eigenbouw Markus 01

_O-


p.s. die gtst opmerking was flauwekul, ik vermaak me prima in mn schuur zonder tv.
 
Ff een tussendoortje gedaan.
Nieuwe demper passend gemaakt op mn Triumph.

Nu weer verder met de tank.

full
 
Wauw super mooi gemaakt :}

Maar.... ga je een hoger stuur monteren of blijven de clip-ons? Met clip-ons zal die tank behoorlijk in je buik porren. O-) :+
 
bedankt voor de reacties.

Wauw super mooi gemaakt :}

Maar.... ga je een hoger stuur monteren of blijven de clip-ons? Met clip-ons zal die tank behoorlijk in je buik porren. O-) :+

De clip-ons die blijven. Ik heb geen last van de tank, heb natuurlijk regelmatig proef gezeten met mijn "normaal" postuur :)
 
Gaaf dat je de clip-ons behoudt, past bij de fiets. :}

Ik neem aan dat je de Ducati Supermono wel kent. En ook wat daar voor een tank op zit. Allemaal erg mooi en slank. De mannen van startwin/startrick en Troll gebruikten een polyester mal hiervan als tank(kap), voor hun supertwin racers en straatfietsen. Nu ken ik de coureur die als laatste met de Startrick supertwin heeft geracet en ook heb ik zelf een paar x op de fiets gezeten. En ik ben ook van een gemiddeld "postuur", 1,75m 80kilo, ok beetje aan de kleine kant voor Nederlandse standaard. Prima als graag met lichtere motoren racet :t Maar een veel gehoorde opmerking is toch dat de tank wel wat in je pens prikt, en dat kan ik dus ook beamen.
Maar jou fiets kan ik natuurlijk alleen van de foto's hier beoordelen, en dat vertekent ook meestal. Dus dat viel me gewoon op. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan