KTM SuperDuke 990 Deel 14

Iemand hier al eens zijn balhoofdlagers vervangen?

zo ja hoe de voorkant van de grond gehouden zonder bok :O

Voor dat soort gevallen ben ik nog steeds erg blij met mijn motorlift stand.
motorlift.jpg
 
Wie weet er in Amsterdam (liefst Oost/Zuid) een dealer die een duke goed kan onderhouden? Hoeft. Iet perse een merkdealer te zijn. Heb zelfs liever nog een klein bedrijf die met passie eraan sleutelt.

Hoor graag of jullie warme referenties hebben.

Gr Peter
 
ben echt al kwijt wat ik aan onderdelen had ,op de slipperclutch , en kroonplaat na ,die was ik bijna vergeten oeps ...

Dus die moet ook nog weg voor het nieuw seizoen dus plunder die rekening en ze is van jou ......
 
Ik niet!

:+

14 april zijn de demodagen van verpalen. Rond het middaguur even rossen op een 790! Gaan er nog meer mensen?
 
Wie weet een plek online om schroefjes te kopen boor de 2 kappen op de tank? Ik mis daar 2 schroefjes (diegene met torck) weet niet welke maast dit is .

Zekeringen onder het zadel zijn toch standaard 10 en 15 AMP? Hebbe we het hier over mini of gewoon. Nog niet de fusebox geopend eigenlijk.
 
Accessoires
KTM Twins
KTM Versand

exploded views/onderdelen
Jim Aim]
(let op: juiste type en bouwjaar selecteren)
KTM-Versand

Deze sites staan in de OP, daar zijn alle onderdelen te vinden.
Maar voor een paar schroefjes is het denk ik goedkoper om naar een plaatselijke dealer te gaan :+
 
Wie weet een plek online om schroefjes te kopen boor de 2 kappen op de tank? Ik mis daar 2 schroefjes (diegene met torck) weet niet welke maast dit is .

Zekeringen onder het zadel zijn toch standaard 10 en 15 AMP? Hebbe we het hier over mini of gewoon. Nog niet de fusebox geopend eigenlijk.

Zoals Folkmar al zegt, in de openingspost staan een paar handige links.
Die boutjes heb ik een tijdje terug allemaal vervangen omdat de oude begonnen te roesten. Heb toen alles besteld op coolinox.nl daar hebben ze alles in rvs.
Die bij mij in de tank draaien zijn M6x12 en die in dat zwarte kapje vooraan die in het frame gaan zijn M6x16. (2007 SuperDuke) volgens de partslist van jim aim zijn ze vanaf 2008 allebei M6x16 :?
Zekeringen zijn mini's:
zggSaq2.jpg
 
Thanks voor alle tips! Ga van het weekend eens langs een dealer. Checken of ik daar wat schroefjes kan ophalen.

Mini zekeringen zijn besteld 👍
 
:W

Even voorstellen, ik ben Anna en ben 24 en heb vandaag mijn superduke 990 opgehaald *O*
Ben er heel erg blij mee, hopelijk word het snel mooi weer en kan ik lekker meters gaan maken :]
Lees hier al geruime tijd mee om wat info op te doen.

Hierbij een foto, motor is voorzien van wat extra's, ook zitten er weer gewoon spiegels op maar ivm vervoer in een busje waren deze er even afgehaald :P

Er zit een J4Racing remschakelset op waar ik werkelijk niks over kan vinden.... ik denk dat ik morgen de originele ff er op zet weer :P
Straks breekt me de boel effe af :+

40190035741_d24e9ac09b_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Welkom Anna!
J4race is geen bekende fabrikant idd. Geen idee van de kwaliteit, de prijzen waren wel vrij laag. Nieuwprijs van die setjes was minder dan €300. Flink goedkoper dan de bekende namen iig.
Is een Spaans bedrijf geloof ik, maar volgens mij bestaat het al niet meer.

BTW: witte Duke is tof, zie je niet vaak!

Als je de originele schakelset terugplaatst, loctite 243 op de boutjes, anders heb je kans dat je na een half uurtje hengelt naar een schakelpedaal dat op half 7 hangt O-)
Aparte ervaring als je een bocht uit komt, op wil schakelen en er is ineens geen pedaal meer |(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan