug.


Nee ik ben in Hellevoetsluis aangereden ( 300m van huis ) , onder auto beland , bovenbeen gebroken en schaambeen lateraal en bi lateraal gebroken , was een pijnlijke breuk .
Pootje viel in het begin mee ware het niet dat de pen die ze in mijn femur hebben geslagen een beetje te lang was , gevolg was dus 3 jaar lang pijn . uiteindelijk alles er uit laten halen en daarna redelijk snel hersteld .
Aangezien mijn lichaam raar reageerdt ( zal wel een karakter trekje zijn ) op medicijnen heb ik vrij lang moeten revalideren ( alhoewel ik binnen 8 dagen met krukken op een hoogwerker aan het werk was ( nuts) .

Maar ja jij bent werknemer als het goed is dat maakt alles een stuk makkelijker . Neem lekker de tijd , op een wat gevorderde leeftijd geneest je lichaam niet zo snel meer !
Hopelijk ben je weer VOOR het seizoen echt begint hersteld .
 
Nee ik ben in Hellevoetsluis aangereden ( 300m van huis ) , onder auto beland , bovenbeen gebroken en schaambeen lateraal en bi lateraal gebroken , was een pijnlijke breuk .
Pootje viel in het begin mee ware het niet dat de pen die ze in mijn femur hebben geslagen een beetje te lang was , gevolg was dus 3 jaar lang pijn . uiteindelijk alles er uit laten halen en daarna redelijk snel hersteld .
Aangezien mijn lichaam raar reageerdt ( zal wel een karakter trekje zijn ) op medicijnen heb ik vrij lang moeten revalideren ( alhoewel ik binnen 8 dagen met krukken op een hoogwerker aan het werk was ( nuts) .
Auw allemaal. '( En wat een pech. :Y
Ik kan me er alles van voorstellen van wat je vertelt.
Vanmiddag ook al veel van dit soort ervaringen vernomen helaas.
Gelukkig heb ook jij je hobby niet helemaal af laten nemen. :t
Maar ja jij bent werknemer als het goed is dat maakt alles een stuk makkelijker . Neem lekker de tijd , op een wat gevorderde leeftijd geneest je lichaam niet zo snel meer !
Hopelijk ben je weer VOOR het seizoen echt begint hersteld .
Ik vind het ook moeilijk om niet te werken, zelfs als ik geen zelfstandig ondernemer ben.
(Kost mij dan alleen niet letterlijk persoonlijke klanten en inkomsten / toekomst / netwerk / persoonlijke afspraken niet nakomen, dat was in jouw geval zeker een groot ding)
Het voelt ook heel erg schuldig dat ik thuis zit.

Afgelopen maandag had ik ook weer willen beginnen.
Maar 'de baas' wilde me in deze toestand niet zien kwam hij persoonlijk vorige week vertellen.

En ik heb (had) een aparte en unieke positie in het bedrijf, daar zijn andere mensen onder gezet om mijn activiteiten op te volgen.
Ze hebben vorig jaar twee keer een poging gedaan om iemand naast me te zetten wegens grote drukte en voor de paar dagen dat ik op vakantie ben per jaar. _O-
Maar die nieuwe en ervaren oude rotten zijn beiden ontslagen en/of gillend vertrokken.

Nu heeft 'de baas' ook verteld dat ik niet moet schrikken als ik terugkom, want inmiddels zijn er wel heel veel dingen aangepast en veranderd. O-)

(Hij is als zoon van de directeur na zijn diploma als econoom en vier jaar stage in het bedrijf pas in het management begonnen met grote stappen en had in januari al enorm veel gereorganiseerd op andere afdelingen en doet nu mijn werk persoonlijk als een soort interim) (Dus voor hem een gouden kans om ineens veel aan te passen zonder weerstand of inspraak :X ) (Maar dat gaan we nog meemaken, laat ik van het positieve uitgaan)

Vanmiddag bij de letselschade advocaat geweest, na dertig minuten ging het wel duizelen.
De meeting duurde twee uur. :+

Voel nu wel dat ik nog niet aan werken toe ben.
Ik moet dan dagelijks zoveel problemen oplossen en creatieve oplossingen bedenken.
Kan even niet zo makkelijk keuzes maken momenteel. :$

Thanks voor de reactie. :t
 
Laatst bewerkt:
Lekker rustig aan doen. Uit ervaring weet ik dat de combinatie van sterke pijnstillers en sterke drank perfect werkt....wel regelmatig aanvullen :+

...en wintertijd is gitaartijd, als zelf spelen niet lukt, op youtube staan duizenden en duizenden gave vids
en je kunt lekker op internet allerhande zooi bestellen je bent toch thuis.

Nu we het er over hebben....doe mij maar een 2018 Charvel DK24 8-)
 
Ben zelf meer een Superstrat fanboy, tijdje terug nog een hele mooie 2e hands Japanse Charvel San Dimas gekocht :9~

Maar zit ook wel eens naar zo'n LP kloon te kijken, voor 160 Euro heb je bij thomann een Harley Benton SC450, de naam staat me niet zo aan ;) maar die gitaartjes krijgen wel veel positieve reviews op yt
 
:9~

Ongelofelijk dat die chinezen voor dat geld zo'n mooie gitaar kunnen maken en als ze dan ook nog eens goed spelen/klinken. *O*

edit: maar als superstrat fan, gaat vooral hier mijn bloed sneller van stromen

Contemporary-Stratocaster-HSS-Pearl-White-min.png


Nieuwe Squier series
beetje een poor mans Jake E Lee model :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ff de kracht niet in mijn vingers om mijn plectrum vast te houden. :')
Heb een Ibanez met dubbele Humbucker .. begonnen met die Statocaster kloon. :Y

Leuke afwisseling dit. ;) :t
 
Plectrum :?

Op de veertigste verjaardag van 1 van de meest iconische albums ooit (Van Halen 1)........
gewoon 2 handig tappen

of met alle vier vingers van je rechterhand, zoals Jennifer Batten

of gewoon met je tanden, lesje van Malmsteen ;)

veel plezier met oefenen *O*
 
Plectrum :?

Op de veertigste verjaardag van 1 van de meest iconische albums ooit (Van Halen 1)........
gewoon 2 handig tappen

of met alle vier vingers van je rechterhand, zoals Jennifer Batten

of gewoon met je tanden, lesje van Malmsteen ;)

veel plezier met oefenen *O*
Haha ga ik later bekijken. :}
Met twee gekneusde handpalmen en de rechter pink+ringvinger wordt het een uitdaging.
En ik vermoed dat ik met de twee ritssluitingen op mijn arm langs de gitaar/snaren zal gaan.
Geef me een paar weken. :t

Vandaag kwam er iemand via MF een mooie Nolan N85 brengen. :}
De date voor de G310R staat op 24 januari, het wordt even spannend of ik dan zelf kan rijden.
Maar zonder helm is al helemaal geen optie. Dat is dankzij deze held verhopen. :}

En deze maand heb ik door alle kosten al geld moeten lenen voor lopende zaken.
Een helm en kleding kopen is geen optie van negatief geld. :$

De volgende motor maar met rechtsbijstand nemen, alleen een lidmaatschap van de KNMV helpt niets..
 
Laatst bewerkt:
Waar komt die G310R vandaan?

Over 2 weken...da's al snel, hopelijk gaat het herstel voorspoedig.
 
Waar komt die G310R vandaan?

Over 2 weken...da's al snel, hopelijk gaat het herstel voorspoedig.
Hij staat hier nog wel tussen: De Jong in- en verkoop

We kunnen altijd nog een aanhangertje huren voor 20E (dat regelt mijn vriendin), maar ik blijf geloven dat ik per week 200% beter wordt.
Dat deed ik vorige week eigenlijk al, wilde de G310R halen ,maar kreeg er geen financiële en fysieke steun voor hier.
En nu merk ik ook pas dat het niet perse iedere week beter gaat. :+

Twee weken geleden had ik een bezoekje aan de sportschool al voorzien.. even met alleen de benen de crosstrainer op. Maar wat onbalans in de knieën hield me toch thuis.
En de afgelopen dagen zijn mijn knieën zo opgezwollen dat een stukje lopen al voelbaar is.
Dus volgende week ook maar rustig aan doen.

De geest wil veel sneller _O- ik heb overal veel zin. :Y
Binnenkort weer rijden. *O*
 
Laatst bewerkt:
Hij staat hier nog wel tussen: De Jong in- en verkoop

We kunnen altijd nog een aanhangertje huren voor 20E (dat regelt mijn vriendin), maar ik blijf geloven dat ik per week 200% beter wordt.
Dat deed ik vorige week eigenlijk al, wilde de G310R halen ,maar kreeg er geen financiële en fysieke steun voor hier.
En nu merk ik ook pas dat het niet perse iedere week beter gaat. :+

Twee weken geleden had ik een bezoekje aan de sportschool al voorzien.. even met alleen de benen de crosstrainer op.
Maar de afgelopen dagen zijn mijn knieeen zo opgezwollen dat een stukje lopen al voelbaar is.
Dus volgende week ook maar rustig aan doen.

De geest wil veel sneller _O- ik heb overal veel zin. :Y
Binnenkort weer rijden. *O*

I told you !

Doe even rustig aan , je lichaam de rust gunnen die het nodig heeft , je bent geen 20 meer !
 
I told you !

Doe even rustig aan , je lichaam de rust gunnen die het nodig heeft , je bent geen 20 meer !
Hoe weet jij dat nou.. ik ben nog jong en goddelijk. :+

Mijn vorige bericht even aangepast ter verduidelijking. :$

Nu even de schade op het werk in Nootdorp opnemen. O-)

Ik zal je advies zeker gebruiken straks i.v.m. het herintreden. :Y
 
Hij merkt het vanzelf.



Sorry WB, maar het lijkt me dat je er erg lichtzinnig mee omgaat.

Zelf ben ik een paar maanden geleden gevallen met de fiets en daarbij met m'n hoofd op het asfalt terechtgekomen. Het contact was weliswaar niet heel erg hard, maar genoeg om gedurende enkele weken duizelingen te hebben als ik opstond uit bed. Gelukkig had ik verder geen klachten, maar toch heel vervelend.

Wat jou is overkomen is vele malen erger en ik kan je alleen maar aanraden om eea op je af te laten komen en alles in goed overleg met je artsen te doen (of laten).
 
Terug
Bovenaan Onderaan