Suzuki SV (2003) SEATCOVER

OscarvdW

MF'er
29 mei 2017
82
1
Leiden
Hallo,

Ik ben op zoek naar een complete seatcover set voor mijn SV650 uit 2003. Hoeft niet strak in de lak te staan en de kleur maakt ook niet uit aangezien ik hem zelf zal gaan overspuiten.

Maximale prijs €40,- aangezien er ook nog wat kosten zullen gaan zitten in het spuiten van de juiste kleur.

Het gaat dus om een complete set zoals afgebeeld op deze foto:

full


Bij voorbaat dank,

Oscar
 
Laatst bewerkt:
Gewoon bestellen via Wish (buitenland) Paste prima en ook goed qua klaar. Ik kon zelf kiezen welke kleur ik zou willen. Tuurlijk blijft de kleur een gok want het kan altijd iets afwijken met de kleur die je zelf hebt, maar ik was aardig tevreden en hoefde hem naar mijn mening niet te laten overspuiten. Ik was ongeveer 30 tientjes kwijt! (geen geld als je het mij vraagt! (was ook op officiele dealers terecht gekomen maar ik wilde er geen 160 euro aan spenderen, en dan ook nog moeten laten spuiten in gewenste kleur. Moest naar mijn mening wel leuk blijven!! (vragen stel? stel gerust)

16j0qa8.jpg



2nghg01.jpg



Betreft een Sv1000
 
Allereerst bedankt voor je reactie!

Ik heb ze inderdaad ook gezien op AliExpress, die zullen kwalitatief gezien hetzelfde zijn als die van wish. Nadeel van deze kapjes is dat de opvulstukjes voor het verwijderen van de passagiersbeugel er niet bij zitten, daarnaast is mijn originele lak zwart met daarin een blauwe metallic flake verwerkt dus qua kleur zal er ook duidelijk verschil in zitten vrees ik.
Ik twijfelde zelf ook over de pasvorm maar die twijfel was blijkbaar niet terecht afgaande op jouw foto's.
Ik hou het in ieder geval in gedachte, voor die prijs is het misschien wel het proberen waard!
 
Allereerst bedankt voor je reactie!

Ik heb ze inderdaad ook gezien op AliExpress, die zullen kwalitatief gezien hetzelfde zijn als die van wish. Nadeel van deze kapjes is dat de opvulstukjes voor het verwijderen van de passagiersbeugel er niet bij zitten, daarnaast is mijn originele lak zwart met daarin een blauwe metallic flake verwerkt dus qua kleur zal er ook duidelijk verschil in zitten vrees ik.
Ik twijfelde zelf ook over de pasvorm maar die twijfel was blijkbaar niet terecht afgaande op jouw foto's.
Ik hou het in ieder geval in gedachte, voor die prijs is het misschien wel het proberen waard!


Geen probleem voor de foto”s. Je hebt gelijk wat betreft de afdekkapjes. Dit heb ik zelf ook overwogen omdat ik zonder beugel ook mooier vond. Alleen om 120 euro extra te moeten betalen (exclusief in jou geval ook nog spuitwerk) voor 2 kleine rot kapjes heb ik besloten de beugel te laten zitten. En ondanks dat ik de beugel liever eraf had gehad, vind ik het zo prima staan. Zit iig als gegoten en voor dat geld absoluut geen miskoop! Succes ermee en houdt ons op de hoogte!

Ps: mocht je ooit ergens die kapjes los vinden, let me know!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan